Наприкінці травня звернувся до відділення банку з метою відкрити особовий рахунок для перерахування залишку коштів по безготівковій монетизації пільг. Особовий рахунок відкрили у відділені банку за адресою м. Київ, Дніпровська набережна,3. На гарячій лінії фахівці банку повідомили що перерахунок залишку коштів у сумі 6352 грн буде здійснено до 30 червня поточного року. На початку липня при черговому зверненні на гарячу лінію мені повідомили що в особистому кабінеті в обліковому записі отримувача пільги зроблена помилка у серії паспорту і запропонували звернутися до соціальної служби з метою виправлення помилки. В той же день помилка в особистому кабінеті була виправлена про що було повідомлено фахівців ощадбанку через гарячу лінію. Співробітник банку надав інформацію, що залишок коштів буде перерахований на протязі наступної доби. Після неодноразових звернень на гарячу лінію до ощадбанку ситуація щодо перерахування коштів не змінилася. Мені запропонували звернутися у відділення де був відкритий особовий рахунок. Там нічого зрозумілого мені не пояснили і звідти мене направили до соціальної служби і повідомили що перерахунок коштів не належить до компетенції ощадбанку і всі питання необхідно вирішувати в управлінні соціального захисту населення. В управлінні соціального захисту повідомили що відповідно до постанови кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 за отриманням інформації про операції здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів пільговики звертаються до АТ «Ощадбанк». Таким чином, після неодноразових звернень на гарячу лінію змін так і не відбулося, кошти на сьогоднішній день так і не перерахували. Кожного разу співробітники банку розповідають та видумують зовсім іншу інформацію, переключають операторів від одного до другого. Компетенції взагалі ніякої немає, пропонують знову звернутися до відділення банку де був відкритий особовий рахунок і звертатися до начальника відділення за поясненнями. Що це за «дитячий садочок»? Я ще такого відношення до клієнтів та безладу в жодному банку не бачив. Разом з тим на мобільний телефон співробітники банку телефонують і пропонують всякий непотріб, поповнення рахунку мобільного телефона, підключення якихось смс-банкінгів. Що це за робота з клієнтами банку? На мої запитання зрозумілої відповіді надати ніхто не може, розповідають про якісь транзитні рахунки і таке інше, хоча залишок коштів який зник з особистого кабінету вони всі бачать. Прошу в найкоротший термін розібратися та надати мені відповідь чому досі не перерахований залишок коштів по безготівковій монетизації пільг. У разі відсутності реагування буду вимушений звернутися до правоохоронних органів України з метою захисту своїх прав та інтересів та розгляду даної справи в судовому порядку.
Р.S. Розповідати про Вашу команду, приносити свої вибачення за завданні незручності та повідомляти про те, що банк здійснює перевірку інформації по кожному субсидіанту, якому не був перерахований залишок коштів не потрібно. Всі представники банку з якими неодноразово спілкувався на протязі двох місяців не компетентні та не володіють станом справ з зазначеного питання та кожного разу розповідають зовсім іншу інформацію. Таким чином можна зробити висновок, що представниками АТ «Ощадбанк» вживаються всі заходи для обману своїх клієнтів та участі у корупційних схемах. Гіршого за Ваш банк в нашій країні немає.
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Киев, ул. Днепровская набережная, 3
Адрес:
Киев, ул. Днепровская набережная, 3
Телефон:
+38 (044) 294-17-51, +38 (044) 295-61-61
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
6 октября 2021, 9:56
Доброго дня! Перевипуск картки на новий термін дії не тарифікується. Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми перевіряємо її детальніше та зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ответ банка
11 августа 2020, 15:35
Доброго дня! Розуміємо вашу реакцію щодо ситуації. Перепрошуємо від імені банку. Кошти мають бути перераховані в 20х числах цього місяця.
Я, Козловськой Олексій Сергійович, будучи клієнтом банку, 06.04.2020 замовив суму під видачу у відділенні Ощадбанку, за адресою дніпровська набережна 3, співробітниця банку назначила видачу грошей на 10.04.2020.
08.04.2020 мені подзвонили і запропонували забрати половину грошей, я погодився і коли прийшов до відділення Ощадбанку за адресою Дніпровська набережна 3 виявилось, що я буцімто маю оформити якусь страховку за 150 грн, без якої видача грошей НЕМОЖЛИВА. Від страховки я відмовився, мене облаяли, але гроші видали. 10 числа в телефонній розмові ( за номером (044) 550 21 14) мені було ВІДМОВЛЕНО У ВИДАЧІ ГРОШЕЙ, через те, що я не оформив ту саму страховку, мовляв видача мені моїх грошей без неї не пріоритетна.
Я запитав з ким я спілкуюся, співробітниця назвала себе Іриною, на запитання як їі прізвище і посада, вочевидь Ірина злякалася відповідальності за свої неправомірні дії, і просто поклала слухавку і весь подальший час не брала робочий телефон.
