Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Запорожье, ул. Парамонова, 8
Адрес:
Запорожье, ул. Парамонова, 8
Телефон:
+38 (061) 296-97-78, +38 (061) 239-54-79
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-15:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
DariaSol
11 сентября 2023, 17:36
Оплатила комунальні послуги в суботу 09.09.2023 року через термінал, квитанції надрукувалися не всі (це постійне явище, яке ніяк досі не вирішено), відділення не працювало, тобто роздрукувати через касу, як робила раніше, не змогла. Прийшла сьогодні 11.09.2023 в понеділок в 16.00 роздрукувати, а безкоштовно це зробити неможливо, платіть 50грн, бо квітанції в архіві. Працівники сказали, що треба було прийти до 10.00, але я працюю, як і більшість людей. Я обурена, це провина банку, що через збій програми квитанції не роздрукувались, а платити з якогось переляку повинна я. Мало того, що відділення перестало працювати в суботу та програма постійно збоїть, а тепер ще банк вимагає гроші, за те, що неякісно виконує свою роботу.
Комментарии (5)
Ужасное общение с клиентами в кассе. Не единожды заходила в отделение Ощадбанка, чтобы оплатить за услуги. И каждый раз сталкиваюсь с невежестью и хамством сотрудников. Уважаемая администрация, примите меры и проведите профилактическую беседу по работе с клиентами. Потому что желания обслуживаться в подобного рода учереждениях НЕТ! Оплачиваешь за услуги, а тебя игнорируют и хамят.(Адрес отделения: г.Запорожье, ул.Парамонова,8.)
Комментарии (1)
Ответ банка
24 сентября 2020, 12:03
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию и благодарим за обратную связь. Обязательно проведем беседу с сотрудниками данного отделения по улучшению качества обслуживания и соблюдения стандартов. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Спасибо!
15/09 було звернення на так звану «гарячу» лінію, яка не відповідає своїй назві щоб так називатися. лінія статистів і не більше! по-перше чекав 15хв.щоб якийсь «оператор» відповів, потім коли розказав про проблему перший сказав переведу на іншого оператора, знову чекав 25 хв.після чого просто розєднали… спроба номер 2… оператор не вирішив проблему і нічим не допоміг а просто зафіксував звернення і сказав звертатися по вирішенню проблеми у теж відділення де ця проблема виникла! ТАКУ ПОРАДУ МІГ ДАТИ ТІЛЬКИ ІДІОТ!!! нахрена тоді гаряча лінія???? і запевнив що завтра (тобто 16/09) зі мною звяжуться по телефону для вирішення моєї проблеми. зараз 20-30 16/09 ніякий «відповідальний» працівник не зателефонував!!!
А то що тут на всі проблеми людей сидить і відповідає штампованими фразами без вникання в проблему якийсь недопрацівник користі людям не приносить!!! який у цих відписках сенс????? отже ВИСНОВОК, якщо такі працівники, а керівництву до ситуації в банку немає діла, то напевно не далеко від них і вони пішли. розганяти таких остолопів треба поганою мітлою!!! ІДІОТИ!!!
Комментарии (2)
А то що тут на всі проблеми людей сидить і відповідає штампованими фразами без вникання в проблему якийсь недопрацівник користі людям не приносить!!! який у цих відписках сенс????? отже ВИСНОВОК, якщо такі працівники, а керівництву до ситуації в банку немає діла, то напевно не далеко від них і вони пішли. розганяти таких остолопів треба поганою мітлою!!! ІДІОТИ!!!
Ответ банка
17 сентября 2020, 9:09
Доброго дня! Перепрошуємо за можливі незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень стосовно ситуації, яка виникла. Обов'язково перевіримо та надамо зворотний зв'язок. З повагою команда Ощадбанку!
державний банк у якому імітація діяльності як і у всій країні імітація реформ.
вже вкотре після роботи вирішив зняти кошти і зіштовхнувся з ситуацією зачинених дверей центру самообслуговування 24\7.
вважаю що це свідома омана клієнтів банку. це не центр 24\7!!!
на дверях у режимі роботи вказано що банк працює до 18-30. о 18-00 я вже не зміг туди потрапити.
