Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Горького, 5, Сокиряны

Адрес:
Черновицкая область, Сокиряны, ул. Горького, 5
Телефон:
+38 (03739) 2-14-53, +38 (03739) 2-00-72
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30 (касса: 08:30 - 17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
17 января 2020, 2:29
Сьогодні прийшло смс що моя картка заблокована. Хоть термін її дії ще не закінчився. Після чого мені зателефонував чоловік який назвався «працівником ОщадБанку»… сказав що картка заблокована, терміново потрібно їхати в відділення ОБ і відновити її...і щоб я не зробив помилки, бо в іншому разі мені прийдеться їхати до Київ розбиратись. Їхати мені було до банку 30 хв. Коли я приїхав в банк той самий чоловік перездвонив і сказав підійти до каси отримати картку. Від каси мене направили до працівника банку, яка вже видала мені готову іменну картку, яка була активована і на яку вже були перенесені кошти з моєї карти… Сказала що вона мені раніше здвонила що катру замінили… Але ніяких дзвінків від банку не було. Але вона наполягала на своєму що вона дзвонила… Але ж смс про заблокування карти прийшло тільки сьогодні… Приїхавши додому мені знов прийшло смс що треба настроїти Ощад24/7 та смс сповіщення про надходження коштів на нову карту. Знову подзвонив той нібито «працівник банку» щоб то все настроїти протрібно сказати йому дані картки… в поспіху не розібравшись, я назвав те що йому було потрібно і всі гроші з карти «полетіли» в невідомому напрямку…
Таку сплановану і швидку схему обдурювання людей можливо провернути тільки зі співпрацею працівника ОщадБанку та шахраями… Тим більше (як я пізніше дізнався) рініше теж були замічені шахрайські наміри за тим ж працівником банку (яка видала мені катрку) по телефону намагалась дізнатись всі дані катрки… та ще якісь махінації з кредитами на іншу людину.
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
17 января 2020, 11:01
Доброго дня! Хочемо зазначити, що банк постійно попереджає про те, що клієнти мають дотримуватись політики безпеки та не розголошувати власні персональні данні, що працівники банку не дзвонять до клієнтів і не запитують їх персональних даних. Напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону, яке відділення ви відвідували та ім'я співробітника який вас обслуговував.