Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 10.85 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: ул. Голлоши, 23, Тячев
Адрес:
Закарпатская область, Тячев, ул. Голлоши, 23
Телефон:
+38 (03134) 349-03, +38 (03134) 349-00
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:00, касса до 16:30, Сб: 09:00 - 14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
071920Valiva
4 июля 2025, 14:55
Вчора була у відділенні банку, написала заяву на розблокування доступу до додатку Ощад 24/7, сутки пройшли, а питання так досі не вирішили!!! На гарячій лінії сказали що ніяка заява взагалі не поступала!!! Що це таке робиться, дорога до міста стоїть 260 грн, це я задарь з'їздила ?? Чекаю відповідь на скаргу!!! Мій контактний телефон 095−489−71−40
Комментарии (1)
На годиннику 8.47 але співробітники банку роботу ще не розпочали, сиджу чекаю. м. Тячів
Написать комментарий
Хотів поповнити картку Приват банку через термінал ощад банку, термінал кошти прийняв, а не зарахував і ніякої квітанціїї не видав, я написав заяву в ощадбанк на повернення, вони відправили мене написати іще в приват банк, написав і там місяць назад, учора був у ощад банку деректор банку сказала що повинна бути квітанція із терміналу, я відповів що термінал не видав її, а вона сказала що потрібно було просити у термінала, дураку із людей робить хоча у самої не дуже блискавичний розум.
Комментарии (7)
Ответ банка

30 марта 2022, 12:54
Доброго дня. У випадках, коли термінал не видав квитанцію, її надання не обов'язкове. Розслідування проводиться за вашою заявою.
Був 29.03 в банку в м. Тячів ул. Голоші, писав заяву на повернення коштів, кошти не повернула заяву не прйняли іще і нагрубили, звернувся до деректора банка, а вона зовсім не адекватна.
Написать комментарий
Ответ банка

30 марта 2022, 10:57
Написали в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Зробила переказ грошей у відділенні то касир неправильно ввела код ОКПО фірми 13.02.19-чекали чекали гроші не прийшли 22.02 поїхала до банку начебто вони переробили аж 25числом того місяця.Знову чекаю до 01.03грошей нема, поїхала написала заяву-претензію але на сьогодні ні привіта ні будьте здорові я уже не знаю що повинна робити…
Написала ще раз бо минуле звернення вирішено але я не знаю чому і як!!??
Комментарии (1)
Написала ще раз бо минуле звернення вирішено але я не знаю чому і як!!??
Ответ банка

27 марта 2019, 16:49
Доброго дня!
Просимо вибачення за затримку. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, також дату проведення платежу.
Просимо вибачення за затримку. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, також дату проведення платежу.
Зробила переказ грошей у відділенні то касир неправильно ввела код ОКПО фірми 13.02.19-чекали чекали гроші не прийшли 22.02 поїхала до банку начебто вони переробили аж 25числом того місяця.Знову чекаю до 01.03грошей нема, поїхала написала заяву-претензію але на сьогодні ні привіта ні будьте здорові я уже не знаю що повинна робити…
Комментарии (2)
Ответ банка

18 марта 2019, 17:54
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності. Заяву буде відпрацьовано у відповідний термін, згідно регламенту.
Приносимо вибачення за створені незручності. Заяву буде відпрацьовано у відповідний термін, згідно регламенту.