Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Владимирец, ул. Соборна, 35-А
Адрес:
Ровенская область, Владимирец, ул. Соборна, 35-А
Телефон:
+38 (03634) 2-50-72
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:30, перерыв: 13:00-14:00, Сб: 09:00-13:45, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
30 января 2019, 16:45
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Взагалі картка мала бути відправлена у відділення де відкрито рахунок. Просимо вказати, в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Взагалі картка мала бути відправлена у відділення де відкрито рахунок. Просимо вказати, в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Сьогодні з телефону 091 9761917 дзвонили шахраї представились працівниками служби безпеки банку, сказали що вашу картку заблоковано і намагались випитати CVV. Але ні чого в них не вийшло
Комментарии (3)
24.01.2019 р. прийшла смс що моя карта доставлена у відділення (не вказано яке).
25.01.2019 р. телефоную у відділення на яке замовляла карту (с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14) там повідомили, що карта у відділенні смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А. Після дзвінка на гарячу лінію, «сказали» що перенаправили картку у відділення с. Антонівка.
30.01.2019 р. отримала смс про доставлення карти у відділення с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14. Звернувшись за даною адресою, працівник відділення сказала що карти в них немає. Зателефонувавши у відділення смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А з питанням «Чому не доставили карту?» відповіли що у відділенні с. Антонівка лише 1 працівник і він не може видати карту, бо потрібно встановити відразу пін-код (на скільки мені відомо, то пін-код можна встановити і через гарячу лінію). Скажіть, невже не можна передати карту у відділення на яке робилась заявка? Чи вислів «усе для клієнтів» це лише пусті слова?