Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Нетешин, пр-т Независимости, 21-А
Адрес:
Хмельницкая область, Нетешин, пр-т Независимости, 21-А
Телефон:
+38 (038) 429-00-30
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:30, Сб: 10:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
sera84
9 сентября 2024, 10:07
Додаток працює криво в казначейство не заплатиш куди саме треба. Почали брити гроші за те що маєш картковий рахунок, притому всьому навіть і з кредитної знімають гроші, а пенсіонери, яким повпихували ці кредитки ж чього мають потім ті проценти сплачувати?.. Щоб зробити просту пластикову картку теж плати. А те, щоб купити валюту то я вже мовчу, там савок, натуральна савдепія. Держава повинна звернути увагу, та втрутитись в цей беспридєл
Комментарии (5)
Раніше, не будучи клієнтом Ощадбанку, він асоціювався мені ще з тими Радянськими установами. Коли почав користуватися послугами, я повністю усвідомив, на скільки я помилявся! Це напевно найкращий банк в нашій країні. Заходячи у відділення почуваєш себе справді бажаним, тим, кого завжди чекають і раді бачити! Був навіть випадок, зайшов у відділення, настрій був не дуже, та щира посмішка та ввічливе привітання адміністратора вже на вході, відразу змінили моє самопочуття. Це був ранок, тож протягом усього дня я почував себе прекрасно!
Та і по самій роботі системи, все на найвищому рівні. Я задоволений! Дякую!
Комментарии (3)
Та і по самій роботі системи, все на найвищому рівні. Я задоволений! Дякую!
Ответ банка
28 февраля 2020, 11:21
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ваша команда Ощадбанку.
Ответ администратора
28 февраля 2020, 13:37
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 28.02.2020).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Після смерті тата на його телефон почали надходити СМС про надходження коштів і тут же (через кілька хвилин) про списання суми, що надійшла. В відділенні банку (м. Нетішин, вул. Незалежності 21-а) коментувати дану ситуацію відмовляються. Тато отримував в пенсію в Ощадбанку. Після його смерті я ходила закривати рахунок. Закрили (зі слів працівника банку), виписку ніяку не давали. Стосовно ін. рахунків внятної інформації не дали. Дівчина оператор змигувала плечима, сказала що ніяких рахунків не бачить, що за СМС не знає… Рух коштів продовжується…
Комментарии (1)
Ответ банка
9 января 2019, 14:39
Доброго дня!
Прийміть наші співчуття.
Надати інформацію стосовно рахунку буде можливо після надання Вами свідоцтва про право на спадщину.
Вкажіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону Вашого батька.
Прийміть наші співчуття.
Надати інформацію стосовно рахунку буде можливо після надання Вами свідоцтва про право на спадщину.
Вкажіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону Вашого батька.
Явлюсь клієнтом Ощадбанку, перебуваючи в м.Рівне намагалась зняти кошти в банкомату Укрексімбанк по вул. Соборній 2, при виконанні операції напевне відбувся збій в системі, так як очікування проведення операції відбувалось більше 5 хвилин, в результаті операція була не успішною, кошти я не отримала, про що прийшли 2 смс-повідомлення про списання 1000, а потім зарахування 1000 грн, майже через три години, коли я перебувала в іншому нас. пункті, де я проживаю (за 60 км від Рівного), отримала ще одне смс-повідомлення, про списання 1000 грн, без зміни залишку по рахунку. Так, як залишок не змінився, належної уваги на ці події не звернула. Майже через місяць з того часу отримала ще одне смс-повідомлення, про списання 1000 грн з мого рахунку (проведення операції по вул. Соборній 2 м. Рівне) це після 22.00 вечора. Одразу зателефонувала на гарячу лінію Ощадбанку, мені пояснили, що списання пов«язане із неуспішним зняттям коштів місячної давнини. Пояснила, що кошти не були мною отримані. Порадили звернутись у відділення Ощадбанку, де я обслуговуюсь та написати заяву про повернення коштів. Звернулась, написала заяву 07.09.15. Правда в заяві не виклала детально всі події, через брак місця на бланку заяви (хотіла написати на окремому листі, сказали, що то все зайве, в разі потреби працівники служби безпеки банку будуть телефонувати та запитувати подробиці). Через дві неділі дізнаюсь у відділенні про долю заяви, передали на обласний офіс та досі не зареєстрували і не розглядали...). Телефоную на гарячу лінію, додатково повідомили новину, що в разі відмови в повернені коштів, з мене ще й штраф утримають за неправдиву заяву. Ну це вже взагалі кошмар. У відділенні, ще порадили зателефонувати у відділення Укрексімбанку, де була спроба зняти кошти. Зателефонували, відповіли, що ніякої інформації не дають, тільки за офіційним зверненням мого банку. Можливо в когось була схожа ситуація, що очікувати, які дії здійснювати?
Комментарии (1)