×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1. Фізична доларова картка поповнюється тільки у відділенні, де відкрито цю картку?
2. Як зняти кошти у доларах з доларової картки?
3. Як (і за яким курсом і комісіях) відбувається списання коштів з доларової картки при розрахунках у гривні?
4. Що відбувається з акаунтом веб-банкінгу після закінчення терміну дії картки, до якої він прив'язаний? Чи можна його відновити? Що можна зробити до закінчення дії картки, щоб зберегти існуючий чи переоформити акаунт?
1. У будь-якому відділенні.
2. З паспортом у відділенні.
3. У разі, якщо валютою проведення операції з використанням картки є долар США, та така валюта відрізняється від валюти ведення Рахунку, Банк списує з Рахунку кошти у валюті ведення Рахунку у сумі, що еквівалентна сумі, на яку здійснюється операція. Сума, на яку здійснюється операція перераховується у валюті ведення Рахунку за курсом, встановленим Банком на день списання.
4. Доступ до веб-банкінгу буде відновлений пілся отримання нової картки. Аккаунт зберігається.