Отделение Ощадбанка: Красноград, ул. Шевченка, 83-А
Адрес:
Харьковская область, Красноград, ул. Шевченка, 83-А
Телефон:
+38 (0573) 42-77-05, +38 (0573) 42-77-06
Время работы:
Пн-Пт: 08:00 - 16:00, перерыв: 12:00 - 13:00, Сб: 08:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Grekus50
31 августа 2023, 22:10
26 июля, исполнительная отправила постановление на разблокировку счета.Многодетная мама 4 школьника.31 августа пришло сообщение на разблокировку на 13400 грн.И каково было удивление, что карту снова заблокировали, а деньги ушли в исполнительную.Теперь дети голодные, без тетрадей к школе и кучей.проблем.Из 35000, которые пришли от Коритас, жена не получила ни копейки.Просидела проплакал весь день.Ощад на морозе, говорят, что деньги списали в исполнительную.Семья осталась без средств вообще.Что можно добавить? Да, не переселенцы.Работы в этом селе нет.У детей не никаких тетрадей.Интернет оплатить не за что.Первоклассник остался без ничего.У детей забрали то, чем имСпасибо ощаду хотели помочь.Купить даже покушать не за что.Это как понимать? Чтобы поехать к этим исполнителям, нужно нанимать машину, а это 1.5к грн.Этих денег просто нет.Светлана сидит плачет.Спасибо ощаду, она ждала эти деньги три месяца и надеялась на них.Младший теперь не идёт в первый класс.Спасибо Вам, Ощадбанк.
Комментарии (2)
Сьогодні отримувала грошовий переказ від ООН як вимушена переселенка. Сума зовсім невелика, враховуючи сучасні ціни й те, що я втратила роботу у зв’язку з війною. Ще й живу не вдома…
Ще й касир не дорахувала 20 грн.
Знаю, я сама винна, що не перерахувала гроші біля каси. Просто була величезна черга і я понадіялася на порядність співробітниці державного банку.
Словом, не будьте як я. Рахуйте гроші біля каси.
Зауважу, що вимушені «чайові» у такий важкий час можуть мати гіркий присмак…
Відділення Ощадбанку знаходиться в м. Красноград Харківської області.
Комментарии (1)
Ще й касир не дорахувала 20 грн.
Знаю, я сама винна, що не перерахувала гроші біля каси. Просто була величезна черга і я понадіялася на порядність співробітниці державного банку.
Словом, не будьте як я. Рахуйте гроші біля каси.
Зауважу, що вимушені «чайові» у такий важкий час можуть мати гіркий присмак…
Відділення Ощадбанку знаходиться в м. Красноград Харківської області.
Ответ банка
9 июня 2022, 9:19
Доброго дня. Робота працівників відділення знаходиться під постійним контролем, тому запевняємо — ніхто не зацікавлений в тому, щоб не додати кошти. В будь-якому випадку, від імені банку перепрошуємо за це непорозуміння.
Вкотре нагадуємо, шо вкрай важливо перерахувати кошти на касі одразу ж після їх отримання. Йдеться навіть не про шахрайство, а в першу чергу про людський фактор.
Вкотре нагадуємо, шо вкрай важливо перерахувати кошти на касі одразу ж після їх отримання. Йдеться навіть не про шахрайство, а в першу чергу про людський фактор.
Під час працевлаштування, мій роботодавець зобов’язав мене отримувати заробітну плату через Ощадбанк. У відділенні банку мені було видано заробітну карту із вже встановленим, а ній кредитним лімітом в розмірі 1500 грн. Баланс по картці показував суму з урахуванням кредитного ліміту. У зв’язку з чим, під час зняття заробітної плати, випадково, я знімала і частку кредиту. В той час, погашення кредитного ліміту відбувалося в автоматичному режимі. Строк погашення такого ліміту за рахунок надходжень заробітної плати, аванс та премії не перевищував 7 днів.
У серпні 2019 року, мені на родила ця ситуація з повсякчасним вирахуванням власних коштів від кредитних, я звернулася до відділення банку з проханням зняти кредитних ліміт. За допомогою спеціалістів цього банку, подала відповідну заяву про відмову від кредитного ліміту. Наприкінці 2020 року, знімаючи власні кошти я, як виявилося, зняла кредитних ліміт (той самий, який я вважала вже давно знятий!!). Оскільки зняття коштів якраз припало на період жорсткого карантину, одразу звернутися до відділення банку я не мала змоги.
