Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Л. Украинки, 152, Полонное

Адрес:
Хмельницкая область, Полонное, ул. Л. Украинки, 152
Телефон:
+38 (089) 226-33-33, +38 (089) 226-33-34
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (касса: 08:00-16:45), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
30 октября 2020, 19:06
Доброго вечора, поясніть будь ласка, чому система Ощадбанк зроблена в прямому сенсі не для людей?
В мене є рахунок який відкритий в Києві і на ньому є кошти, оскільки я зараз проживаю в іншій області і картки в мене немає я не можу зняти свої кошти.
Я зверталась у відділення, відкрила інший рахунок.Запитала чи можу я з того рахунку що в Києві перекинути ці кошти на новий рахунок, мені відповіли що потрібно їхати тільки в Київ.
Чому не можна зробити це іншим способом, наприклад написати заяву чи зробити це онлайн.
На вулиці 21 століття, а система Ощадбанк дуже далеко від сучасного світу.
Чому я зараз повинна їхати за 400 км щоб просто там зняти ці кошти.
Я ж не з іншої держави це хочу зробити.
Це повинно робитись онлайн або хоча б у будь якому відділенні.
Бажання співпрацювати з таким банком нажаль пропало зовсім.
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2020, 11:50
Доброго дня! Дійсно на даний момент закрити рахунок можливо виключно в тому відділенні, де його було відкрито. Зняти ж кошти з рахунку — в межах області. Просимо вибачення за можливі незручності. Продовжуємо роботу над масштабним проектом, що дозволить виконувати всі операції за рахунком у будь-якому відділенні, незалежно від місця його відкриття.
без оценки
12 марта 2018, 12:21
4 березня 2010 року відкрили депозит( Дитячий ощадного банку) 10 січня 2018 він закінчився ми звернулися щоб його закрити нам скзали що треба дозвіл заява батька в договорі про це нічого ненаписано
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
12 марта 2018, 17:56
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ власника депозиту, та номер телефону для зв’язку. Ситуацію перевіримо.