Здравствуйте. Вкрай незадоволена роботою банку незважаючи на те, що він державний. В 2021 році відкрила рахунок щоб чоловік міг мені надсилати кошти, користувалася час від часу і все б нічого, якби не кілька «але»:
-мені вручили карту і під час користування я зрозуміла, що банк знімає відсоток за зняття готівки (моїх власних коштів) про, що мене ніхто не повідомив.
-додзвонитися до оператора складно, швидше з президентом зв’язатися.
-система часто підвисає та, як закон підлості, в найнепідходящий момент.
— і просто «фініш» з початком війни я подала заявку про допомогу на одному сайті але вони надіслали відповідь, що не можуть надіслали в зв’язку з тим, що подана інформація не співпадає, як виявилося менеджер банку вказав не вірно мій рік народження. Коли я зателофонувала на гарячу лінію оператор повідомила, що це питання можна вирішити лише у відділенні за допомогою менеджера. Серйозно, я маю взяти свою малу дитину і під обстрілами йти в другий кінець міста (бо працює лише два відділення в місті) щоб менеджер поставив вірно останню цифру в даті народження, бо не зробив цього в день відкриття рахунку?
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Житомир, ул. Небесной Сотни, 13
Адрес:
Житомир, ул. Небесной Сотни, 13
Телефон:
+38 (0412) 42-02-70, +38 (0412) 42-00-04
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:00, Сб: 09:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
21 декабря 2022, 10:09
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ Вашої матері та її номер телефону.
Ответ банка
1 апреля 2022, 18:06
Доброго дня. Доречно буде відповісти по пунктах.
1. Для уникнення подібних непорозумінь перед користування карткою важливо ознайомитися з тарифами, на основі яких відбував обслуговування. Зробити це можна через чат-бот або за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
2. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням. Перепрошуємо.
3. Цікаво, яку саме з систем ви маєте на увазі. Якщо мова про Ощад 24/7, останнім часом вона працює стабільно. Випадки зі складнощами в роботі потрібно перевіряти предметно і знову ж таки перепрошуємо, якщо було завдано незручностей.
4. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
1. Для уникнення подібних непорозумінь перед користування карткою важливо ознайомитися з тарифами, на основі яких відбував обслуговування. Зробити це можна через чат-бот або за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
2. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням. Перепрошуємо.
3. Цікаво, яку саме з систем ви маєте на увазі. Якщо мова про Ощад 24/7, останнім часом вона працює стабільно. Випадки зі складнощами в роботі потрібно перевіряти предметно і знову ж таки перепрошуємо, якщо було завдано незручностей.
4. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
18.11.2021р. у відділенні № 22 м. Житомира проводили поповнення готівкою карткового пенсійного рахунку. Для проведення даної операції потрібно було реквізити пенсійної картки. Фахівцю Франчук Олені Петрівні надала пенсійну картку в руки для отримання довідки про реквізити, за яку вимагали заплатити 100 грн. або взяти страховку за 50 грн. Заплатила за страховку. Замість реквізитів пенсійної картки Франчук надала довідку з реквізитами кредитної картки. Сума коштів була немала, тому, коли вона зайшла на кредитну карту за її зняття потрібно заплатити 1%. Звернулася в банк. Спеціалісти хамлять, розказують, що фахівець, який робив довідку на лікарняному. А вони зі свого карману платити не будуть. Відношення до людей просто жахливе, я вже не говорю про кваліфікацію. Як можна переплутати реквізити, якщо тобі в руки дають пенсійну картку. До речі, вона жовтого кольору. А іншої карти навіть з собою не було і вона червоного кольору. Нас було четверо людей і всі бачили, яку картку надавали для отримання реквізитів. В контакт-центрі відповідають, що порушень з боку банку не було, процедура відбулася згідно тарифів картки клієнта. Згідно тарифів якої картки клієнта? Чому за помилку фахівця повинен нести фінасові втрати клієнт? Такої некомпетентності, неповажного ставлення до клієнта давно не зустрічала в банках.
Написать комментарий
Ответ банка
25 ноября 2021, 9:38
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, її вже перевіряємо. По результату надамо зворотний зв'язок.
отправила швидку копійку 13.03.2017 из житомира в харьков по уже обновленной системе, в харькове получателю рассказывают что у них еще по-новому не работает этот перевод. перевод швидка копийка из единого окна был доступен кассирам уже с 6 марта. в харькове что у it не хватает времени всё сделать вовремя. обьясните в чем дело пожалуйста. получатель обращался в отделение по адресу проспект Науки 54 (ранее Ленина).
Комментарии (3)
Ответ банка
20 марта 2017, 11:31
Добрый день! Возможно, были технические проблемы. Рекомендуем обратиться повторно или же в любое другое наше отделение. Пожалуйста, ответьте на несколько вопросов https://goo.gl/forms/DQ5ZwuxlwuNTmrCK2
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.