Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Харьков, пр-т Московский, 252-Б
Адрес:
Харьков, пр-т Московский, 252-Б
Телефон:
+38 (057) 341-35-09, +38 (057) 341-35-08
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-16:00, перерыв: 12:00-12:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Дмитро Панченко
24 октября 2024, 17:10
Подзвонила жінка, почала мені погрожувати, щоб я зменшив свій ліміт власного рахунку! Мої доводи, що можу отримати в спадщину кошти-вона не прийняла, обозвала «сказочником» та сказала що мені заблокують пенсіонну картку, хоча я Учасник Бойових Дій та військовий пенсіонер, лежачий не можу прийти у відділення-запропонував їй прийти до мене. Вона відмовилась! Повна зневага до Захисника України!
Комментарии (6)
отделение на проспект Героїв Харкова, 252-Б, Харків, по номерам +38 (057) 341-35-09, +38 (057) 341-35-08 невозможно дозвонится!!!
Написать комментарий
У відділенні банку (Харків, Проспект Героїв Харкова, 252-Б) прийшли (23.12) отримати банківську картку до каси. У касі було кілька чоловік, ми присіли до дивана чекання, прибіг охоронець почав ображати, огризатися (репетував російською мовою) виганяти з відділення банку без пояснення причин. Ми отримали картку. Охоронець продемонстрував себе як «Бидло» Хіба це йому дозволено?
Комментарии (3)
Ответ банка
26 декабря 2022, 9:28
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.
Подали документы на оформление ипотеки 09.11.20. сегодня 18.11.20 узнали, что наши документы просто лежат в отделении. Экономист в красках и в грубой форме объяснила, что она очень занятая и когда подаст документы на рассмотрение не знает. Все время обслуживания грубила, язвила и вела себя по хамски. Поэтому по вопросу ипотеки обратимся в другой банк, где по крайней мере документы не только примут, но и подадут на рассмотрение.
Написать комментарий
Ответ банка
19 ноября 2020, 12:06
Добрый день! Просим извинения за сложившуюся ситуацию. Информацию обязательно проверим и предоставим обратную связь.