Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.2 | 41.7 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Полтава, ул. Маршала Бирюзова, 47-Б
Адрес:
Полтава, ул. Маршала Бирюзова, 47-Б
Телефон:
+38 (053) 256-90-40, +38 (053) 256-89-57
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
7 сентября 2022, 14:17
Ощадбанк завжди керується законами та постановами чинного законодавства України. Можливі причини блокування карти та ощад 24/7 прописані в договорі який ви підписували коли відкривали рахунок. Для детальної перевірки чому було заблоковано вашу карту та обліковий запис ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Будемо раді допомогти.
Підкажіть, як онлайн дізнатись номер філії. На сайті дана інформація відсутня, а можливості потрапити самостійно до банку немає.
Написать комментарий
Ответ банка
22 июля 2019, 16:17
Доброго дня!
Для отримання будь якої інформації, рекомендуємо телефонувати до контакт-центру 0800210800.
Для отримання будь якої інформації, рекомендуємо телефонувати до контакт-центру 0800210800.
4 серпня я звернулась у відділення Ощадбанку у м. Полтава по вул. М. Бірюзова, 47 Б для отримання переказу Intel Express. Касир мені сказав, що моє ім«я і прізвище відображаються некоректно. Тобто, у графі ім»я стоїть прізвище, а у графі прізвище стоїть ім«я. Мені було відмовлено в отриманні. До цього моменту проблем з отримання не було.
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Комментарии (9)
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Ответ банка
7 августа 2018, 12:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Підкажіть будь ласка, чи вирішилось Ваше питання щодо переказу при зверненні до відділення Банку сьогодні?
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.
Хочу пожаловаться на некачественное обслуживание и хамское отношение к клиентам банка, г. Полтава, отделение 10016/0137, кассир Демчук Марина Ивановна. Она вообще не компетентна в вопросах банковских продуктах и не старается объяснить клиенту, а посылает чуть ли не… Пришлось ехать на центральное отделение, где была получена исчерпывающая информация по карте.Очень жаль, что такие сотрудники позорят такой хороший банк. Хотела открыть депозит в Вашем банке, а теперь подумаю стоит ли!
Написать комментарий
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!