Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Житомир, ул. Ивана Франко, 3
Адрес:
Житомир, ул. Ивана Франко, 3
Телефон:
+38 (0412) 47-12-84, +38 (0412) 47-34-06
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
16Matya08
17 мая 2024, 21:29
Вітаю!01.05.24 мені заблокувала виконавча служба картку,02.05.24 о 10.30 було направлено листа про розблокування по 17.05.24 ніхто не реагує.Гаряча лінія там для краси, звернення, скаргу залишала ніхто не реагує, ніхто ніякої відповіді не дає коли розблокують карту, одне й те саме чекайте.09.05.24 на карту прийшла пенсія по утраті годувальника, кошти зняти не можу.Ходила в відділення банку, менеджери теж розводять руками, чекайте.Не цінують клієнтів, безвідповідальні і ні кому радити не буду цей банк
Комментарии (9)
м. Житомир віділення по вул Івана Франка 3, НЕ ХОДІТЬ ТУДИ!!! Дійсно хамовиті працівники, великі черги, не компетентні, щоб отримати пенсію, витратила два дні. На другий день з’ясувалось, що є послуга прийти на певний час, ніхто з працівників не запропонував нею скористатися. В спеку чекати на вулиці понад годину, в приміщенні не дозволили зайти через обмежувальні заходи. Працівники дозволяють собі спілкуватись по телефону з особистих питань, не зважаючи на чергу. Про суми, які будуть отримувати клієнти працівники перекрикують з касиром через весь зал, а де банківська таємниця? Чи так прийнято голосно всім оголошувати, яку суму людина буде отримувати? Додзвонитися нереально.
Написать комментарий
Ответ банка
12 августа 2020, 17:48
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок щодо роботи у відділенні. Від імені банку перепрошуємо за подібну ситуацію. Поведінка співробітників-недопустима, з ними буде в обов'язковому порядку проведена бесіда, щодо дотримання банківської таємниці та підвищення якості обслуговування клієнтів.
м. Житомир віділення по вул Івана Франка 3 працюють одні хамовиті працівники які відмовляюця замінити заробітну карту на нову по причині вичерпання терміну дії а саме невидають заробітну якщо невізьмеш кредитну заставили написати заяву на відмову кредитки яку я і непросив видавати мені. КРИДИТКА МЕНІ НЕПОТРІБНА. Заяву написав сказали що ми розглянемо і Вам надамо відповідь а заробітну так і невидали хоча вона вже готова ЦИНУЮ ВИДАМО ВАМ ТІЛЬКИ З КРИДИТКОЮ до слова електрона черга на відділені непрацює.
Написать комментарий
Ответ банка
27 февраля 2020, 9:23
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Добрый день! Мы с мужем 31.08.2018 года в центральном отделении Ощадбанка в г.Житомир оформили документы для предварительного результата по выдаче кредита для покупки жилья на вторичном рынке.Сотрудник, который занимался нашим делом, сказала нам, что утверждения надо ждать 2-3 недели максимум.Все документы были поданы в том составе, который нам сказал сотрудник.16 октября у нас сделка с продавцом и деньги в тот-же день мы должны ей перекинуть на счет ее.По срокам мы уже не успеваем! Хотя, как ранее писала, сотрудник банка заверила, что успеем и можем спокойно подавать документы на предварительное утверждение, а потом на окончательное.Оказалось-не успеем.На наши вопросы: когда? как?-она отвечает: Не знаю.И, с ее слов, на каком этапе наш кредит, она не может знать.
Вот и как нам быть в такой ситуации? Как после такого можно «верить»банкам?
Комментарии (1)
Вот и как нам быть в такой ситуации? Как после такого можно «верить»банкам?
Ответ банка
2 октября 2018, 16:04
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Проверим информацию, с Вами свяжемся и поможем с решением вопроса.
Ми створили ОСББ і вирішили співпрацювати з Ощадбанком (відділення Ощадбанку, що знаходиться за адресою м. Житомир, вул. І. Франка, 3), так як нам рекомендували цей банк як один із найкращих. До сьогоднішнього часу у нас не було ніяких нарікань та скарг, але ми ще й не отримували чималу суму грошей. Сьогодні, я, як Голова ОСББ прийшла зняти кошти з рахунку для виплати зарплати співробітникам, мені потрібно було зняти 12021, 00 грн., касир мені дає пачку купюр по 100 грн., не рахуючи руками і на машинці, що рахує гроші, і купюри по 200 грн., і купбра 20 грн, і купюра 1 грн., я запитую, це в пачці скільки, вона 10 000 грн., але вона їх не рахувала ніяк при мені, то я вважала, якщо пачка складена і замотана резинкою, то там все вірно, а купюр по 200 грн. було 10 шт., так як касир їх перерахувала руками, також не перевіряючи на машинці, що рахує гроші, то я їх також перерахувала, я взагалі людина порядна і як виявилося довірлива, я ж вважала, що касири в Ощадбанку порядні, а виявляється, що вони дурять людей, бо я зразу пішла видавати зарплату і виявилося, що аж 500 грн. у пачці не хватає, я повернулася до банку буквально через 20 хв. запитуючи, що це, касир і я так розумію старша, бо вона себе не називала, пішли дивитися камери, а на камерах було видно, що касир гроші не перераховувала, але вони мені 500 грн., яких не хватає повернути не можуть, бо будуть у кінці робочого дня рахувати касу, може там залишилися, але ще робочий день не закінчився, як мені зателефонувала жінка, я так розумію, що касир і повідомила, що каса зійшлася і лишніх 500 грн. там не виявилося, і щоб я шукала ці кошти у себе. Як виявляється, то в державних банках кидають клієнтів, бо ми є клієнтами банку, і як нам тепер співпрацювати, я розумію, що 500 грн. це не такі великі кошти, але сьогодні 500 грн., а завтра скільки?
Комментарии (2)
Ответ банка
16 февраля 2018, 15:07
Доброго дня. В даному випадку, на жаль, немає можливості перевірити на якому етапі 500 грн було вилучено з пачки купюр. Касир не могла вилучити кошти по причині того, що всі дії записано на камеру відеоспостежедення. Ми рекомендуємо перераховувати кошти безпосередньо біля каси.
22.02. Был отправлен денежный перевод из Европы. По идее его можно получить через пару минут, но не в Ощадбанке. Сначала они не могли выплатить по тому что отправитель не указал отчество. (Раньше во всех других банках на переводы оно не нужно было. И вообще в заграницей а также в наших заграничных паспортах не указуется). Поехали указали. Сегодня 27.02.2017прихожу в банк, хорошо мы Вам выплатим, но нужно приобрести страховку иначе оплата не пройдет. Я отказалась так как страхование у нас в стране по собственной воле, а не принудительное. В касе резко не оказалось денег. Завтра опять пойду. Житомир, Ивана Франка 3.
Написать комментарий
Ответ банка
27 февраля 2017, 15:42
Добрый день. Приношу извинения от имени Банка. Страхование это добровольный продукт. Пожалуйста, подскажите Ваш контактный номер телефона и ФИО для связи.
г. Житомир, Ощадбанк просто ужас, сотрудники вообще не знают и не понимают где они работают наверное. С вчерашнего дня торчу в одном и том же отделении, чтоб отправить бабушке деньги. Вчера когда уже спешу на работу достатваю в очереди, она мне говорит «у меня нету доступа к денежным переводам» перейдите во вторую кассу. На следующий день прихожу в то же отделение, во вторую кассу, она мне говорит « у меня нету дотупа к ден. переводам, перейдите в 1 кассу» ок говорю « у нее точно есть доступ? я точно смогу отправить перевод?» она пне «дада конечно»сегодня было побольше времени, переходу в 1 кассу стою жду, еще минут 20, она сне говорит идите в какую-то кабинку там за переводы. Вы что *** серьёзно? или это квест найди ге отправить деньги???? что за неуважение? подхожу к консультанту, она говорит все денежные переводы в кассе! ?????!!! возникает много вопросов! кучу потраченого времени впустую!!! никогда больше не буду пользоваться Вашими услугами!!! именуйте свои кассы или я не знаю. проведите со своими сотрудниками тренинг и объясните им что у людей тоже нету времени торчать и каждый день слушать бред этот
Написать комментарий
Ответ банка
27 декабря 2016, 12:18
Добрый день. Приношу извинения за неудобства. По ситуации будут приняты меры. Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваш контактный номер телефона и ФИО для связи.