Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Пасечная, 51, Львов

Адрес:
Львов, ул. Пасечная, 51
Телефон:
+38 (032) 251-01-08, +38 (032) 251-01-16
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
5 не засчитана
13 декабря 2024, 11:52
Доброго дня.
Відвідала сьогодні одне з відділень Ощадбанку і була дуже задоволена роботою працівника Іващишин Н.П.🤗
Щиро дякую за Ваш професіоналізм!
Гарного та мирного дня 🇺🇦
Написать комментарий
3
13 января 2020, 14:27
На початку реорганізації банку видавалось все гарно.але нажаль робота змінилась в гіршу сторону.Загальні недоліки Ощаду на мій погляд… оплата і ціна за платіжну картку і термін виготовлення, відсутність можливості вирішення деяких питаннь безпосередньо в відділенні, відсилають в головне відділення, погана комунікація з іншими банками, оплата за перевірку балансу в терміналі\другий раз\ 3 гривні!!! шалені % за зняття готівки з банкомату, навязування кредиту на пенсійну картку\при чому відсутність підтвердження запиту\ маю на увазі що можна скористатись кредитом випадково і взнати про це тільки через деякий час наприклад через пів року.кредитну лінію навязують як обовязковий додаток до пенсійної картки\пенсійної!!!!!!!\ і ще є багато ,,-,, Тепер конкретно по відділенню Львів Пасічна 51.Працівники по роботі з Фізиними особами займаються якоюсь іншою роботою.7 раз за рік мав потребу поспілкуватись з данним працівником, 2 рази спілкування влаштувало,5 разів чекав від 10 ти до 20 хв. привідсутності черги!!! працівник робив абсолюно іншу роботу і практично завжди мене просили почекати в хамській формі.Термінал в цьому відділенні практично завжди працює не корректно\неодноразово звертав увагу на це працівникам, результат ..0..\термінал зависає коли є пік оплат комуналки.причому навіть вночі, коли навантаження немає і в інших відділеннях в цей час все добре.перевіряв особисто!\ внесення готівки це окрема тема, купюри приймає з 10 ти шт за першим разом 1 ну.процесс внесення коштів на картку або проплати готівкою займає купу часу.і нервів бо в результаті операції створюється чарга\в інших відділеннях термінали працюють чудово/ Відкрив рахунок в Ощаді бо відкрилось відділення поряд з домом, і поспішив. Нікому не пораджу цей банк.Буду радий якщо мій відгук комусь допоможе
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
13 января 2020, 15:28
Доброго дня! Хочемо зазначити, що перед встановленням тарифів, банк проводить детальний аналіз ринку банківських послуг. Тарифи банку є середньозваженими та відкритими. Кожен клієнт має можливість з ними ознайомитись як на нашому офіційному сайті, так і відвідавши відділення банку.
Щодо ситуації зі співробітником, просимо вас деталізувати нам до особистих повідомлень, як його звуть. Обов'язково проведемо перевірку ситуації!
5
17 июля 2019, 14:09
Хочу поблагодарить сотрудников банка Ощадбанк, на данном сайте, и работников отделения в городе Львов, ул. Пасечная 51, конкретно специалиста Виолетту, и главного менеджера, простите, не уверен или правильное имя, Анна Михайловна, за оперативность в решении моей проблемы
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
17 июля 2019, 14:48
Добрый день!
Благодарим за положительный отзыв.
Обязательно передадим слова благодарности сотрудникам отделения.
2
7 июня 2019, 19:06
Неприязне і хамське ставлення, не зустрічала такого ще в жодному банку. Це не стосується працівниць за касою, а от решта працівників дозволяють собі безтактовно обговорювати клієнтів, дико реготати, не мають жодних уявлень про правила хорошого тону. І це неодноразово мною помічалося, як по відношенню до інших клієнтів, так і до мене. Прошу директора банку провести роз'яснювальну роботу зі своїми працівниками, вони кидають тінь на Ваш банк і залишають негативне враження. Поведінка цих працівників швидше відповідає учням 3 класу чи працівникам балагану, та аж ніяк не працівникам банку. Ощадбанк, не псуйте собі репутацію, я Ваша постійна клієнтка, і зазвичай не залишаю поганих відгуків, але тут вже дійсно накипіло. Не розчаровуйте, будь ласка. З повагою.
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
10 июня 2019, 9:28
Доброго дня!
Приносимо вибачення за неналежну поведінку співробітників.
Обов'язково буде проведено роботу та додаткові тренінги на тему роботи з клієнтами.
Просимо вказати в особисті повідомлення адресу відділення, де помічені порушення, по можливості вкажіть ПІБ співробітників.