Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Крещатик, 36-А, Киев

Адрес:
Киев, ул. Крещатик, 36-А
Телефон:
+38 (044) 234-40-85, +38 (044) 486-33-66
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, касса: 09:00-17:30, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
18 июня 2025, 12:40
Працівники банку не в курсі, що паспортні данні клієнта і місце його реєстрації працівник банку може отримати через запит в Дії, вони ганяють людей для отримання паперових довідок про місце реєстрації… Допотопне жахіття
Комментарии (6)
1 не засчитана
13 июня 2025, 20:04
Відправили товариша з роботи оформити зарплатну картку в Ощаді… Але картку не оформили, бо банку треба довідка з податкової про доходи людини. Яким чином випуск зарплатної картки на новому місці роботи пов’язаний з доходами людини раніше??? Це не банк, це совкове минуле. Не дарма його десятиріччя жартівливо називають «Бабці в капцях». Відділення поставив просто так, щоб не створювати людині зайвих проблем у цій *** конторі.
Комментарии (3)
1
1 ноября 2024, 8:38
В липні місяці Ощадбанк заблокував мій рахунок. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував. В мене була оформлена також кредитна карта на 2500 гривень. Кожен тиждень мені приходили повідомлення про заборгованість. Я її гасила з іншого свого рахунку, через тиждень таке повідомлення приходило знову. Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та 3 попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила в відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, АЛЕ я не можу зняти з рахунку жодної гривні. Ні через касу, ні в банкоматі. Кредитна карта повністю погашена, але мені щодня приходять повідомлення про заборгованість, у відділенні менеджери не знають, що робити, на гарячій лінії мені відповідають, що рахунок заблокований або що він під арештом, кожен дзвінок, різні відповіді. Я хотіла вже закрити цей рахунок, написала заяву, але й закрити його у відділенні не змогли. Все це продовжиться вже на протязі 5 місяців і кінця не видно. Я всім знайомим буду радити не зв’язуватися з цим жахливим банком.
Комментарии (1)