25.05.2021 мені на телефон надійшло повідомлення про блокування заробітної плати. Телефонний дзвінок на гарячу лінію не допоміг, оскільки, нібито, дізнатися про причини блокування можливо лише у відділенні банку. Сьогодні, 26.05.2021 я була змушена звернутися до відділення банку. Працівник банку повідомила мені, що блокування карти відбувалося через заборгованість за кредитним лімітом. На запитання, чому мене не було про це повідомлено раніше, ще ДО блокування карти, працівник повідомив: «Колись вас повідомляди». На прохадання надати докази такого «повідомлення», мені було ВІДМОВЛЕНО. Для розблокування потрібно виокремити кредитних ліміт і заробітну карту. Для цього мені потрібно оформити кредитну картку, сплатити тіло кредитів, відсотки, після чого заробітна картка буде розблокована. Після того, як я звернула увагу спеціалістів банку, а потім і саму завідуючу відділенням банку, на положення ст. 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність», яка передбачає, що КЛІЄНТ МАЄ ПОВНЕ ПРАВО ВІДМОВИТИСЯ від нав’язуваної кредитної карти, мені було ВІДМОВЛЕНО. Та, знову ж таки, наполягали, що не можуть розблокувати заробітну карту без отримання кредитної.
Більше того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут — зарплатний, спеціаліст банку, наголосив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним. На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду!, було обмежено доступ до спеціального, зарплатного, рахунку -працівник не відповіла, лише посилалися на автоматичне блокування. (Це в той час, коли 25.05 працівник кол-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!)
Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я д е-факто, була, безпринципово, позбавлено коштів (до речі, власних) для існування! На підставі чого, я була ЗМУШЕНА отримати кредитну картку. Працівники банку завірили мене, що закриття такої карти є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто, в день її отримання) мені ВІДМОВИЛИ! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021- після всіх НАРАХУВАНЬ! Які, нібито, «підтягнуться» до 01.06.2021. На питання, які саме нарахування працівник банку сказала: «згідно нашого тарифного плану». Виникає питання, так це закриття ДІЙСНО БЕЗКОШТОВНЕ?!
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що працівники цього банку ПОРУШУЮТЬ ЗУ «Про банки та банківську діяльність», ст. ст 43, 46 Конструкцій України, якими ГАРАНТОВАНО своєчасне одержання винагороди за працю, порушено приписки ЗУ «Про захист прав споживачів», ч.1 ст. 2, ч.2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 N95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р.
Написать комментарий
У серпні 2019 року, мені на родила ця ситуація з повсякчасним вирахуванням власних коштів від кредитних, я звернулася до відділення банку з проханням зняти кредитних ліміт. За допомогою спеціалістів цього банку, подала відповідну заяву про відмову від кредитного ліміту. Наприкінці 2020 року, знімаючи власні кошти я, як виявилося, зняла кредитних ліміт (той самий, який я вважала вже давно знятий!!). Оскільки зняття коштів якраз припало на період жорсткого карантину, одразу звернутися до відділення банку я не мала змоги.
25.05.2021 мені на телефон надійшло повідомлення про блокування заробітної плати. Телефонний дзвінок на гарячу лінію не допоміг, оскільки, нібито, дізнатися про причини блокування можливо лише у відділенні банку. Сьогодні, 26.05.2021 я була змушена звернутися до відділення банку. Працівник банку повідомила мені, що блокування карти відбувалося через заборгованість за кредитним лімітом. На запитання, чому мене не було про це повідомлено раніше, ще ДО блокування карти, працівник повідомив: «Колись вас повідомляди». На прохадання надати докази такого «повідомлення», мені було ВІДМОВЛЕНО. Для розблокування потрібно виокремити кредитних ліміт і заробітну карту. Для цього мені потрібно оформити кредитну картку, сплатити тіло кредитів, відсотки, після чого заробітна картка буде розблокована. Після того, як я звернула увагу спеціалістів банку, а потім і саму завідуючу відділенням банку, на положення ст. 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність», яка передбачає, що КЛІЄНТ МАЄ ПОВНЕ ПРАВО ВІДМОВИТИСЯ від нав’язуваної кредитної карти, мені було ВІДМОВЛЕНО. Та, знову ж таки, наполягали, що не можуть розблокувати заробітну карту без отримання кредитної.
