Отделение Ощадбанка: Киев, ул. Деревлянская, 2-6
Адрес:
Киев, ул. Деревлянская, 2-6
Телефон:
+38 (044) 483-38-59
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
1234567899mihha
24 января 2024, 23:29
касири дуже хамовиті, у квитанціях замість ком. збіру 15 грн нараховують 30 грн, в деяких 45 грн.Кліент не завжди перевіряє, на це і розрахунок. Зіткнувся з таким з касиром Пікулік Ніна Віталіівна.На помсту чи з корупційних складових.
Комментарии (1)
Ответ администратора
28 января 2024, 10:38
Відгук не зарахований (на 28.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Після першого візиту писати відгук не став, подумав — випадковість. Сьогодні був знову, обслуговувала головний економіст Ганна МАЩЕНКО. Професійно, ввічливо, культурно, всі питання вирішено. Дякую! Так тримати!
Написать комментарий
Ответ банка
26 января 2022, 8:11
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук. Цінуємо ❤️
Якісне обслуговування, доброзичливі співробітники особливо Мащенко Г.А. Побільше таких.
Написать комментарий
Ответ банка
29 июля 2020, 9:05
Вдячні за ваш відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Ще взимку мені автоматично на соціальну картку ощадбанку включився банкінг. Звернувся до оператора Черниш Наталії за адресою банку: вулиця Деревлянська, 2-6, Київ, 04050. Що сталося? відповідь: Це автоматичний збій. ідіть вам гроші повернуть. по 7 грн. на пів року в місяць тупо віджали і не повернули. далі 2.06.2020 так сталося що я знову попав на заміну карток до Черниш Наталії. Пенсійну вона замінила банкінг увімкнула. потім видала дві картки лікарняної каси банкінг теж увімкнула хоча благав не робити цього. казав викніть а вона сказала що банкінг безкоштовний. зайшов у фінансовий фідділ лікарняної каси поліклініки МВД м.Києва там сказали що банкінг на їхні картки платний. зателефонував по гарячій лінії трубку взяв Влад теж сказа що банкінг платний. на моє прохання він його відключив але 7 грн. через місяць все рівно знімуть так як відбулось підключення. Зателефонував у відділення сказав що буду писати скаргу на Наталію Черниш так мені заблокували вхід в ощад 24. телефоную на гарячу лінію а там зла жіночка сказала що зі зміною картки потрібно поміняти пароль. а за заміну пароля казала Черниш Наталія теж беруть гроші. Рука руку миє. Самий паскудний банк ощадбанк. жаль що приходиться з ним працювати так як я бувший воений і пенсію нам надавали тільки в ощадбанку. З повагою Анатолій Мотричук. Да навіть з відключеного банкінку картки киянина зняли 7 грн. в мінус пішло.
Комментарии (2)
Ответ банка
4 июня 2020, 16:56
Доброго дня! Препрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо.
23.01.2020 звернувся у відділення банку в м. Києві ТВБВ №10026/167 по вул. Деревлянська, 2/6, для отримання номеру реквізитів свого рахунку. Працівник банку повідомив, що ця послуга коштує 50 (п’ятдесят) гривень. На мої переконання у тому, що в минулому (2019) році я неодноразово отримував цю послугу безкоштовно, і де знаходиться інформація про плату за цю послугу, мені повідомили, що на сайті банку. Я повідомив працівника банку, що буду скаржитися. Оплативши цю послугу (квитанція №27239), отримав реквізити рахунку.
Також, цього дня я зателефонував на гарячу лінію банку і дочекався з’єднання з оператором (близько 10 хв.) та пояснив ситуацію з оплатою за отримання номеру реквізитів рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив, що ця послуга безкоштовна. Прошу надати письмові пояснення.
Написать комментарий
Також, цього дня я зателефонував на гарячу лінію банку і дочекався з’єднання з оператором (близько 10 хв.) та пояснив ситуацію з оплатою за отримання номеру реквізитів рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив, що ця послуга безкоштовна. Прошу надати письмові пояснення.
Ответ банка
5 февраля 2020, 9:39
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, ситуацію перевіримо.
Відмовили в обміні монет на гривні, мотивуючи це тим, що вони вдень можуть приймати лише 3 кг копійок. Приходьте завтра і зранку називається, але це не означає, що касиру не буде приймати впадло і завтра.
Написать комментарий
Ответ банка
4 ноября 2019, 14:20
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.