Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: Столичное шоссе, 90, Киев

Адрес:
Киев, Столичное шоссе, 90
Телефон:
-
Время работы:
Пн-Пт: 10:00-18:00, касса: 10:00-18:00, Сб: 10:00-15:00, касса: 10:00-15:00, Вс: 10:00-14:00, касса: 10:00-14:00, без перерыва
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3 не засчитана
17 апреля 2022, 12:15
У мене у Дії з’явилося повідомлення, що кошти 6500грн єПідтримки зараховано, але на карті Ощадбанку, що була оформлена для цього коштів немає. Служба підтримки Ощадбанку направляє до служби підтримки Дії. Куди були перераховані ці кошти? Як їх отримати?
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
17 апреля 2022, 12:38
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для перевірки заявки.
3
31 октября 2020, 12:09
Я клієнт відділення, столичне шосе 103, Звати мене Марія Миколаївна! ваши хамки касири! Косенко Олена та Валентина Таардович! Хочу вам виразити незадоволення ваших робітників касирів робітників, вони завжди незадоволені, завжди нехтують своїми посадовими обов'язками!!! Відділення закривається на 10 хв раніше, мотивуючи тими що їм треба до дому. І взагалі Косенко Олена ніколи не допомагає клієнтам,і часто матюкається, я працюю на організації поруч, і мені неодноразово приходилося чути, як вона покривала матами клієнтів, які хотіли здійснити послуги. І ще! Їхній співробітник (не пам'ятаю як звати), ніколи не відмовляється допомогти, хоча і сидять дівчата одна красива чорнява Юля бо я її знаю горда сильно і занадто, але завжди йде допомогу та Катерина дуже ввічлива та привітна дівчина, найкраща в даному відділені. Прийміть міри до свого відділення! Я людина у віці, і мені не байдуже, бо я тут живу, і ваше відділенні мене влаштовує! Але ваші касири — це люди нахабні і злі! Дякую!
Комментарии (4)
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2020, 16:24
Доброго дня! Вдячні вам за зворотній зв'язок і просимо вибачення за неякісно наданий сервіс. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо задля уникнення подібних випадків надалі.