Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: пр-т Голосеевский, 92/1, Киев
Адрес:
Киев, пр-т Голосеевский, 92/1
Телефон:
+38 (044) 537-47-34, +38 (044) 537-47-35
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
lgkobank
23 января 2025, 22:03
Щиро вдячна за професійне та доброзичливе обслуговування мене співробітницею банка Подать Вікторією Олександрівною. Терпеливо і спокійно вона допомогала мені вирішити мої проблеми. Окремо відмічу співробітницю відділення Людмилу Петрівну, що допомогала нам старим пенсіонерам (86 років) в оформленні картки банка. Дякую!
Написать комментарий
Жахливий банк, один з найгірших в Україні. Відкрив карткові рахунки (віртуальні) в їх онлайн банкінгу (з реєстрацією через Дію). Все наче зручно більш-менш онлайн на перший погляд, доки справа не доходить до касових операцій. Онлайн купив на власний рахунок валюти на 50 000 грн Це моя приватна власність відповідно до закону, банк лиш обслуговує рахунок. Але зняти мої валютні кошти виявилось неможливим в касі відділень Ощадбанку. Звертався до 5 різних віддлень Ощадбанку: валютна готівка в касі є, але видавати касири відмовляються доки не оформиш кредит в Ощаді, бо віртуальної картки недостатньо їм (закон України про банківську діяльність, про рівнозначність віртуальних фінансових інструментів та фізичних їм взагалі не указ). Персонал діє зневажливо до клієнтів і до законів, і вимагає лиш їм відомих додаткових інструкцій, або візьми кредит і все вирішимо… Звернувся в онлайн підтримку Ощаду: 10+ питань до мене і жодного бажання допомогти, але добився від них конкретизації — готівкову валюту мені повинні видати в касі відділення банку. Та відповідь офіційної служби Ощаду, працівникам відділень не указ, і служба підтримки теж «не може вплинути на дії працівників банку». Тобто замкнене коло, а результат один — позбавлення мене вільного доступу до моїх приватних активів. Отримати валюту так і не зміг: продав онлайн, і вже гривню перевів на картку в іншому банку (з комісіями, втратами, але хоч так). Окремо варто зазначити, що ризик втрати власних активів це не єдина відчутна проблема, а ще рівень сервісу у відділеннях. В одному з відділень єдина каса не працювала, бо касир загородившись довго спілкувалась по телефону з загальною темою «Як включити комп’ютер», в іншому відділенні каса не працювала бо касир на перекурі а потім дружні розмови з іншими працівниками (не обідній час) — вільний робочий графік. А коли касири працюють, то свої дії аргументують не законами чи постановами НБУ, а криком, привставанням з-за столу з поглядом народного комісара і т.д. Вони звикли працювати лиш з клієнтами що від них критично залежать і які не заперечать протизаконним діям: пенсіонери і «обслуга» бюджету. Будь-яка дія у відділенні — це необхідно вручну написати заяву. Замовлеення готівки в касу — черга, і тоді вручну заяву; замовити картку — чеерга, і повністю вручну писати заяву… Не дайте ввести себе в оману — це СОВКОВА Ощадкаса з ЄВРОРМОНТОМ.
Комментарии (1)
По окончании срока действия карточки киевлянина. получили новую синего цвета, которая не работает не только у меня, но у многих, кто получил такую же синюю карточку (и стоят в очереди в собес с претензиями на карточку, потому что их туда отправили после повторного посещения ощадбанка). Мало того, что в ощадбанке НЕ предупредили, что ее нужно активировать в собесе, так в транспорте она вообще не сканируется. Там советуют обращаться на горячую линию Киевпастранса. Звонили туда — ответ один — карточка активна. Зачем вы выпускаете карточки, которые не работают?
Комментарии (1)
Ответ банка

9 августа 2021, 9:55
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок, ситуацію вже перевіряємо.
Хотіли б також зазначити, що відділення банку може направити для перевірки ситуації до соціальної служби у випадку, якщо перевірено, що картка активна в банківській частині, а складнощі виникають саме при оплаті проїзду. З питань здійснення пільгового проїзду можна звернутися до технічної підтримки КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555, щоб перевірити причину виникнення помилки по пільговому транспортному додатку.
Хотіли б також зазначити, що відділення банку може направити для перевірки ситуації до соціальної служби у випадку, якщо перевірено, що картка активна в банківській частині, а складнощі виникають саме при оплаті проїзду. З питань здійснення пільгового проїзду можна звернутися до технічної підтримки КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555, щоб перевірити причину виникнення помилки по пільговому транспортному додатку.
Вчера, 16.03 в отделении банка г. Киев, пр. Голосеевский 92/1 перевыпускал карту вашего банка, зная о навязывании услуг банком предупредил специалиста, который меня обслуживал о том, что подключать мне никаких услуг не нужно, в том числе и смс-банкинг, об этом сказал 2 раза. Сегодня 17.03 в 8 утра пришло сообщение о включении услуги смс-банкинга, при чём пришло оно в Вайбер бесплатной программе. Внимание вопрос, почему из-за оплошности или не профессионализма вашего персонала я должен терять свои деньги? Второй, когда и кто мне вернёт мои деньги?
Комментарии (16)
Ответ банка

17 марта 2021, 14:38
Доброго дня. Якщо послугу було підключено по попередній карті, вона автоматично перепідключається і по новій карті, яка випускається замість неї. Також уточніть, будь ласка, чи були ви зареєстрвані в системі Ощад 24/7?