вирішив вияснити у так званого фахівця-оператора гарячої лінії де отримав відповідь що центр 24\4 так як і віділення працює до 17-00. на моє зауваження Марина відповіла що я маю режим роботи на час карантину виясняти на гарячій лінії або на сайті. що за Х?:%; Я???? це відповідь адекватного працівника, оператора гарячої лінії чи передаста???? коли запитав де можу найближче зняти кошти відповідь отримав у іншому районі, куди 12-15 км… такий варіант не підходить, іншого так і не отримав, попросила чекати на лінії і відповіді так і не дочекався… я клієнт банку і я є немаю взагалі стикатися з будь-якими половими проблемами банку. чому ніякому «відповідальному» працівнику відділення, банку, в решті решт керуючому не спало на думку проінформувати клієнтів банку роздрукувавши папірець і приклеїти на двері?????.. жахлива організація роботи!!!
Комментарии (1)
вже вкотре після роботи вирішив зняти кошти і зіштовхнувся з ситуацією зачинених дверей центру самообслуговування 24\7.
вважаю що це свідома омана клієнтів банку. це не центр 24\7!!!
на дверях у режимі роботи вказано що банк працює до 18-30. о 18-00 я вже не зміг туди потрапити.
вирішив вияснити у так званого фахівця-оператора гарячої лінії де отримав відповідь що центр 24\4 так як і віділення працює до 17-00. на моє зауваження Марина відповіла що я маю режим роботи на час карантину виясняти на гарячій лінії або на сайті. що за Х?:%; Я???? це відповідь адекватного працівника, оператора гарячої лінії чи передаста???? коли запитав де можу найближче зняти кошти відповідь отримав у іншому районі, куди 12-15 км… такий варіант не підходить, іншого так і не отримав, попросила чекати на лінії і відповіді так і не дочекався… я клієнт банку і я є немаю взагалі стикатися з будь-якими половими проблемами банку. чому ніякому «відповідальному» працівнику відділення, банку, в решті решт керуючому не спало на думку проінформувати клієнтів банку роздрукувавши папірець і приклеїти на двері?????.. жахлива організація роботи!!!
Ответ банка
26 июня 2020, 10:41
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. На час карантину графік роботи відділень, та зон самообслуговування 24/7 дійсно змінено.
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
В Ощадбанку маю рахунок Підприємця. Операціоніст- Лень Тетяна. Декілька раз банк перепідписував договори в примусовому порядку. Схема проста. Спочатку операціоніст звертає увагу на обов'язковість перепідписання договору. Якщо це не діє застосовується брехня, хитрощі, шахрайство. А, саме — каже, що препідписання договору безкоштовне для клієнтів, немає комісії, інші витрати відсутні та інше…. Після підписання з'ясовується — все навпаки. Як що клієнт не проковтнув і цю наживку, вступає у дію важка артилерія — погрози, залякування. Не буде обслуговуватися розрахунковий рахунок клієнта, буде заблокований доступ до клієнт -банку, а вартість платіжки буде — 50грн., та інше. Висновок очевидний.
Комментарии (2)
Ответ банка
23 июля 2019, 9:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за надані незручності.
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.
Проаналізуємо ситуацію, проведемо роботу зі співробітником.
Приносимо вибачення за надані незручності.
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.
Проаналізуємо ситуацію, проведемо роботу зі співробітником.
19 сентября обратился в отделение Ощадбанка, г.Запорожье, Парамонова 8.Нужно было получить консультацию по банковской карточке. Около 15-20, на рабочем месте ни одного менеджера на протяжении 10 мин. Обратился к руководителю отделения, получил ответ «Они обедают, ждите».Прождал еще пять минут, не дождался, ушел. Это что вообще такое? Это банк? Это «керівник »? При первой возможности заберу свой депозит.
Написать комментарий
Ответ банка
19 сентября 2017, 17:54
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона, мы выясним ситуацию.
Сегодня посетила это отделение для того чтобы получить перевод, простояв минут 20 в очереди в 3 кассе ответили я переводы не выдаю обращайтесь в кассу 2, ладно стою очередь минут 15 в кассу 2 где касир мне отвечает: система переводов интел экспрес неработает уже несколько дней когда заработает незнает и почему неработает тоже не знает. Я кассира попросила хорошо давайте договоримся на другой день закажу деньги она говорит нет зачем мне будут возить наличку туда сюда если неизвестно когда заработает сисстема. Поехала в отделение на проспекте на. Ул. Анголенко никаких проблем и система работает и деньги есть. Так что в Космическом районе не очень хотят работать ощадбанки. А недели две назад обращалась в ощад на северокольцевой тоже по поводу перевода на что мне сказали что деньги нужно заказывать за несколько дней да еще заплатить 100 грн за то что их привезут, ну извените при отправке отправитель оплатил все и причем не в грн а в долларах а на местах пытаются просто разводить
Написать комментарий
Ответ банка
20 апреля 2017, 8:55
Добрый день! Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. С сотрудниками данного отделения будет проведена работа