×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Halynka
- 13 февраля 2017, 13:59
- Галина, Днепр
Доброго дня! Обслуговуюсь як юридична особа у м. Дніпро. До відділення питань нема. Є питання до вашої банківської системи зі списання та зарахування платежів Поясніть будь ласка, на яких підставах й досі не проведено документ № 28 від 09.02.2017 в сумі 700,00 гривень, що був відправлен до системи дистанційного обслуговування о 12 год.12 хв. 09.02.2017 на перерахування коштів з р/р 2600...3495 відкритого у Вашому банку, на карт.рах. 2605....3495, що теж відкритий у вашому банку. Дану операцію по списанню коштів з розрахункового рахунку було проведено банком о 12 год.22 хв. 09.02.2017, але по теперішній час 13.02.2017до 13 год 40 хв. кошти не зараховано на корпоративну картку. Нажаль з самого ранку 13.02.2017, мені ніхто не може дати хоча б якусь відповідь, на гарячій лінії відповили, що такої операції в системі не існує, хоча банківська виписка за 09.02.2017р. свідчить протилежне. Куди поділися кошти з розрахункового рахунку? За якими телефонами можна отримати відповідь? І чому при оформленні скарги на гарячій лінії не існує нумерацій скарг, яким чином особи, що звертаються зі скаргами, мають отримати відповідь? Текст скарги також є таємницею, бо вона пишеться самим менеджером гарячої лінії. Мені терміново потрібні ці кошти на картковому рахунку чи п. 8.1. ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» не стосується даної операції?
Ответ банка
14 февраля 2017, 17:01
Доброго дня! Прохання уточнити ПІБ відправника, та номер телефону, який зареєстровано у веб-банкінгу для перевірки інформації
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться