Оформляв платіжну картку для отримання субсидій для 98-річної жінки.
Оформляв по довіренності. Мені впарили додаткову другу картку на моє імя і здерли за це 80грн. Притому, що другу картку я не замовляв. Питаюся, а де основна картка, так званий спеціаліст знизує плечима і нічого не може пояснити.
Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 10.85 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: ул. Ивана Мазепы, 9, Дрогобыч
Адрес:
Львовская область, Дрогобыч, ул. Ивана Мазепы, 9
Телефон:
+38 (03244) 1-01-97, +38 (03244) 1-01-10
Время работы:
Пн–Пт: 09:00 -18:00 (касса: 09:00–17:30), без перерыва, Сб–Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

15 декабря 2020, 10:28
Доброго дня! Основну каркту до рахунку вам можть видати за наявності відповідного повноваження в довіреності на отримання платіжної картки. Хотіли б перевірити цю ситуацію більш детально. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також дату звернення до відділення.
Дякую Ощадбанку і його працівникам. Сьогодні закінчився депозит у грн. Повернули повністю, одразу. Хороше відношення. І надалі буду користуватись вашими послугами.
Написать комментарий
Ответ банка

25 мая 2020, 14:28
Дякуємо за ваш відгук. Ваша команда Ощадбанку.
Звернулась сьогодні 26.03.2020р.в м.Дргобич вул.Мазепи до відділення Ощадбанкудоя розірвання достроково депозиту, але з поважних причин. Маю довідку від лікаря про те, що захворіла і маю довге і дороге лікування. Зараз доходів не маю, чоловік не працює так як зараз карантин, я в декреті. Вдома двоє маленьких дітей. Мені відмовили у видачі дострокового депозиту. На питання, що робити далі, відповіли, що не знають. Як вірити державному банку. За, що лікуватись, годувати дітей.
Написать комментарий
Ответ банка

26 марта 2020, 15:39
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Ситуацію перевіримо і з вами зв'яжемося.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Ситуацію перевіримо і з вами зв'яжемося.
В кінці- кінців виклик збивають і доводиться набирати по-новій.
У відділенні, де розташовані термінал і банкомат у вечірню пору навіть мінімального освітлення немає!
Огидний банк!!!