З приємністю згадую свій перший візит в Ощадний банк 6319/0045
на вул. Угорській, в грудні 2004 р.
І кожен раз ідучи від банку,
яка б не була черга, і якби сиро і холодно не було на вулиці,
на серці завжди було тепло.
Пройшло більше 10 років. І якщо зміни в Україні були різні, то про Ощадний банк 6319/0045, в мене і моїх знайомих враження стабільно покращувалось.
І дуже вдячний працівниці банку, п. Перетятко Олені і іншій працівниці, що працювали разом за вашу чуйність, що звільнили мене від дискомфорту і клопоту, коли рік тому, я спішив в Луцьк і забув окуляри у вашому відділені, бо помітили і знайшли можливість, щоб я зміг їх забрати…
І поїздка зі Львова в Луцьк і далі, стала комфортною і приємною.
Мало в останній час людей які поступають так добропорядно.
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993-2001 років.
м.Калуш Івано-Франківська обл.
Володимир Новосад
Грудень 2019 р.
Отделение Ощадбанка: Львов, ул. Угорская, 12
Адрес:
Львов, ул. Угорская, 12
Телефон:
+38 (032) 270-00-93, +38 (032) 270-00-16
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
19 июля 2021, 14:02
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, — обов'язкова умова для користування сервісом, оскільки для підтвердження операцій та входу генеруються смс-паролі.
Стосовно кредитного лінії, закрити її можливо залишивши відповідну заяву у відділенні, де обслуговується рахунок. Якщо виникнуть додаткові питання — звертається, будь ласка. Будемо раді допомогти.
Стосовно кредитного лінії, закрити її можливо залишивши відповідну заяву у відділенні, де обслуговується рахунок. Якщо виникнуть додаткові питання — звертається, будь ласка. Будемо раді допомогти.
Ответ банка
24 декабря 2019, 10:00
Доброго дня! Щиро вдячні за ваш відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Сьогодні (08.05.19), у відділенні 315, що знаходиться за адресою вул. Угорська, 12, м. Львів, я мала отримати переказ коштів із за кордону, попередньо замовивши гроші (бо таку суму, в євро, треба замовляти). Мені подзвонила касир, Глинюк Наталя Іванівна, сказала, що треба оформити страхівку — 50грн, я запитала, чи це добровільно-примусово, вона сказала ТАК, але якщо я буду наполягати, то страхівка не потрібна, я сказала ПОБАЧИМО. Прийшовши у відділення, п. Наталя, взяла в мене документи і почала оформляти видачу коштів, але, коли почула, що я не буду оформляти страхівку, відразу повернула мені паспорт і сказала, що без страхівки гроші не видасть, або видасть частину в євро, частину в гривнях… мене такий варіант не влаштував. Ми довго сперичались… коли я запитала чи видасть мені гроші, якщо я зараз оформлю страхівку, п. Наталя відповіла ТАК… я зробила їй зауваження, що це пряме вимагання грошей… після чого втрутилась касир по сусідству, Жолоб Тетяна Василівна, і сказала, що повної суми в євро немає, мол робіть, що хочете… прошу зауважити, що перед тим було сказано, що гроші є. Потім почали говорити про якогось клієнта, який прийшов перед мною і просив видати йому переказ в євро, що складав половину моєї суми… Було видно, що спрацювала особиста неприязнь і гроші мені не дадуть в любому випадку. Я запитала чи є варіант замовити ще на сьогодні мої кошти (це було зранку) на що мені відповіли НІ… тільки на п'ятницю… Я дуже знервувалась і не хотіла продовжувати безглузду розмову, так як гроші мені були потрібні на понеділок, а я в банк прийшла в п'ятницю (03.05.19) і з того часу мені не надали конкретної інформації, щодо всіх нюансів видачі валюти (про страхівку я почула в понеділок зранку). До того, я тут же подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що ніяких коштів на страхівку з мене не мають права вимагати… та цей аргумент не подіяв, навіть, на начальницю відділення, яка сказала «гаряча лінія знаходиться в Києві і вони там нічого не знають, а операторами понабирали студентів». Буду вдячна за реагування на цей інцидент.
Комментарии (2)
Ответ банка
8 мая 2019, 15:01
Доброго дня!
Приносимо вибаченя за творені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, запросимо до відділення для отримання коштів.
Приносимо вибаченя за творені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, запросимо до відділення для отримання коштів.
Яким чином мій батько може відмовитись від смсбанкінгу та від кредитної лінії? Дякую за відповідь.