Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Днепр, ул. Европейская, 5
Адрес:
Днепр, ул. Европейская, 5
Телефон:
+38 (056) 745-02-56, 745-02-59
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, перерыв: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
IraPrudkaya
4 октября 2022, 17:19
Найгірший банк, з яким мені доводилось лише працювати. Мало того, що завку на отримання картки для виплат у мене зайняло два дні. І не тому що сирени. Ні. вони два дні перевіряють особу, при цьому беруть на ксерокс документи. На другий день знову беруть ті ж документи на ксерокс. Заявка на картку два дні. це мислемо? Якщо ти працюєшь ц е неподобство. Так до всього отримати картку — ти теж повинен витратити два дні. Я вже мовчу, що по строкам виготовлення даної карти вони кажуть, що протягом трьох тижнів.Прийшовши о 16- 58 мені сказали приходити завтра, бо вони зачиняються. Дивно, адже за графіком відділення працює до 17 — 30. В інтернеті ця інформація є. Тому я пішла з роботи раніше, щоб встигнути отримати картку. Але мене «послали». Головна цього відділення сама вийшла і сказала, що каса вже закрита. Але ж робочий час ще не закінчився. я дійсно дуже обурена таким обслуговуванням. Як би буі вибір — ніколи б не обрала цей банк
Написать комментарий
Ответ банка
4 октября 2022, 17:48
Добрий день. Дійсно, рахунок відкривають швидко, 10-15 хвилин, та ми обов'язково перевіримо чому у вас це зайняло такий тривалий час, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Стандартні терміни доставки карти — до 14 календарних днів, але на жаль в період воєнного цей термін може бути трохи більший. Стосовно графіку роботи відділення в яке ви зверталися, то воно дійсно працює до 17:00, і працівники не встигли видати вам карту за 2-і хвилин до закриття. Актуальний графік роботи відділень рекомендуємо перевіряти на нашому сайті https://www.oschadbank.ua/map.
Ну ось питання про 30 гривень вирішено. В листі від 15.02 2022р. Національний банк України мені повідомив:
«На повторний запит Національного банку Банк повідомляє, що за інформацією Філії — Дніпропетровське обласне управління AT „Ощадбанк“ 2 відповідальним співробітником Банку було здійснено Вам вихідний дзвінок та запрошено до обслуговуючого відділення Банку для врегулювання питання та видачі залишку коштів з рахунку Клієнта».
Принесли мені вибачення в «Ощадбанку»? Ні. Вернули мені гроші? Ні, мені не тільки не повернули 30 гривень, мені взагалі не видали пенсію. Тому мені довелося викликати поліцію в відділення на вул. Європейська 5 та заявити про махінацію з рахунком. Виявилося, що мій рахунок без мого відома та згоди переведений в відділення на вул. Олеся Гончара 8. і тільки там я можу отримати гроші.
Комментарии (1)
«На повторний запит Національного банку Банк повідомляє, що за інформацією Філії — Дніпропетровське обласне управління AT „Ощадбанк“ 2 відповідальним співробітником Банку було здійснено Вам вихідний дзвінок та запрошено до обслуговуючого відділення Банку для врегулювання питання та видачі залишку коштів з рахунку Клієнта».
Принесли мені вибачення в «Ощадбанку»? Ні. Вернули мені гроші? Ні, мені не тільки не повернули 30 гривень, мені взагалі не видали пенсію. Тому мені довелося викликати поліцію в відділення на вул. Європейська 5 та заявити про махінацію з рахунком. Виявилося, що мій рахунок без мого відома та згоди переведений в відділення на вул. Олеся Гончара 8. і тільки там я можу отримати гроші.
Ответ банка
16 февраля 2022, 9:20
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
«Ощадбанк», тут на minfin.com.ua, Ви не відповідаєте на моє повідомлення від 10 грудня. Ви так і не надали відповіді на моє питання. Тому розміщую тут цє повідомлення:
«Ощадбанк», Ваша відповідь неправомірна. Тому що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність»: «Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком». Законодавець не передбачає регулювання відносин між клієнтом та банком внутрішніми документами банку, або регламентами банку.
