Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: ул. Минайськая, 34 В-Г, Ужгород
Адрес:
Ужгород, ул. Минайськая, 34 В-Г
Телефон:
+38 (0312) 645-951, +38 (0312) 645-943
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, касса до 17:30, перерыв: 13:00 - 14:00, Сб: 09:00 - 14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
OlenaValerivna
23 июля 2025, 14:20
3 липня 2025 р. я написала власноруч заяву на відновлення доступу у мобільний застосунок, який з непонятних причин мені було заблоковано. Оператор Юлія Олегівна сказала що передзвонить мені коли питання вирішиться, але до цього дня ніхто так і не подзвонив. Дозвонитися у відділення просто неможливо, ніхто не відповідає по вказаних номерах
Написать комментарий
Сьогодні вранці мені прийшло сповіщення в додатку Ощад банку що 5 тис з моєї карти було переказано. Ніяких операцій я не робив, кошти не перераховував. В відділенні банку і на гарячій лінії мені не допомогли, порадили лише звернутися до поліції. Чому мені не приходили смс чи дзвінки для підтвердження операції? Чому банк не допомагає у вирішенні ситуації??
Комментарии (1)
Зверталася з приводу отримання спадщини.Поиїхала з-за кордону, подала всі документи та сформувала в відділенні заяву.Менеджер Марина повідомила, що у будь-якому разі зателефонує через 7 днів, щоб повідомити результати подання заяви.Вона так і не зателефонувала, натомість я намагаюсь другий тиждень кожного дня додзвонитися і вони не беруть слухавку.Це якийсь жарт, мені треба їхати з-за кордону, щоб по факту також не отримати ніякої інформації.
Написать комментарий
Швидке та якісьте обслуговування! Привітний колектив!👍🏻👍🏻👍🏻
Написать комментарий
Все никак не решается вопрос о возврате денег, уже написал заявление на повторную проверку, пришел через неделю, вопрос не решен, так как рассматривают возврат на конец того месяца, почему тогда ваш терминал досих пор работает, и люди ждут месяцами свои деньги, и ваши обещания.
Комментарии (1)
Ответ банка

13 ноября 2018, 10:07
Добрый день! Приносим извинения за ожидание. Обязательно предоставим Вам ответ после завершения проверки. Хотим так же заметить, что сбой терминала был исключением, поэтому он продолжает работать в обычном режиме.
Ответ администратора
13 ноября 2018, 14:07
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 13.11.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.