Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Драбов, ул. Центральная, 24
Адрес:
Черкасская область, Драбов, ул. Центральная, 24
Телефон:
+38 (04738) 3-04-04
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:45, перерыв: 12:30-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
vik197577
7 июля 2020, 21:55
18.06.20 у зв'язку з закінченням опалювального сезону та виплати субсидій виникла необхідність відвідати дане відділення для відкриття рахунку на отримання виплати по субсидії і був трішки розчарований, відкриття рахунку планувалося по дорученню виданому у сільській раді, так як людина для якої відкривався рахунок після операції на серці і пересувається за допомогою двох ціпочків, і операціоністу не сподобалося доручення, для вирішення даного питання я звернувся до керуючого даного відділення Матвійчука Юрія Григоровича після ретельного вивчення доручення він дав команду операціоністу оформлювати по дорученню, але згідно з правилами безпеки Ощадбанку картку всерівно власник повинен отримувати власноруч через два тижні, так як миттєві карти закінчилися і їх повинні були привезти в другій половині дня. Тож був знайдений консенсус, а саме на слідуючий день, суботу, ми приїхали з отримувачем карти, вона сиділа в авто, операціоніст, Ірина Сінченко, за десять хвилин відкрила рахунок зареєструвала карту, вийшла до жіночки в авто зі всім документами де та розписалася за відкриття рахунку і отримання карти. Тож хочу щиро подякувати за людяність і професійність операціоністу Сінченко Ірині та керуючому Матвійчуку Юрію, молодці, так тримати.
Написать комментарий
Ответ банка
8 июля 2020, 11:23
Доброго дня! Вдячні за ваш відгук. Ваша команда Ощадбанку.
Доброго дня шановні фахівці Ощадбанку. Прошу Вас звернути увагу на роботу відділення 10023/018 що знаходиться в смт. Драбів по вулиці Центральній 24. Не пройшло і пів року як «фахівці» даного відділення взялися за старе, а саме дане відділення обслуговує електронні кабінети субсидіантів Драбівського району і от знову взялися за старе, кошти від Мінсоцполітики надходять дна рахунок субсидіантів і там і залишаються, або пропла чуються не зрозумілі платежі, живий приклад ID реєстру: RD71070000003032020 це кабінет субсидіанту якому за 80 років і що ж ми бачимо: на рахунку субсидіантів знаходиться сума 1302, 57 грн, сума така тому що два місяці Ощадбанк не проплачував платежі які надходили, і ось в цьому місяці за послугу з постачання природного газу надійшла сума 928,08 грн і яке у мене було здивування коли по даній платіжці було сплачено аж 42,52 грн, хотя залишку коштів достатньо для погашення повністю платіжки. Якби я не вів електронного кабінету то не бачив таких чудес і не проплатив би суму 928,08грн і даний субсидіант у зв'язку з заборгованістю залишився без субсидії. Перестаньте знущатися над людьми похилого віку, ви також вічно молодими не будете
Написать комментарий
Ответ банка
18 мая 2020, 14:21
Доброго дня! Хочемо зазначити, що банк проводить оплати згідно реєстрів, які надаються до банку комунальними організаціями. З приводу формування реєстрів, радимо звернутись до вашої ком. організації.
Доброго дня шановні фахівці Ощадбанку. Прошу Вас звернути увагу на роботу відділення 10023/018 що знаходиться в смт. Драбів по вулиці Центральній 24. Дане відділення обслуговує субсидіальні проплати пільгових категорій населення Драбівського району вірніше повинне проводити дані проплати, але чомусь вже третій місяць кошти перечислені Мінсоцполітики просто висять на балансі даного відділення і не перечисляються на рахунки постачальників комунальних послуг, це видно з електронного кабінету субсидіанта. Наявність особових рахунків в кабінеті видно, за необхідності можу надіслати скріншот кабінету. Чому в інших регіонах вже два місяці як проводяться проплати а Драбівський район знову буксує? Можливо потрібно провести кадрові зміни, призначити компетентне керівництво яке зможе організувати повноцінне і якісне обслуговування клієнтів Ощадбанку, а не псувати репутацію Ощадбанку. Бо із-за таких дій даного відділення дуже страдають тисячі пенсіонерів Драбівського району які змушені віддавати останні копійки зі своєї мізерної пенсії на оплату компослуг щоб не втратити субсидію, а кошти які були виділені їм на підтримку Україною в кращому випадку просто лежать на рахунках Ощадбанку а в гіршому випадку лежать на депозитних рахунках якихось ділків.
Комментарии (4)
Ответ банка
16 января 2020, 14:16
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо.
В данному відділенні нормативними документами являються слова начальника відділення «Тому що я так зказав», а саме відстоявши 2.5 години в черзі на відкриття рахунка для отримання карти для виплати субсидіїї на ЖКП, від операціоніста отримав відмову в звязку з тим що ідентифікаційний номер отриманий раніше 2010 року і не на білому аркуші А4 а на бежевому, на запитання звідки такі нормативи дослівно: «Команда начальника», і я був не один такий ще чолвікам з 10 було дана така відповідь. Після зверненя до начальника даного відділення стосовно розяснення відмови, чи не видно тексту чи може розмазана печатка чи даний ІН являється фальсифікованим, відповідь даної посадової особи: «Тому що я так зказав» і ці слова були зказані в присутност ібільше ніж 10 осіб клієнтів. На прохання дати письмову відповідь шановний пан закрився в кабінеті.
Якщо у Вас є можливість оминайти дане відділення. Я після даного візиту поїхав за 70 км до Черкас і без всяких черг та заперечень вирішив проблему з отриманням карти для субсидій
Комментарии (1)
Якщо у Вас є можливість оминайти дане відділення. Я після даного візиту поїхав за 70 км до Черкас і без всяких черг та заперечень вирішив проблему з отриманням карти для субсидій
Ответ банка
18 марта 2019, 11:23
Доброго дня!
Приносимо вибачення за неправомірну поведінку керівника відділення. В обов'язковому порядку буде проведено роботу. Вкажіть в особисті повідомлення дату та час вашого звернення до відділення. Ви отримали необхідні вам банківські послуги?
Приносимо вибачення за неправомірну поведінку керівника відділення. В обов'язковому порядку буде проведено роботу. Вкажіть в особисті повідомлення дату та час вашого звернення до відділення. Ви отримали необхідні вам банківські послуги?