Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Отделение Ощадбанк: ул. Шептицкого, 29, Сокаль

Адрес:
Львовская область, Сокаль, ул. Шептицкого, 29
Телефон:
+38 (03257) 7-37-06
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
7 декабря 2022, 20:08
Вдруге звертаюся з проханням повернути мої гроші у розмірі 4000грн, що не видав мені ваш банкомат, розташований у приміщенні банку, через вимкнення світла.Дозвонитися до того банку не можливо, ніхто ніколи не піднімає трубку.На гарячій лінії взагалі ніхто нічого не знає
Місяць чекати не буду, можливо це останні гроші були в людини, подумайте…
Максимум чекаю до кінця тижня, дальше буду вимушена звертатися до суду
Невже за 2 тижні не було інкасації? Я в вас отримую зп, чоловік отримує зп, але після цього я думаю, що я більше не 'захочу мати нічого спільного з вами і з вашим банком.
Не потрібно мені зараз писати, що ви щось там розглядаєте 30днів.Нема шо розглядати,є не виданні гроші людини, які потрібно повернути.
Комментарии (3)
Ответ банка
Ощадбанк
8 декабря 2022, 9:20
Добрий день. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів. Після розгляду претензії, Вам буде відправлено відповідь на поштову адрес. Після інкасації перевіряється надлишок коштів в банкоматі і далі відбувається повернення коштів. Тому в даному випадку потрібно лише очікувати повернення. Перепрошуємо за незручності.
1
26 ноября 2022, 16:15
Сьогодні у приміщенні банку у банкоматі знімала готівку у розмірі 4000грн.Операцію було погоджено, карта вийшла і вимкнули світло, грошей я відповідно не отримала.Звернулася до працівників з проханням допомогти, мені сказали приходити в понеділок.«Як в понеділок, кажу, тож не маленька сума" Сказали,.що нічим допомогти неможуть, подзвонила на гарячу лінію, там сказали що може повернуть гроші, а може і ні.Як це таке можливо, поясніть?
Скажіть мені шановні працівники банку, як мені повернути свої гроші?
Комментарии (14)
Ответ банка
Ощадбанк
28 ноября 2022, 9:37
Добрий день. Після того як Ви провели операцію в банкоматі, вона обробляється системою. Операція може оброблятися стандартні терміни, від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, тому оператор повідомив очікувати. Можливо після опрацювання операції системою, кошти автоматично повернуться на картку, якщо ж ні, тоді Вам необхідно звернутися до відділення Ощадбанку і написати заяву на повернення коштів. Перепрошуємо за незручності.