Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Васильков, ул. Декабристов, 41-Б
Адрес:
Киевская область, Васильков, ул. Декабристов, 41-Б
Телефон:
+38 (04571) 2-21-62, +38 (04571) 2-21-61
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 10:00-16:00, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Nik270976
12 февраля 2021, 10:33
Вже пройшло дві неділі як виконавець надіслав постанову про розблокування соціального та пенсійного рахунку, а Ощадбанк й досі не розблокував рахунки. Куди я тільки не звертався і на гарячу лінію, і в відділення- ніхто нічого не знає. Шановний Ощадбанк, розблокуйте рахунки, в мене це єдине джерело моїх доходів. Дякую
Написать комментарий
Ответ банка
12 февраля 2021, 18:30
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо вам зворотній зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Доброго дня, маю зарплатну карту від Ощадбанка. На неї без моєї згоди підключили кредитну лінію в розмірі 1500 грн. За 1,5 роки користування зп картою кердитну лінію я не використовувала, а кошти за обслуговуання кредитної лінії списувалися. 08.04.2019 року звернулася на відділення у м. Васильків, вул. Декабристів 41 з проханням відключити кредитну лінію, вона мені не потрбна. Нащо від працівника банку у відповідь на своє питання я почула відповідь: « Ми не можемо його закрити, ми можемо тільки його перенести». Через 25 хв активних дискусій з працівником банку, вона в мене прийняла заяву на відключення, і проінформувала що, до кінця дня (08.04.2019) кредитна лінія закриється і мені надійде смс з коректним залишком моєї заробітної плати. На сьогодні 10.04.2019 року кредитний ліміт не закрили, питання до центрального офісу Ощадбанка, по якій причині мені і на даний час не закрили кредитний ліміт??? Вже проходе третій день від моменту мого звернення. Причина в працівниках відділення міста Васильків?? Чи працівників головного офісу, що так довго розглядають мою заяву???
І чому різниця інформація яку надає ваша гаряча лінія і працівники відділення??
Коли мені надійде смс повідомлення, що кредитну лінію відключили???
Чи можливо звернутися з офіційним зверненням до Національного банку??
Комментарии (2)
І чому різниця інформація яку надає ваша гаряча лінія і працівники відділення??
Коли мені надійде смс повідомлення, що кредитну лінію відключили???
Чи можливо звернутися з офіційним зверненням до Національного банку??
Ответ банка
10 апреля 2019, 11:03
Добрий день. Перепрошуємо за завдані незручності.
Кошти за обслуговування кредитним лімітом списуються тільки за у випадку користування кредитним лімітом. Клієнтам банку така послуга надається на дуже привабливих умовах, а у разі відмови від користування нею, можна відмовитись від послуги.
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер. Перевіримо ситуацію.
Кошти за обслуговування кредитним лімітом списуються тільки за у випадку користування кредитним лімітом. Клієнтам банку така послуга надається на дуже привабливих умовах, а у разі відмови від користування нею, можна відмовитись від послуги.
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер. Перевіримо ситуацію.
Ответ администратора
12 апреля 2019, 17:12
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 12.04.2019).
Користувач не надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Користувач не надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Я розумію, що це державний банк, і відношення до клієнтів «радянське». В мене є депозит і картка під депозит. Картка на 1 рік. Попереднього разу, коли закінчився срок дії картки, я поїхав у відділення і забрав нову картку. Банк змінюється, і цього року, мені для отримання картки треба 2 рази їздити у відділення! 1-й раз щоб написати заяву на перевипуск, 2-й раз щоб забрати картку. Дуже зручно. У мене вже є велике бажання після такого забрати депозит і не мати нічого спільного з таким банком. Я на розумію, чому на можна вирішити питання заяви на перевипуск карти віддалено.
Комментарии (1)
Ответ банка
8 июня 2018, 14:03
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Картка до депозиту, як правило, випускається автоматично і Вам потрібно її лише забрати. Також карту можливо, за необхідності, замовити через Ощад 24/7, або контакт-центр. Однак, нещодавно було змінено умови випуску карток при відкритті депозиту, а саме, було змінено тарифний пакет, за яким обслуговуються такі картки, тому і потрібно було звернутися до відділення. Надалі, Вам достатньо буде просто прийти у відділення для отримання картки, хоча, ми рекомендуємо попередньо перевіряти статус доставки картки через контакт-центр.