Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Гадяч, пл. Мира, 12, пом. 5
Адрес:
Полтавская область, Гадяч, пл. Мира, 12, пом. 5
Телефон:
+38 (099) 795-60-90, +38 (053) 542-14-82, +38 (053) 542-34-70
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:30, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Наталія Лахно
8 мая 2019, 16:16
Сьогодні 08 травня 2019 року, мені — клієнту банку, вкотре відмовили у видачі «теплого кредиту», аргументуючи це тим, що сума яка виділена на відділення закінчилася. З цим питанням я звертаюся вже другий рік і кожного разу не встигаю. Але, даний кредит отримують всі працівники банку, їх родичі та знайомі, люди при посадах і т. д., а прості клієнти, що отримують зарплату в Ощадбанку та дійсно потребують допомоги по даній програмі, є платниками податків у державі, мають чисту кредитну історію — отримують лише обіцянки і чергу в списку таких же самих позичальників. На гарячій лінії телефону 0800 210 800 — оператор сказала, що банк має право відмовити не надаючи пояснень! ЧОМУ!? Я не така громадянка, чи можливо даний кредит тільки для обраних багатих людей?
Написать комментарий
Ответ банка
8 мая 2019, 16:57
Доброго дня!
Приносимо вибачення за не надані роз'яснення.
Співробітники банку обслуговуються аналогічно клієнтам і отримують такі самі послуги.
Відмовити не надаючи пояснень може кредитний комітет, а не співробітники відділень.
Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію.
Приносимо вибачення за не надані роз'яснення.
Співробітники банку обслуговуються аналогічно клієнтам і отримують такі самі послуги.
Відмовити не надаючи пояснень може кредитний комітет, а не співробітники відділень.
Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію.
Уже три дні як не можу отримати субсидію замість дідуся, якому 81 рік. Всі документи в наявності.В перший день хотів розпитати працюючих, але всі хамовиті і чув я щось таке«Я не знаю, іди туди».
Після чого я простояв 3 години в черзі в кассу, а потім «Ця касса не обслуговує клієнтів по довіреності»
Другий день вже став в чергу на ту кассу, що треба. Об 13.50 коли прийшла моя черга, то працівник поставив табличку і сказав «Іди звідси, сьогодні вже не приймаю»
Третій день прихожу,і вуаля, довіреність не проходить, їм подавай діда в банк, який навіть з хати не може вийти. В черзі насиоу стоять пенсіонери по 65-80 років.
Коли я спитав у працівника банку, в чому справа, вона сказала«хочеш дізнатися-іди он туди» і показала пальцем на чергу.
Що мені робити????
Написать комментарий
Після чого я простояв 3 години в черзі в кассу, а потім «Ця касса не обслуговує клієнтів по довіреності»
Другий день вже став в чергу на ту кассу, що треба. Об 13.50 коли прийшла моя черга, то працівник поставив табличку і сказав «Іди звідси, сьогодні вже не приймаю»
Третій день прихожу,і вуаля, довіреність не проходить, їм подавай діда в банк, який навіть з хати не може вийти. В черзі насиоу стоять пенсіонери по 65-80 років.
Коли я спитав у працівника банку, в чому справа, вона сказала«хочеш дізнатися-іди он туди» і показала пальцем на чергу.
Що мені робити????
Ответ банка
15 марта 2019, 14:52
Добрий день. Дозвольте від імені банку принести вибачення за ситуацію, що з вами сталась. Ситуація, коли клієнту не надано змістовну інформацію з приводу його звернення і такі дії співробітників не мають місце бути. Згідно наданих у заявці даних зателефонуємо вам задля урегулювання ситуації.