Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
Адрес:
Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
Телефон:
+38 (038) 265-67-76
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
SvitlanaKelly
9 августа 2024, 16:05
На рахунку банку заблоковано кошти у сумі 28000 гривень з 1.08.2024. Картка активна. Банк не попереджав про блокування. Кошти мало того, що власні то ще й кредитні з мфо взяла. Скористатись ними не можу. Банк не компетентний навіть у фінансовому законодавстві. Згідно нього, він може або відмовити у обслуговуванні або ж обслуговувати як слід. Згідно зі слів банку блокування відбулось на суму 10 400 гривень, бо клієнт монобанку подав скаргу щодо переказу на вказану суму. Однак клієнт моно подавав скаргу на 1400 які вже повернено і даний переказ був навіть не на карту ощаду, а на мою картку іншого банку. А сума 10400 гривень переказана з мого банку на мій же рахунок Ощадбанку. Контакт центр відправляє на відділення. У відділенні керуюча не компетентна у питаннях взагалі. Каже, що мають право забрати мої кошти і не повертати. Геніально! Також підвищує тон, дозволяє собі поводитись не професійно та засуджувати клієнтів, навіть не маючи інформації чіткої. І не в змозі вирішити питання. Прошу банк прийняти міри стосовно даної особи та поставити її на місце. І навчити етичному та професійному спілкуванню з клієнтами. Також прошу звернути увагу, що банк незаконно утримує мої кошти. Банк або відмовляє в обслуговуванні або ж розблоковує доступ до коштів. Також передаю дану скаргу до НБУ. Будьте обережні. Прізвище керуючої Мудрик
Комментарии (2)
02.08 хотіла зняти кошти з картки, однак зіткнулась з ситуацією, коли не вдалось цього зробити. При дзвінку у підтримку банку, мене відправили у відділеня. У відділенні я прочекала біля 3 годин поки менеджер зрозуміє що з карткою і що з цим робити. По факту, мені сказали, що була скарга за операцією і типу тому є обмеження. Однак операція за якою виникли питання, це переказ власних коштів собі ж з рахунку іншого свого банку. Отже, доступу до коштів досі немає, менеджер не допомогла нічим і сказала, що коштів я не отримаю. Отже банк привласнює мої кошти? Це не занадто? Написавши у чат підтримки отримала направлення у відділення банку) вказавши, що мені там ніхто не допоміг почали ігнорувати та обходити питання
Комментарии (4)
Звернулась за відкриттям заробітньої картки, пройшов 3 тиждень я її ще не отримала на що мені спеціалісти кажуть що не має пластику.Отримати зарплату не можу.На прохання по телефону дізнатись прізвище консльтанта, мені нахамили і сказали до побачення.І ще оформляли картку хв.40, де в інших банках це робиться за 10хв.
Написать комментарий
Ответ банка
29 октября 2019, 16:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.