Більше того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут — зарплатний, спеціаліст банку, наголосив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним. На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду!, було обмежено доступ до спеціального, зарплатного, рахунку -працівник не відповіла, лише посилалися на автоматичне блокування. (Це в той час, коли 25.05 працівник кол-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!)
Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я д е-факто, була, безпринципово, позбавлено коштів (до речі, власних) для існування! На підставі чого, я була ЗМУШЕНА отримати кредитну картку. Працівники банку завірили мене, що закриття такої карти є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто, в день її отримання) мені ВІДМОВИЛИ! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021- після всіх НАРАХУВАНЬ! Які, нібито, «підтягнуться» до 01.06.2021. На питання, які саме нарахування працівник банку сказала: «згідно нашого тарифного плану». Виникає питання, так це закриття ДІЙСНО БЕЗКОШТОВНЕ?!
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що працівники цього банку ПОРУШУЮТЬ ЗУ «Про банки та банківську діяльність», ст. ст 43, 46 Конструкцій України, якими ГАРАНТОВАНО своєчасне одержання винагороди за працю, порушено приписки ЗУ «Про захист прав споживачів», ч.1 ст. 2, ч.2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 N95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р.
Ответ банка
27 мая 2021, 9:18
Доброго дня!
Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті зарплатної картки кредитна лінія не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим та безкоштовне.
Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на зарплатну або пенсійну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.
Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці.
Ситуацію з повідомленням про заборгованість та закриттям кредитної картки хотіли б перевірити детальніше. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті зарплатної картки кредитна лінія не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим та безкоштовне.
Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на зарплатну або пенсійну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.
Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці.
Ситуацію з повідомленням про заборгованість та закриттям кредитної картки хотіли б перевірити детальніше. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Моя мама пенсионер, ждала возврат по супсидии-ей сказали чтобы получить супсидию нужно обязательно открыть счёт в Ощадбанке -итог таков! Открывается счёт -в течении двух дней заходят деньги на счёт -и маме через Маленький промежуток времени приходит смс что ваша карта заблокирована!
Итог всего деньги сняты с карты мошенниками!
Ощадбанк -объясните как такое произошло?
Вы номера клиентов передаёте мошенникам -и совести нет у Вас -таким наглым образом обманывать пенсионеров -которые с роду не пользовались вашими услугами и картами!
*** вы нужны ??? Супсидию только через ваше отдаление получать и счета открывать?
Спасибо за супсидию!
Гореть вам в аду!
Вот блин совпадение?
Новый номер телефона, она пенсионер и не понимает как всем этим пользоваться!
Мы конечно же обратимся в полицию
И всем даю совет -когда открываете счёт в ощадбанке для получения супсидии -будьте готовы быть слитыми мошенникам!
Этот факт присутствует!
Комментарии (3)
Итог всего деньги сняты с карты мошенниками!
Ощадбанк -объясните как такое произошло?
Вы номера клиентов передаёте мошенникам -и совести нет у Вас -таким наглым образом обманывать пенсионеров -которые с роду не пользовались вашими услугами и картами!
*** вы нужны ??? Супсидию только через ваше отдаление получать и счета открывать?
Спасибо за супсидию!
Гореть вам в аду!
Вот блин совпадение?
Новый номер телефона, она пенсионер и не понимает как всем этим пользоваться!
Мы конечно же обратимся в полицию
И всем даю совет -когда открываете счёт в ощадбанке для получения супсидии -будьте готовы быть слитыми мошенникам!
Этот факт присутствует!
Ответ банка
17 июля 2020, 10:14
Добрый день! Сожалеем, что клиентка попала в подобную ситуацию. Хотим заметить, что без предоставления личных данных и данных по карте/другой информации носящей персональный характер третим лицам ( что запрещено по условиям договора между банкам и клиентом) проведение операций по списанию средств третими лицами не представляется возможным.