Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Ровно, ул. 16 Июля, 6-А
Адрес:
Ровно, ул. 16 Июля, 6-А
Телефон:
+38 (0362) 62-32-37, 63-33-68
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-18:30, перерыв: 14:00-15:00, Сб: 09:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
konferents2022
17 августа 2023, 19:39
При оплаті компослуг 17.08.2023 р. наближено о 18.00 хотів зарахувати решту на мобільний телефон, на що отримав повідомлення, що функція не працює. Запитав в працівниці банку на прізвище Бондар, як діяти, на що вона сказала або на благодійність або на картку Ощадбанку. Так як картки Ощадбанку в мене нема, то запитав, чи персоналу відомо, що функція перерахування коштів не працює, на що отримав ствердну відповідь. Запитав, а чому нема хоча би на папері повідомлення про це, на що персонал почав хамити, що треба мати картку Ощадбанку і що мені має бути сором за свою решту 36 грн., бо вони її можуть віддати з власної кишені. Не переношу хамства молодих жінок відвічі молодших мене. Лишив термінал без вибору жодної опціїї і пішов. На гарячій лінії повідомили, що опція перерахування решти на мобільний номер недоступна по всій Україні. Так як Ощадбанк хизується мільйонами клієнтів, скільки коштів від решти він залучив на «благодійність» примусово якщо хоча би з кожного взяли по 1 грн. Особливо на фоні скандалів мільйонних зарплат в місяць керівників банків. З голого по нитці — банкірам сорочка, при чому дуже дорога. Цікаво як перевірити відправку коштів на благодійність, дуже схоже на звичайне шахрайство, що прикривається вивіскою державного банку, з хамським персоналом.
Комментарии (2)
Люди, подскажите пожалуйста куда жаловаться на Ощадбанк, погасил задолженность по кредитной карте месяц назад, написал в банке заявление на закрытие договора. Карту забрали месте с моим заявлением. Договор весит!!!
Написать комментарий
Ответ банка
3 июня 2020, 14:41
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам детали, ваше ФИО и контактный номер телефона в личные сообщения. Ситуацию проверим.
18 травня 2020 року не зміг здійснити оплату комунальних платежів через відсутність в терміналі даних мого персонального кабінету. І це не вперше таки проблеми. Довелось знову стояти і забивати всі платіжки, номера рахунків, суми і т.д. Внаслідок цього втратив власний час і гарний настрій. (відділення в м.Рівне, вул. 16 Липня, 6А). Буду шукати інші шляхи здійснення платежів, які не пов'язані з ощадбанком.
Написать комментарий
Ответ банка
18 мая 2020, 14:18
Доброго дня! Перепрошуємо за тимчасові незручності. Будемо працювати над покращенням сервісу для проведення оплат.