Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Скажите пожалуйста, у меня такая проблема в связи с военным положением нет связи, поэтому не могу произвести оплату с приложения Ощад24/7
Скажите пожалуйста, можно ли другим способом, это сделать??? Можно ли сделать подтверждение не на номер телефона, а на Вайбер? Помогите пожалуйста, это очень важно 🙏🙏🙏
Я живу в Луганской области Марковского р-на Проулок Садовый 1-в
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Написать комментарий
Скажите пожалуйста, у меня такая проблема в связи с военным положением нет связи, поэтому не могу произвести оплату с приложения Ощад24/7
Скажите пожалуйста, можно ли другим способом, это сделать???
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
на данний момент існує проблема при встановленні\скиданні паролю для входу в додаток\сайт висвітлює наступну помилку «Service disabled for client», а в додатку «невідома помилка». інтерент і мобільний зв’язок присутній.
в чому полягає проблема? як відновити пароль і увійти в особистий кабінет на сайті або в додатку?
Написать комментарий
Серед альтернативних методів підтвердження операцій зараз — переказ через банкомат або термінал, генерація списку одноразових паролів до Ощад 24/7 через них, а також підтвердження операцій за допомогою touch/face ID.
В нашому новому додатку взагалі немає необхідності в смс, для підтвердження операцій можна застосовувати код доступу. Завантажити можна за посиланням:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Таким чином, банк в жодному разі не блокує програмне забезпечення без мобільного зв'язку, а навпаки дає можливість користуватись альтернативними способами і максимально спрощує підтвердження операцій.
Що стосується реєстрації в Ощад 24/7, для цього на даний момент справді необхідно підтвердження через фінансовий номер телефону. Просимо за можливості, скористатися національним роумінгом, якщо заблоковано якийсь один із мобільних операторів.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Ще рік тому моїй сестрі наклали арешт на рахунок, на який приходили соціальні виплати
Поки відбувалося переоформлення, щоб отримувати гроші на пошті
Два місяці поспіль відбувалося зарахування на арештований рахунок
І тепер, коли всі арешти зняті… Ваш банк чомусь не квапиться це робити!
Так і залишився арешт з — сумою та 1920 з соціальних виплат, які пішли в той мінус!
Але якщо арешти зняті, то сума яка поступала на арештований рахунок має повернутися на основний баланс
Сума арешту не перевищувала 100 000 тис…
Тому будь ласка не користуйтеся нагодою, та розблокуйте карту
Написать комментарий
Якщо цей дзвінок не надходить, зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (6)
При входе в ощад 24/7 запрашивает код из смс, но нет связи и, соответственно, код не приходит. Как быть?
Написать комментарий