Внутрішні документи банку визначають порядок інформування клієнтів. Відповідно до п. 4 Постанови НБУ № 141 «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг»: «Банк несе відповідальність за актуальність та достовірність інформації, яка надається під час інформування клієнта». Ваша неправомірна відповідь — це дезінформація. В тій же Постанові НБУ № 141 є попередження: «Внесення банком будь-яких змін до договору банківського вкладу (депозиту) здійснюється лише за згодою клієнта (сторони договору), якщо інше не встановлено законодавством України». Своїми вимогами «Ощадбанк «порушує заборону на односторонню зміну умов укладених договорів банківського вкладу.
В договорі, який укладений між мною та «Ощадбанком», не передбачено наявності незнижуваного залишку. Відповідно до п. 2.2. Постанови Національного банку України № 516 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій»: «Додержання письмової форми договору є обов’язковою умовою взаємовідносин між банком та вкладником».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати мені правомірну відповідь: «Як примусити «Ощадбанк» виконувати договір?».
Комментарии (11)
«Ощадбанк», Ваша відповідь неправомірна. Тому що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність»: «Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком». Законодавець не передбачає регулювання відносин між клієнтом та банком внутрішніми документами банку, або регламентами банку.
Внутрішні документи банку визначають порядок інформування клієнтів. Відповідно до п. 4 Постанови НБУ № 141 «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг»: «Банк несе відповідальність за актуальність та достовірність інформації, яка надається під час інформування клієнта». Ваша неправомірна відповідь — це дезінформація. В тій же Постанові НБУ № 141 є попередження: «Внесення банком будь-яких змін до договору банківського вкладу (депозиту) здійснюється лише за згодою клієнта (сторони договору), якщо інше не встановлено законодавством України». Своїми вимогами «Ощадбанк «порушує заборону на односторонню зміну умов укладених договорів банківського вкладу.
В договорі, який укладений між мною та «Ощадбанком», не передбачено наявності незнижуваного залишку. Відповідно до п. 2.2. Постанови Національного банку України № 516 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій»: «Додержання письмової форми договору є обов’язковою умовою взаємовідносин між банком та вкладником».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати мені правомірну відповідь: «Як примусити «Ощадбанк» виконувати договір?».
Ответ банка
14 декабря 2021, 12:13
Доброго дня! Банк інформує клієнтів щодо змін в договорі або умовах обслуговування рахунку і незгода клієнта з тарифами чи умовами обслуговування дає йому право закрити рахунок та розірвати взаємовідносини з банком. Таким чином, клієнт приймає рішення щодо продовження обслуговування в банку, з огляду на зміни в тарифах або умовах обслуговування.
«Ощадбанк» повідомив, що згідно з внутрішніми документами банку мінімальний розмір залишку коштів на вкладному (депозитному) рахунку має становити не менше 30 гривень. Але укладений зі мною договір «Про відкриття поточного рахунку та розрахунково-касове обслуговування вкладу пенсійний» (з видачею ощадної книжки) не передбачає наявність незнижуваного залишку. Банк постійно порушує договір, залишає на рахунку ці 30 гривень, посилаючись на власні внутрішні документи.
Як принудити «Ощадбанк» виконувати договір?
Прошу не рекомендувати мені відкрити картковий рахунок, оскільки «Ощадбанк» не виконує існуючий договір, чим порушує закони України та нормативно-правові акти Нацбанку.
Написать комментарий
Як принудити «Ощадбанк» виконувати договір?
Прошу не рекомендувати мені відкрити картковий рахунок, оскільки «Ощадбанк» не виконує існуючий договір, чим порушує закони України та нормативно-правові акти Нацбанку.
Ответ банка
8 декабря 2021, 14:58
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію більш детально та надамо зворотний зв'язок.
