Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Староконстантинов, ул. Эссенская, 2, блок 2
Адрес:
Хмельницкая область, Староконстантинов, ул. Эссенская, 2, блок 2
Телефон:
+38 (0385) 44-57-98
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва, Сб: 09:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
sasha2066
14 декабря 2023, 9:23
Немає можливості користуватися карткою. Замінив картку, так як попередня не працювала. Через добу скористався банкоматом, пише не вірний код. Зайшов у відділення ощадбанка, нічим допомогти не змогли, тому що підтримка не прислала смс. Тобто залишаюсь без грошей. Всі стосунки з банком розірву. Але як же гроші? Хтось буде нести відповідальність?
Комментарии (2)
Не зрозуміло для чого потрібен пункт оплати за комунальні в додатку ощад 24, якщо від нього не має ніякого толку.Просто жах. Як не вигадував, щоб оплатити комунальні, відповідь одна — платіж не пройшов.Один з усіх банків, якими користуюсь з «геморойним» сервісом.
Комментарии (1)
Ответ банка
4 мая 2022, 8:15
Доброго дня. Перевірити, чому не відбувається платіж можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Оператор перевірить ситуацію та зорієнтує в подальших діях.
Как достал этот ощадбанк. Постоянные с ним проблемы.Такое впечатление, что обслуживают клиентов некомпетентные или безграмотные сотрудники.Я в шоке.Решил обменять с копилки одногривневые монеты, и прикупить к Святому Николаю подарки.В общем обменять не удалось, настроение испорченное, соответственно с подарками «не срослось».Выждал я очередь аж из одного человека, похоже платили за коммуналку, ну не меньше 15 минут работник ощадбанка, видимо «долотом и молотком» чеканил квитанции на оплату.Ну да ладно, если с компьютером и техникой -туго, простительно.Дождался своей очереди, прошу обменять одногривневые монеты. На что получаю ответ, якобы для обмена нужен — час, видеокамера, два каких то сотрудника, какая то считающая машинка, и вообще приходите в понедельник. А в понедельник — я работаю.И возникает вопрос, а зачем нужен такой банк.с такими сотрудниками.Дай бог, что бы ей по жизни, попадались такие же сотрудники, в таких же ситуациях.Я так считаю, — если ты не профессионал своего дела, займись чем то другим..., ну хотя бы иди подметай улицы, возможно — какой то от тебя будет толк.
Комментарии (4)
Ответ банка
21 декабря 2020, 11:44
Добрый день! Спасибо, что обратили наше внимание на эту ситуацию. Обязательно её проверим для избежание подобных случаев в будущем. Приносим свои извинения.
виникла дуже не приємна ситуація, строк дії моєї карти закінчувався 1.02, на початку січня я звернувся у відділення ощадбанку про заміну карти, на що мені відповіли що до кінця січня карта буде у відділенні, 27 січня я знову завітав у відділення банку, де знову мені відповіли чекайте СМС про надходження карти, ко кінця місяця нібито має бути. прийшло 1 лютого а СМС немає, карта заблокована, 3 лютого я знову звернувся у відділення, де ЗНОВУ мені відповіли що карту замовили але треба чекати ще 14 днів поки доставлять, а на питання як мені поступати з платежами які мені треба виконувати відповіли — знімайте готівку і ходіть платіть. Що це таке робиться, ми живемо у 21 сторіччі, а мені державний банк пропонує знімати готівку і ходити платити налом.
ПОЗОР ОЩАДБАНК!!! ГАНЬБА ВАМ!!! я такого не очікував.
Комментарии (2)
ПОЗОР ОЩАДБАНК!!! ГАНЬБА ВАМ!!! я такого не очікував.
Ответ банка
3 февраля 2020, 17:52
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо і з вами зв'яжемось.