Я обурений таким ставленням до клієнта банку, кожен раз коли я маю нагоду спілкуватися з співробітниками ощадбанку я наражаюся на відкрите хамство, але це вже переходить всі межі. Вимагаю розслідування, встановлення особистості цієї Ірини і її покарання.
Комментарии (1)
08.04.2020 мені подзвонили і запропонували забрати половину грошей, я погодився і коли прийшов до відділення Ощадбанку за адресою Дніпровська набережна 3 виявилось, що я буцімто маю оформити якусь страховку за 150 грн, без якої видача грошей НЕМОЖЛИВА. Від страховки я відмовився, мене облаяли, але гроші видали. 10 числа в телефонній розмові ( за номером (044) 550 21 14) мені було ВІДМОВЛЕНО У ВИДАЧІ ГРОШЕЙ, через те, що я не оформив ту саму страховку, мовляв видача мені моїх грошей без неї не пріоритетна.
Я запитав з ким я спілкуюся, співробітниця назвала себе Іриною, на запитання як їі прізвище і посада, вочевидь Ірина злякалася відповідальності за свої неправомірні дії, і просто поклала слухавку і весь подальший час не брала робочий телефон.
Я обурений таким ставленням до клієнта банку, кожен раз коли я маю нагоду спілкуватися з співробітниками ощадбанку я наражаюся на відкрите хамство, але це вже переходить всі межі. Вимагаю розслідування, встановлення особистості цієї Ірини і її покарання.
Ответ банка
15 апреля 2020, 15:54
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітником.
Договор оформил в октябре, обращался несколько раз в отделение, звонил на горячую линию: карта выпущена. доставка в отделение занимает 2 недели. Таки, действительно, упор делается на то, что пенсионеры передохнут, так и не дождавшись…
Написать комментарий
Ответ банка
2 декабря 2019, 15:11
Добрый день! Информацию, касательно вашей карты, обязательно проверим и предоставим обратную связь.
Потрібно було перевипустити картку, оскільки закінчився термін дії попередьної. Під час замовлення оператор сказала, що карту потрібно очікувати до 2х тижнів та мені прийде повідомлення про її готовність.
Після того, як пройшло більше 3х тижнів, звернувся в тех підтримку, сказали що можу отримати карту, проте повідомлення так і не було.
Карта на відділення за адресою Дніпровська набережна, 3. Я не знаю, мабуть, мені потрібно взяти відпустку на тиждень, щоб я зміг її забрати. Черги на відділення з кілометр. З 4х місць для обслуговування фіз осіб працює лише одне. В залі не розвернутись, жодної допомоги по роботі з терміналом людям похилого віку не надаються, через що черги починають збільшуватись в геометрічний прогресії. Не раджу навіть ворогу такого сервісу обслуговування.
Написать комментарий
Після того, як пройшло більше 3х тижнів, звернувся в тех підтримку, сказали що можу отримати карту, проте повідомлення так і не було.
Карта на відділення за адресою Дніпровська набережна, 3. Я не знаю, мабуть, мені потрібно взяти відпустку на тиждень, щоб я зміг її забрати. Черги на відділення з кілометр. З 4х місць для обслуговування фіз осіб працює лише одне. В залі не розвернутись, жодної допомоги по роботі з терміналом людям похилого віку не надаються, через що черги починають збільшуватись в геометрічний прогресії. Не раджу навіть ворогу такого сервісу обслуговування.
Ответ банка
21 февраля 2019, 15:59
Доброго дня!
СМС-повідомлення не надійшло по можливій причині не підключення даної послуги. Щодо черги у відділенні, перевіримо інформацію.
СМС-повідомлення не надійшло по можливій причині не підключення даної послуги. Щодо черги у відділенні, перевіримо інформацію.
Сьогодні 18.09.2018 відвідала 40 відділення в Києві на Дніпровькій наб.3. Менеджер один, другий проплачує платежі і стажер, начальниця пішла. За 1 год та 20 хв, менеджер впоралась з одним клієнтом, другий сів в крісло і тут почали дзвонити подружки (одна 10 хв, друга 20 хв і розмови ні про що- а він як, а ти як, а він-що, а ти що). Я почала все це знімати на телефон. Тут лише через 5 хв вона помітила, що її знімають: охорону визвала, і сказала не стояти біля неї, а мені взагалі сказали- « Тут взагалі не стовбичте, бо я ВАС ОБСЛУГОВУВАТИ НЕ БУДУ». В мене відняло мову!!! Навіть не побачила необхідності нагадати їй, що я не заявилась до неї додому, не бачила в цьому сенсу. «Супер-менеджера» звати Юлія Анатоліївна. Прізвище вона закривала руками! Запитання до ощадбанку: чи ведеться відеонагляд за вашими «спецами», чому в робочий час вона базікає з друзями, де мені заказати менеджера? Відео обов«язково направлю в нацбанк: очевидно воно видає дозвіл ощадбанку на таких менеджерів, які вирішують самостійно кого воно буде обслуговувати, а кого ні! Може краще давати гідну зарплату, щоб ішли до вас працювати гідні люди, а не таке ***!