Доброго дня!
Сьогоднi, 6 травня 2021 року, об 11 годинi дня я звернулася до вiддiлення «Ощадбанку» в м. Днiпро, вул. Європейська, буд.5 за отриманням своєї пенсії. Грошi є на рахунку, документи на отримання грошей менi оформили та видали на руки. Але в касi грошей мені не видали, бо в касi грошей немає. Ось вже на протязi шости годин грошей в касi не має.
Що відбувається в «Ощадбанку»?
Чому не на першу, не на десяту мою вимогу, порушуючи Цивiльний Кодекс, мені не видають мої гроші?
Прошу не розповідати мені про картки, тому що на мою заяву про видачу картки, на протязі восьми місяців «Ощадбанк» так і не зміг її видати.
Комментарии (9)
Сьогоднi, 6 травня 2021 року, об 11 годинi дня я звернулася до вiддiлення «Ощадбанку» в м. Днiпро, вул. Європейська, буд.5 за отриманням своєї пенсії. Грошi є на рахунку, документи на отримання грошей менi оформили та видали на руки. Але в касi грошей мені не видали, бо в касi грошей немає. Ось вже на протязi шости годин грошей в касi не має.
Що відбувається в «Ощадбанку»?
Чому не на першу, не на десяту мою вимогу, порушуючи Цивiльний Кодекс, мені не видають мої гроші?
Прошу не розповідати мені про картки, тому що на мою заяву про видачу картки, на протязі восьми місяців «Ощадбанк» так і не зміг її видати.
Ответ банка
6 мая 2021, 17:46
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Добрый день. Мне необходимо получить справку — довідка щодо невикористання наймачем житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (права на приватизацію житла). Дозвонилась на горячую линию Ощадбанка, где консультант мне предоставил адреса и телефоны отделений банка, в которых я могу получить такую справку. Стоимость услуги — 100 грн. Позвонив во все отделения Ощадбанка, сотрудники Ощадбанка не знают о существовании такой справки и такой услуги. Вопрос! Вы специально держите в тайне от своих сотрудников данную информацию или у Вас проблемы с коммуникацией внутри структуры? Что мне делать?
Комментарии (1)
Ответ банка
27 ноября 2019, 16:47
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО.
Заказал монету онлайн.
Прождал 40 минут возле касы. (работает только одна касса)
Кассир отказалась продавать монету так-как у меня не было КСЕРОКОПИИ паспорта
я предъявил оригинал
кассир сказала, что ей нужна копия и в банке они не ксерят
Крайне негативное отношение
Не рекомендую обращаться в это отделение
Комментарии (2)
Прождал 40 минут возле касы. (работает только одна касса)
Кассир отказалась продавать монету так-как у меня не было КСЕРОКОПИИ паспорта
я предъявил оригинал
кассир сказала, что ей нужна копия и в банке они не ксерят
Крайне негативное отношение
Не рекомендую обращаться в это отделение
Ответ банка
2 августа 2019, 9:07
Добрый день!
Примите извинения за неудобства.
Обязательно проведем работу с сотрудниками отделения.
Примите извинения за неудобства.
Обязательно проведем работу с сотрудниками отделения.
Добрый день!
Записавшись в банк на получении субсидии и для оформления карты 15.03.19 на 13:30 в отделение г. Днепр по ул. Европейская д.5. и прийдя в 13:15 я обратилась к администратору к кому подойти по моему вопросу, она ответила обратится к менеджеру, но он сейчас на обеде. Т.к. я пришла заранее, подумала что менеджер зная что к нему прийдет клиент, в 13:30 будет на рабочем месте. В 13:30 менеджера не было, администратор в этом отделении на мой вопрос когда будет менеджер, только пожала плечами и сказала, через час! Вопрос: зачем ставить на сайте регистрацию, если у вас в это время нет людей на рабочем месте? По вопросам субсидии, работает только один человек, заменить его никто не может. Спросив у администратора, как я могу получить субсидию, администратор сказала — в кассе. Потратив в пустую 15 мин, я стала в очередь в кассу, в очереди было человек 8 и работала одна касса, второй кассир был на обеде, время обеда на кассе нигде не указывалось! Обслуживание очень медленное! В итоге, не дождавшись своей очереди, т.к. за 25 минут обслужили только 3 чел. я ушла без выплат в 13:55, менеджера так и не было Администратор взяла копии документов для оформления карты. Хочу заметить, что комунальные услуги нужно оплатить до 20 числа.
18.03.19 я пошла в отделение на пр.Маркса Карла, буд. 46, в надежде, что там больше порядок. Прийдя в 13:10 и простояв до 14:00 в кассе (работала одна касса) сказали, что я не могу получить деньги, по какой причине не объяснили, нужно писать заявление у менеджера. Понимая, что к менеджеру выстаивать очередь и опять очередь в кассу у меня времени нет, а перерыв у меня до 14, я опять пошла ни с чем!
19.03.19 я пошла опять в отделение по ул. Европейская д.5 (думая что не могла выдать выплаты касса на пр. К.Марка, т.к. я не у них регестрировалась) и в 13:10 стояла в очереди в кассу. Работала одна касса, в вторую кассу на 14:00 люди занимали отдельную очередь для покупки монет. Передо мной было 4 человека и простояв 20 минут в 13:30 в кассе сказали, что нужно писать заявление у менеджера. я пошла к менеджеру который в это время 15.03 была на обеде но сейчас была на рабочем месте, сказала что я не могу получить сразу выплату, а только после заявления, т.к. деньги начислены на карту, а карту делают 2 недели. и с этим заявлением опять!!! нужно идти в кассу. Хорошо!!! Я написала заявление. Пошла снова занимать очередь в 1 кассу которая работала, в 2 кассу чел. 8 уже стояло на монеты. В итоге простояв до 14:10 передо мной отается 2 человека, кассир без предупреждения закрывает кассу и идет на обед на целый час, за мной еще 2 чел. На возмущения, администратор, говорит занимайте очередь во 2 кассу, где стоит уже 8 человек, кассир хочет кушать!!! Что это за обслуживание!!!
В итоге, я так и не получила выплаты!!! А мне нужно оплатить комуналку до 20 числа!!!, как я писала ранее. Сделайте, что б у вас могли заменять сотрудников, или пусть идут на обед когда нет людей. Основной наплыв приходится на обеденное время, все отпрашиваются с работы, сейчас добавились выплаты субсидий, а у вас идет наплевательское отношение к клиентам!!! Администратор ничего не может решить! Жалобную книгу отказалась предоставить! У кассиров нет табличек с указанием обеденного перерыва! Почему кассир не предупредил, что будет в 14 идти на обед и не занимать очередь? Почему не обслужила 5 человек, которые отстояли у нее очередь и потом не пошла? Уровень обслуживания, на 0!
Написать комментарий
Записавшись в банк на получении субсидии и для оформления карты 15.03.19 на 13:30 в отделение г. Днепр по ул. Европейская д.5. и прийдя в 13:15 я обратилась к администратору к кому подойти по моему вопросу, она ответила обратится к менеджеру, но он сейчас на обеде. Т.к. я пришла заранее, подумала что менеджер зная что к нему прийдет клиент, в 13:30 будет на рабочем месте. В 13:30 менеджера не было, администратор в этом отделении на мой вопрос когда будет менеджер, только пожала плечами и сказала, через час! Вопрос: зачем ставить на сайте регистрацию, если у вас в это время нет людей на рабочем месте? По вопросам субсидии, работает только один человек, заменить его никто не может. Спросив у администратора, как я могу получить субсидию, администратор сказала — в кассе. Потратив в пустую 15 мин, я стала в очередь в кассу, в очереди было человек 8 и работала одна касса, второй кассир был на обеде, время обеда на кассе нигде не указывалось! Обслуживание очень медленное! В итоге, не дождавшись своей очереди, т.к. за 25 минут обслужили только 3 чел. я ушла без выплат в 13:55, менеджера так и не было Администратор взяла копии документов для оформления карты. Хочу заметить, что комунальные услуги нужно оплатить до 20 числа.
18.03.19 я пошла в отделение на пр.Маркса Карла, буд. 46, в надежде, что там больше порядок. Прийдя в 13:10 и простояв до 14:00 в кассе (работала одна касса) сказали, что я не могу получить деньги, по какой причине не объяснили, нужно писать заявление у менеджера. Понимая, что к менеджеру выстаивать очередь и опять очередь в кассу у меня времени нет, а перерыв у меня до 14, я опять пошла ни с чем!
19.03.19 я пошла опять в отделение по ул. Европейская д.5 (думая что не могла выдать выплаты касса на пр. К.Марка, т.к. я не у них регестрировалась) и в 13:10 стояла в очереди в кассу. Работала одна касса, в вторую кассу на 14:00 люди занимали отдельную очередь для покупки монет. Передо мной было 4 человека и простояв 20 минут в 13:30 в кассе сказали, что нужно писать заявление у менеджера. я пошла к менеджеру который в это время 15.03 была на обеде но сейчас была на рабочем месте, сказала что я не могу получить сразу выплату, а только после заявления, т.к. деньги начислены на карту, а карту делают 2 недели. и с этим заявлением опять!!! нужно идти в кассу. Хорошо!!! Я написала заявление. Пошла снова занимать очередь в 1 кассу которая работала, в 2 кассу чел. 8 уже стояло на монеты. В итоге простояв до 14:10 передо мной отается 2 человека, кассир без предупреждения закрывает кассу и идет на обед на целый час, за мной еще 2 чел. На возмущения, администратор, говорит занимайте очередь во 2 кассу, где стоит уже 8 человек, кассир хочет кушать!!! Что это за обслуживание!!!
В итоге, я так и не получила выплаты!!! А мне нужно оплатить комуналку до 20 числа!!!, как я писала ранее. Сделайте, что б у вас могли заменять сотрудников, или пусть идут на обед когда нет людей. Основной наплыв приходится на обеденное время, все отпрашиваются с работы, сейчас добавились выплаты субсидий, а у вас идет наплевательское отношение к клиентам!!! Администратор ничего не может решить! Жалобную книгу отказалась предоставить! У кассиров нет табличек с указанием обеденного перерыва! Почему кассир не предупредил, что будет в 14 идти на обед и не занимать очередь? Почему не обслужила 5 человек, которые отстояли у нее очередь и потом не пошла? Уровень обслуживания, на 0!
Ответ банка
21 марта 2019, 13:49
Добрый день! Позвольте принести извинения за данную ситуацию и ваше время. В ситуации разберемся, ваши контакты у нас есть. Также, проверим организацию работы в отделении.
Была приятно удивлена обслуживанием сотрудниками отделения на Европейской, 5 в Днепре. Очень профессиональные, а главное доброжелательные люди работают в этом отделении.
Комментарии (9)
Ответ банка
7 сентября 2018, 13:52
Добрый день! Большое спасибо за Ваш отзыв. Всегда рады помочь. Ваша команда Ощадбанка.
Ответ администратора
10 сентября 2018, 16:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.09.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Отделение ужасное ( Европейская,5). При оплате коммунальных платежей терманал ПОСТОЯННО принимает деньги, но не зачисляет в оплату. Заявления о возврате денежных средств только приняли, но не рассматривают. Сотрудники не могут ответить когда мое заявление будет рассматриваться(заявление первое 02.12.2016, второе 13.01.2017). Просто пользуются Вашими деньгами. ТЕРМИНАЛОМ в этом отделении не пользуйтесь. Только потеряете деньги.
Написать комментарий
Ответ банка
31 января 2017, 17:23
Добрый день. Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваш контактный номер телефона и ФИО для связи.