Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Киев, ул. Владимирская, 4
Адрес:
Киев, ул. Владимирская, 4
Телефон:
+38 (044) 363-92-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Anrian
5 августа 2021, 19:06
До останнього часу обслуговувався у відділенні на Володимирській, 4, був зарплатний рахунок. Але змінив роботу, відповідно відкрив рахунок в іншому місці. Вчора мені зателефонувала преміум-менеджер Ощадбанку Яна і запросила щоб закрити рахунок. Я клієнт декількох банків, тому поважаю роботу із ними саме on-line, а відвідувати відділення для мене то фуу. Але, Яна виявилась висококласним спеціалістом і фахівцем. Порекомендувала як правильно і швидко закрити рахунок. Вся процедура пройшла швидко і комфортно. Дякую Вам, Яно! Залишайтесь такою-ж привітною і професійною! Швидкого кар,єрного зростання!
Написать комментарий
Ответ банка
6 августа 2021, 8:28
Доброго дня.
Вдячні за ваш відгук. Завжди приємно отримувати такі оцінки, адже вони дозволяють і далі змінювати банк на краще і все для наших клієнтів.
Вдячні за ваш відгук. Завжди приємно отримувати такі оцінки, адже вони дозволяють і далі змінювати банк на краще і все для наших клієнтів.
Горячая линия пользы ноль, пока дождешься ответа тебя сто раз обваруют, работа в отделении ещё хуже, зачем набирать столько людей если твой вопрос некому решать? Чтобы было к кому отослать? А если не знают что делать посылают в другой регион, они вменяемые?
Комментарии (1)
Ответ банка
14 июля 2020, 16:42
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения что именно у вас случилось, ваше ФИО и контактный номер телефона. Будем рады помочь в решении вашего вопроса.
15 квітня в мене з карти ощадбанку списали 28 тис грн, без жодного смс підтвердження і інших безпекових інструментів. При встановленому ліміті в 500 грн. Просто система безпеки банку ніяк не відреагувала на підзріливий рух коштів на рахунку: за 15 хвили було здійснено 56 операцій по 500 грн на zMoney_GP Kyiv. Написала заяву, тепер треба ще 150 грн заплатити за проведення внутрішнього розслідування. Якщо банк визнає, що це їх вина, то гроші повернуть. Але знаючи нашу банківську систему, я вже наперед здогадуюся який буде результат їхнього розслідування. Проблема ця не нова і банки свідомі, що зараз шахраї дуже активно діють, тим не менше жодним чином на це не реагують, не посилюють систему безпеки. За кордоном банки під час першої ж спроби несанкціонованого зняття коштів, підзріливих транзакцій, рухів коштів реагують миттєво, блокують карти, передзвонюють і тд. Зате у наших банках будь-ласка, заходи бери, не соромся. Прошу вжити міри щодо посилення безпекових мір з боку банків щодо клієнтських рахунків!!!
Комментарии (6)
Ответ банка
24 апреля 2020, 12:30
Доброго дня! Без отримання персональних даних третіми особами, зняття чи переказ коштів не можливий. Для проведення службового розслідування з данного приводу, будь ласка, зверніться до відділення банку та напишіть заяву.
Во время какого-то сбоя, банкомат не выдал мне наличные деньги, а со счета списали, и не вернули.
Я обратилась в отделение, и написала заявления. Мне обещали перезвонить через 2-3 недели, и сообщить результат. Прошло больше месяца, с даты написания, но результата пока никакого нет. Я вторую неделю пытаюсь дозвонится в отделение, что находится по адресу г. Киев, у. Владимирская 4, узнать долю этого заявления, но никто не берет трубку и не перезванивают. Обращалась на горячую линию, а там конечно ничего не знают, и ответ у них один — обращайтесь в отделение.
Комментарии (3)
Я обратилась в отделение, и написала заявления. Мне обещали перезвонить через 2-3 недели, и сообщить результат. Прошло больше месяца, с даты написания, но результата пока никакого нет. Я вторую неделю пытаюсь дозвонится в отделение, что находится по адресу г. Киев, у. Владимирская 4, узнать долю этого заявления, но никто не берет трубку и не перезванивают. Обращалась на горячую линию, а там конечно ничего не знают, и ответ у них один — обращайтесь в отделение.
Ответ банка
25 января 2019, 16:13
Добрый день. В подобных случаях рассмотрение заявления может заниматься до 45 дней, так как процедура включает в себя несколько этапов, включая инкассацию банкомата и сверку остатков по проведенным операциям для выявления избытка средств. По предоставленным вами в заявке данным, уточним на какой стадии находится пребывает процесс и на основании этого предоставим вам обратную связь.