Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Луцк, ул. Львовская, 63
Адрес:
Луцк, ул. Львовская, 63
Телефон:
+38 0332) 26-48-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
73575766
17 июля 2020, 19:32
Доброго дня, хочу поскаржитись на працівників відділення Ощадбанку № 10 в місті Луцьк по вул… Львівській 63. Район міста, де проживають в основному пенсіонери.1.Біля терміналу самообслуговування ніколи немає працівника, який би міг допомогти людям похилого віку. На прохання допомоги одна відповідь: «це місце самообслуговування». Невже, пенсіонер у 70 років вільно володіє елементарними навиками користувача терміналу?2.Черги пенсіонерів у період карантину «кілометрові», працює завжди тільки одна каса. Відповідь: «у нас один касир».3.Касири, якими тільки справами не займаються в період роботи, від написання СМС і т.д. …4.Касири на зауваження, на шквал того, чи можна швидше обслужити клієнтів, визвірилася підвищуючи голос і відсилають зробити проплати в терміналі.5.Термінали постійно «ковтають» картки, на звернення одна відповідь «блокуйте картку, вам передзвонять». Але ж усі ці дії платні, що істотно в матеріальному плані для пенсіонерів. Керуючим відділенням не приймаються будь які дії (встановлення нового термінала, ремонт чи налагодження існуючого) для покращення роботи. 6.При відвідуванні відділення № 10 складається загальне враження, що клієнтам там нераді, постійна зневага, ігнорування проблем клієнтів, працівники відділення, по роботі з фізичними особами, тільки наполягають на тому щоб не надати безкоштовну консультацію, а тільки провести якусь операцію, де зараховуються бали за роботу.Таким чином знижується довіра і бажання обслуговуватись саме в Ощадбанку.Мама пенсіонер має намір змінити банк обслуговування, задля душевного та нервового спокою і не рекомендувати іншим! До речі, проводьте обов’язкові заняття з працівниками банку по етиці спілкування і поясніть, що клієнт завжди правий. Жах!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
20 июля 2020, 17:24
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Ситуация такая, пришел я приблезительно в 19-20 в отделение Ощада, передомной был человек платил за комуналку, после я стал, вснул карточку в терминал, все как обычно ввел пин-код, взял пополнить счёт, начал закидать деньги сумма 4800 гривен, после нажал пополнить, далее выбил загрузочный экран в течеени 10-15 выбило операция отменена, и выбило ошибку терминал не работает, хотел сфотографировать, пока доставал телефон, с ошибки переключился терминал на рабочий экран, после в позвонил сразу на гар.линию, сказали транзакции небыло, сказали писать притензию, говорят на гар.линии что такие случаи бывают но поодинокие, этим терминалом пользуюсь всегда до этого все было хорошо, терминал г.Луцк отделение ОщадБанка вулиця Львівська, 63
скажите есть ли шансы вернуть деньги?
Комментарии (8)
скажите есть ли шансы вернуть деньги?
Ответ банка
21 февраля 2019, 11:53
Добрый день. Приносим извинения за технический сбой в работе информационно-платежного терминала. По предоставленным данным проверим работоспособность ИПТ. Ваши средства будут возвращены после написания заявления в отделении банка. ИПТ будет инкассировано, произведена сверка средств в терминале согласно произведенным операциям и ваши деньги будут вам возвращены.