Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Бородянка, ул. Семешко, 2-А
Адрес:
Киевская область, Бородянка, ул. Семешко, 2-А
Телефон:
+38 (04577) 5-31-54, +38 (04577) 5-14-45
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб: 08:00-14:00, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Masik12
21 мая 2024, 18:51
Дуже вдячна Валентині за доброзичливість та допомогу з оплатою комунальних послуг на терміналі
Комментарии (3)
Дякуємо провідному економісту відділення 10026/0790 Ощадбанку у м. Бородянка Сугоняко Світлані Миколаївні за високу професійність, людяність та толерантність. Пані Світлана уважно і з повагою відноситься до всіх без винятку клієнтів банку, зокрема до осіб похилого віку та осіб з інвалідністю. Дякуємо, пані Світлані за відданість своїй справі і чуйне відношення до людей. Дякуємо всій команді Ощадбанку, за професійність.
Написать комментарий
В період з 04.11.2022 по 07.11.2022 не маю змоги здійснити оплату. Причини не це різні: 1. Повітряна тривога; 2. Відключення світла; Окей, погоджуюсь живемо в період військового стану, тому відношусь до вказаної ситуації з розумінням. Третя причина: банк працює до 16:00, натомість зайшовши до відділення о 15:45 в робочий день в період коли не було повітряних тривог та було світло отримала відповідь: платежі приймаємо до 15:45. Досить дивно, оголошень ніяких ніде немає. Наш квест на цьому не закінчився: 05.11.2022 прийшовши до відділення банку о 8:20 та зайнявши чергу з таких бажаючих як і ми здійснити певні платежі, знову змарнували час, так як о 8:30 ДТЕК було відключено електроенергію. При цьому відділення працює до 14:00, а світло дали о 12:00, після чого програма запускалась приблизно хвилин 20, якщо не більше. І як наслідок до другої години ми звісно не встигли. Чергова спроба здійснити платіж — 07.11.2022, знову не вдало. Світло є, тривоги немає, дочекались нарешті своєї черги, отримали квитанцію, підходимо до каси для здійснення оплати і знову невдача — на терміналі біля касира не можливо розрахуватись через відповідний додаток з телефону. При зверненні на гарячу лінію Ощадбанку спеціалістом було вказано на те, що Ощадбанк не забезпечений відповідним програмним забезпечення, тому приймають лише готівкові кошти або ж лише карта.
З огляду на викладене та з метою надання належних послуг громадянам вщент зруйнованого населеного пункту (Бородянка), прошу розглянути питання щодо виділення генератора для без перебійної роботи банку, а також розглянути питання щодо виділення коштів на встановлення програмного забезпечення, яке в подальшому надасть змогу здійснювати безконтактну оплату через відповідні додатки з телефонів. Ми живемо в ХХІ сторіччі, і досить багатогромадян в своєму повсякденному житті користуються безконтактною оплатою, але чомусь Ощадбанк в даному випадку гальмує процес свого розвитку.
Комментарии (3)
З огляду на викладене та з метою надання належних послуг громадянам вщент зруйнованого населеного пункту (Бородянка), прошу розглянути питання щодо виділення генератора для без перебійної роботи банку, а також розглянути питання щодо виділення коштів на встановлення програмного забезпечення, яке в подальшому надасть змогу здійснювати безконтактну оплату через відповідні додатки з телефонів. Ми живемо в ХХІ сторіччі, і досить багатогромадян в своєму повсякденному житті користуються безконтактною оплатою, але чомусь Ощадбанк в даному випадку гальмує процес свого розвитку.
Ответ банка
7 ноября 2022, 11:24
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Дійсно при оплаті послуг в касі немає змоги здійснити оплату за допомогою мобільного додатку та ми приймемо до уваги вашу пропозицію. Також хочемо повідомити, що більшість послуг ви можете оплачувати одразу в мобільному додатку Ощад 24/7 не виходячи з дому, що є дуже зручно.
Добрый день! Спасибо за оперативность в решении моего вопроса. Вчера написала комментарий и сегодня проблема уже была решена.
Написать комментарий
Ответ банка
25 октября 2019, 14:20
Добрый день! Спасибо за отзыв! Всегда рады помочь. С Ув. Команда Ощадбанка!
Здравствуйте! Открывала новый номер счёта и соответственно новую карту для социальных выплат (на детей инвалидов). 15.10.2019 все оформила, через несколько дней пришла смс, что поступили выплаты. Но я уже в который раз не могу снять хотя бы часть суммы в кассе. В отделении мне дали первые и последние цифры новой карты, подарила на горячую линию, ответили, что карта в процессе, и остальные цифры мне никто не сообщит. Продолжала пару дней, приехала сегодня снова, на горячей линии мне сказали, что цифры неправильные, уточнила в кассе, перепроверили — все в порядке. В очередной раз позвонига на горячую линию и только тогда мне сказали, что моя карта не готова, так как НЕТ ПЛАСТИКА! Мол нужно заново заказать новую карту и ждать две недели, перезаказать не получилось, так как зависла система… Просто нет сил, у меня двое детей инвалидов на руках, я беременна и мне приходиться ездить по 17 км в банк, чтобы вернуться ни с чем… Я клиент Ощадбанка много лет, но с таким сталкиваюсь впервые (( как получить свои деньги???
Написать комментарий
Ответ банка
25 октября 2019, 9:43
Добрый день! Приносим извинения за временные неудобства! Ситуацию обязательно выясним и предоставим Вам обратную связь.