По-перше, дуже рідко користуюсь касою відділення Банку особисто. Намагаюсь сплачувати платежі через мережу інтернет. Але так сталось, що 27.04.2017р мала готівку, не мала попередної квитанції (щоби заплатити через термінал) і була поруч із відділенням ТВБВ №10013\0334 (Львів, вул.Суботівська). Працювала з клієнтами тільки одна з двох кас, в звязку із тим що в першій здійснювалась інкасація. Відповідно черга була. Помітивши що касир Макар Олена Миколаївна закінчила інкасацію, я підійшла запитати чи може вона приймати вже клієнтів. Вона, не перепросивши і жодним чинов не виявивши зацікавленість у швидкому обслуговуванні клієнтів, повідомила що приймає комуналку тільки 2-га каса. Я запитала про оголошення, на якому це написано, відповідь була відсутня. Далі чекаючі в чергзі звернула увагу на те що п.Макар О.М. приймає клієнтів які періодично підходять з квитанціями з опер.залу, але на чергу уваги не звертає. Я ще раз запитала чи може вона прийняти платежі, вона відповіла негативно. Тим часом 2-гий касир п.Брийовська О.І. скаржиться п.Макар О.М. що не може здійснити платежі, щось із програмою. п.Макар О.М. їй відповідає, що значить програма не працює. Я підійшла до керівника відділення, повідомила про чергу біля каси і попросила щоби він підійшов і все ж таки врегулював питання з роботою кас. Через деякий час (він обслуговував клієнта) керівник підійшов в касу, але п.Макар О.М. йому щось відповіла і ситуація залишилась незмінною. Помалу все ж таки дійшла черга і до мене. Я, з метою залишити відгук, запитала ПІБ касира так як бейдж був прикритий платком і на третє моє прохання нарешті дізналась)), правда п.Макар О.М. говорила вже на підвищених нотах.
Хотіла би побажати персоналу даного відділення більш уважніше ставитись до клієнтів Банку, цінувати час один одного а особливо таку важливу можливість залучення потенційних клієнтів на обслуговування не тільки комуналки, яку нажаль не мають в такому обємі комерційні банки, тим більше в районі розташування саме цього ТВБВ
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Львов, ул. Субботовская, 7
Адрес:
Львов, ул. Субботовская, 7
Телефон:
+38 (032) 267-45-91
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 17:30, Сб: 09:00-13:30, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
12 декабря 2018, 11:16
Добрий день. Співчуваємо, що з Вами відбулась подібна ситуація. Володіти інформацією щодо банківських операцій та розмовляти професійною мовою можуть не лише співробітники банку. Смс від Ощадбанку приходили тому, що зазначені особи намагались здійснити операції з Вашим рахунком. В кожному з таких СМС банком повідомляється, що не слід розголошувати дані стороннім особам. Зазначимо, що точечні технічні збої програми простежувались 10 грудння 2018 року, які були оперативно вирішені. Враховуючи Вашу ситуацію, рекомендуємо звернутись до поліції, потім — до обслуговуючого відділення з метою проведення подальшого розслідування.
Ответ банка
27 апреля 2018, 16:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Інформацію проаналізуємо, та проведемо роботу з фахівцями відділення, щоб уникнути побідних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за відгук! Гарного дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Інформацію проаналізуємо, та проведемо роботу з фахівцями відділення, щоб уникнути побідних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за відгук! Гарного дня!
Подзвонили з київського номера 0443555593 представилась представниками служби безпеки Ощадбанку. Відразу скажу, що шахраї однозначно працювали або працюють в банку, бо добре володіють всіма нюансами і інформацією і дуже коректно спілкуються по телефону.
Сказали, що з допомогою функції естра гроші, намагались без картки з банкомату зняти гроші.Про дану функці. знаю, що таке є в Приватбанку. Отож побачили, що не вірно вводився пінкод, що я даною функцією раншіне не користувалась. Я звісно сказала шо не є. Сказали шо прийде смс для відміни даної операції і тре продиктувати їм. Таким чином в 2х словах було зняті всі кошти. Також сказали іти в банк і обовязково перевипустити карту, а також надали № службової записки, де буцімто записані з камери банкомату де злочинці намагались зняти гроші. Також шахраї знали всі номери моїх карток. Смс, що хтось зайшов в ощад24 не було.
Працівники банку звісно звинувачують мене, оскільки я диктувала коди. А смс приходили від ощадбанку і саме ці шахраї надсилали смс від імені банку.
А у віддленні гордо представляють відкриті справи про шахраїв, зісловами Ви не одна така та до нас ще ніхто не приходив сказати, що гроші повернули.
Натамість, в соціальній мережі facebook над дописом ощадбанку на його сторінці люди залишають негативні відгуки про роботу банку, зокрема ощад24. А працівники говорять про збій оперативної системи, саме 8 грудня, коли до мене телефонували шахраї.
ДОПОМОЖІТЬ, можливо хтось потрапляв в такі ситуації. Дякую