Комментарии (8)
Ответ банка
19 сентября 2018, 9:47
Доброго дня!
Дозвольте принести вибачення за дану ситуацію та завдані незручності. Вашим питанням займаємося.
Дозвольте принести вибачення за дану ситуацію та завдані незручності. Вашим питанням займаємося.
обратился с просьбой открыть карточку киевлянина, я я вляюсь инвалидом 3й группы.на что мне предложили перевести пенсию с приват банка в ощад.я отказался так как с приватом проще.на что мне ответитили что в таком случае карточку они не откроют.по тому что у них есть внутренняя инструкция открывать только тогда когда я переведу на них пенсию.обращение в колл центр на них не действует.и то что они меня лишают моих законных льгот им тож плевать.да обращался в другое отделение таже картина.
Комментарии (2)
Ответ банка
19 июля 2018, 9:35
Добрый день. Приносим извинения за данную ситуацию. Карту Киевлянина возможно получить и без перевода выплат. Разберёмся в данной ситуации.
Можно было бы еще закрыть глаза на неквалифицированность некоторых сотрудников отделения, но когда из пяти терминалов работает один, а половина сотрудников сидят общаются между собой, в то время, пока клиент ждет более 30 минут, что единственный консультирующий освободиться и подойдет к нему, а в итоге он, невзирая на очередь идет обслуживать другого клиента… Вы, дамы и господа, побили все рекорды свинского обслуживания. Разберитесь с корпоративным кодексом и теми, кого вы нанимаете, если конечно же, для вас не является характеристика «худший сервис» — нормальной.
Комментарии (2)
Ответ банка
4 июня 2018, 17:26
Добрый день! Приносим извинения за данную ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщение Ваши контактные данные для обратной связи. Дополнительно сообщаем, что с сотрудниками отделения будет проведено дополнительное обучение для улучшения качества обслуживания.
Моя мать Яковлева И.П 1949 гр. в течение полугода (!!) с июня месяца приходит в отделение Ощадбанка по адресу Днепровская набережная 3, где менеджер по имени Игорь принимает у нее документы на оформление картки киянина. Придя спустя месяц выясняется, что ее данных в системе нет. Они снова вводят данные и снова через месяц данных нет. Пожилой человек выставивает громадные очереди с июня до декабрь для того, чтобы удостовериться, что ее данные в очередной раз куда-то исчезают. Как можно повлиять на этот процесс?
Спасибо.
Написать комментарий
Спасибо.
Ответ банка
27 декабря 2017, 14:48
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Пожалуйста, напишите в личные сообщения полные ФИО и номер телефона Вашей мамы. Мы проверим информацию. Спасибо.
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Пожалуйста, напишите в личные сообщения полные ФИО и номер телефона Вашей мамы. Мы проверим информацию. Спасибо.
Сегодня пополнял карточку через терминал в отделении на Днепровской набережной 3. Терминал принял деньги и завис. Сотрудники посоветовали подождать, вдруг заработает и отдаст карточку. Прождал полчаса, после чего терминал отключился и карточку не отдал.
Сказали, что забрать карточку можно только на следующей неделе, причем не здесь, а ехать за ней весьма далеко.
Лучше бы банк те деньги, которые тратит на рекламу своих карточек (рекламные буклеты висят десятками на каждой стене) потратил на техническое обеспечение возможности этими карточками нормально пользоваться.
Моё и без того нелучшее мнение об Ощадбанке (только на этой неделе уже писал про принудительный смс-банкинг) стало еще хуже. Я просто вынужден иметь с ним дело, как пользователь карточки киевлянина, хотя похоже, выгоды от пользования этой карточкой не стоят тех нервов и времени, что я теряю из-за банковского сервиса.
Комментарии (1)
Сказали, что забрать карточку можно только на следующей неделе, причем не здесь, а ехать за ней весьма далеко.
Лучше бы банк те деньги, которые тратит на рекламу своих карточек (рекламные буклеты висят десятками на каждой стене) потратил на техническое обеспечение возможности этими карточками нормально пользоваться.
Моё и без того нелучшее мнение об Ощадбанке (только на этой неделе уже писал про принудительный смс-банкинг) стало еще хуже. Я просто вынужден иметь с ним дело, как пользователь карточки киевлянина, хотя похоже, выгоды от пользования этой карточкой не стоят тех нервов и времени, что я теряю из-за банковского сервиса.
Ответ банка
14 декабря 2017, 9:44
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. К сожалению, в данном случае действительно необходимо подождать инкассацию и забрать карту в районном отделении.
А усі минулі рази перевипуск був безкоштовний!
Це зараз політика банку — заробляти на інвалидах, чи зловживання менеджера банку?