Отделение Ощадбанка: Надворная, ул. Мазепы Гетьмана,19
Адрес:
Ивано-Франковская область, Надворная, ул. Мазепы Гетьмана,19
Телефон:
+38 (03475) 2-79-00
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:15, Сб: 09:00-12:45, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Elennag
22 августа 2022, 12:33
Сергій Стельмащук робота с преміум клієнтами та ФОП. Це *** треба звільнити, це вже не перший випадок.
Написать комментарий
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Доброго дня.
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Ответ администратора
![Минфин](/i/company/admin-answer.png)
24 августа 2022, 15:22
Відгук не зарахований (на 24.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Дуже розчарована обслуговуванням техніі чних засобі в та байдужі сть працівникові Надвірнянського
ві дді лення.
Термінал, в який вклала картку, щоб зарахувати кошти і сплатити комунальні послуги, зді йснив перезавантаження програмного забезпечення в той час, коли зараховувалась готі вка на картку,
пі сля чого картку та 1000 гривень термінал не повернув.
Звертаючись до праці вникі в коли і як я можу повернути, кажуть через тиждень прийти, на будь-які інші питання ві дпові дають «не знаю».
Я черговий раз звернулась до
ві дді лення, картку з терміналу вийняти, але 1 тисячі гривень там немає, було сказано, чекайте — процедура зарахування може тривати 2 тижні… Ви знущатися *****, які два тижні? Мені потрі бно своєчасно оплатити компослуг, але через і нвалі дні сть процедури повернення кошті в на картку не можу.Продовжую переглядати баланс картки, але крі м « дулі » там
ні чого нема.
Комментарии (1)
ві дді лення.
Термінал, в який вклала картку, щоб зарахувати кошти і сплатити комунальні послуги, зді йснив перезавантаження програмного забезпечення в той час, коли зараховувалась готі вка на картку,
пі сля чого картку та 1000 гривень термінал не повернув.
Звертаючись до праці вникі в коли і як я можу повернути, кажуть через тиждень прийти, на будь-які інші питання ві дпові дають «не знаю».
Я черговий раз звернулась до
ві дді лення, картку з терміналу вийняти, але 1 тисячі гривень там немає, було сказано, чекайте — процедура зарахування може тривати 2 тижні… Ви знущатися *****, які два тижні? Мені потрі бно своєчасно оплатити компослуг, але через і нвалі дні сть процедури повернення кошті в на картку не можу.Продовжую переглядати баланс картки, але крі м « дулі » там
ні чого нема.
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
14 апреля 2020, 16:44
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Вам необхідно у відділенні банку, де встановлено це термінал, написати заяву про повернення коштів. Після чого протягом 40 днів ваша заява буде розглянута та перевірена.
Просто жахливий банк, в якому завідувач відділення у місті Надвірна дозволяє собі привселюдно кричати, психологічно тиснути, принижувати і поводитися непрофесійно з клієнтами. Такого приниження я не відчувала ніде і ніколи. Просто найгірший непрофесійний банк, з яким нікому не раджу мати праву саме через таких безкарних людей, які дозволяють собі все. Гірних працівників просто не бачила у жодному банку, а це завідувач!!! Уявляю, що можна тоді голові банку.
Написать комментарий
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
15 января 2020, 16:51
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію, дозвольте в ній розібратись. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень деталі ситуації, коли ви відвідували відділення, ваше ПІБ та контактній номер телефону. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітником.