Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Ощадбанка: Житомир, ул. Ивана Франко, 3

Адрес:
Житомир, ул. Ивана Франко, 3
Телефон:
+38 (0412) 47-12-84, +38 (0412) 47-34-06
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
17 мая 2024, 21:29
Вітаю!01.05.24 мені заблокувала виконавча служба картку,02.05.24 о 10.30 було направлено листа про розблокування по 17.05.24 ніхто не реагує.Гаряча лінія там для краси, звернення, скаргу залишала ніхто не реагує, ніхто ніякої відповіді не дає коли розблокують карту, одне й те саме чекайте.09.05.24 на карту прийшла пенсія по утраті годувальника, кошти зняти не можу.Ходила в відділення банку, менеджери теж розводять руками, чекайте.Не цінують клієнтів, безвідповідальні і ні кому радити не буду цей банк
Комментарии (9)
1
12 августа 2020, 16:58
м. Житомир віділення по вул Івана Франка 3, НЕ ХОДІТЬ ТУДИ!!! Дійсно хамовиті працівники, великі черги, не компетентні, щоб отримати пенсію, витратила два дні. На другий день з’ясувалось, що є послуга прийти на певний час, ніхто з працівників не запропонував нею скористатися. В спеку чекати на вулиці понад годину, в приміщенні не дозволили зайти через обмежувальні заходи. Працівники дозволяють собі спілкуватись по телефону з особистих питань, не зважаючи на чергу. Про суми, які будуть отримувати клієнти працівники перекрикують з касиром через весь зал, а де банківська таємниця? Чи так прийнято голосно всім оголошувати, яку суму людина буде отримувати? Додзвонитися нереально.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
12 августа 2020, 17:48
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок щодо роботи у відділенні. Від імені банку перепрошуємо за подібну ситуацію. Поведінка співробітників-недопустима, з ними буде в обов'язковому порядку проведена бесіда, щодо дотримання банківської таємниці та підвищення якості обслуговування клієнтів.
1
26 февраля 2020, 21:24
м. Житомир віділення по вул Івана Франка 3 працюють одні хамовиті працівники які відмовляюця замінити заробітну карту на нову по причині вичерпання терміну дії а саме невидають заробітну якщо невізьмеш кредитну заставили написати заяву на відмову кредитки яку я і непросив видавати мені. КРИДИТКА МЕНІ НЕПОТРІБНА. Заяву написав сказали що ми розглянемо і Вам надамо відповідь а заробітну так і невидали хоча вона вже готова ЦИНУЮ ВИДАМО ВАМ ТІЛЬКИ З КРИДИТКОЮ до слова електрона черга на відділені непрацює.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
27 февраля 2020, 9:23
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
5
2 октября 2018, 14:55
Добрый день! Мы с мужем 31.08.2018 года в центральном отделении Ощадбанка в г.Житомир оформили документы для предварительного результата по выдаче кредита для покупки жилья на вторичном рынке.Сотрудник, который занимался нашим делом, сказала нам, что утверждения надо ждать 2-3 недели максимум.Все документы были поданы в том составе, который нам сказал сотрудник.16 октября у нас сделка с продавцом и деньги в тот-же день мы должны ей перекинуть на счет ее.По срокам мы уже не успеваем! Хотя, как ранее писала, сотрудник банка заверила, что успеем и можем спокойно подавать документы на предварительное утверждение, а потом на окончательное.Оказалось-не успеем.На наши вопросы: когда? как?-она отвечает: Не знаю.И, с ее слов, на каком этапе наш кредит, она не может знать.
Вот и как нам быть в такой ситуации? Как после такого можно «верить»банкам?
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
2 октября 2018, 16:04
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Проверим информацию, с Вами свяжемся и поможем с решением вопроса.
без оценки
15 февраля 2018, 22:13
Ми створили ОСББ і вирішили співпрацювати з Ощадбанком (відділення Ощадбанку, що знаходиться за адресою м. Житомир, вул. І. Франка, 3), так як нам рекомендували цей банк як один із найкращих. До сьогоднішнього часу у нас не було ніяких нарікань та скарг, але ми ще й не отримували чималу суму грошей. Сьогодні, я, як Голова ОСББ прийшла зняти кошти з рахунку для виплати зарплати співробітникам, мені потрібно було зняти 12021, 00 грн., касир мені дає пачку купюр по 100 грн., не рахуючи руками і на машинці, що рахує гроші, і купюри по 200 грн., і купбра 20 грн, і купюра 1 грн., я запитую, це в пачці скільки, вона 10 000 грн., але вона їх не рахувала ніяк при мені, то я вважала, якщо пачка складена і замотана резинкою, то там все вірно, а купюр по 200 грн. було 10 шт., так як касир їх перерахувала руками, також не перевіряючи на машинці, що рахує гроші, то я їх також перерахувала, я взагалі людина порядна і як виявилося довірлива, я ж вважала, що касири в Ощадбанку порядні, а виявляється, що вони дурять людей, бо я зразу пішла видавати зарплату і виявилося, що аж 500 грн. у пачці не хватає, я повернулася до банку буквально через 20 хв. запитуючи, що це, касир і я так розумію старша, бо вона себе не називала, пішли дивитися камери, а на камерах було видно, що касир гроші не перераховувала, але вони мені 500 грн., яких не хватає повернути не можуть, бо будуть у кінці робочого дня рахувати касу, може там залишилися, але ще робочий день не закінчився, як мені зателефонувала жінка, я так розумію, що касир і повідомила, що каса зійшлася і лишніх 500 грн. там не виявилося, і щоб я шукала ці кошти у себе. Як виявляється, то в державних банках кидають клієнтів, бо ми є клієнтами банку, і як нам тепер співпрацювати, я розумію, що 500 грн. це не такі великі кошти, але сьогодні 500 грн., а завтра скільки?
Комментарии (2)
Ответ банка
Ощадбанк
16 февраля 2018, 15:07
Доброго дня. В даному випадку, на жаль, немає можливості перевірити на якому етапі 500 грн було вилучено з пачки купюр. Касир не могла вилучити кошти по причині того, що всі дії записано на камеру відеоспостежедення. Ми рекомендуємо перераховувати кошти безпосередньо біля каси.
без оценки
27 февраля 2017, 13:33
22.02. Был отправлен денежный перевод из Европы. По идее его можно получить через пару минут, но не в Ощадбанке. Сначала они не могли выплатить по тому что отправитель не указал отчество. (Раньше во всех других банках на переводы оно не нужно было. И вообще в заграницей а также в наших заграничных паспортах не указуется). Поехали указали. Сегодня 27.02.2017прихожу в банк, хорошо мы Вам выплатим, но нужно приобрести страховку иначе оплата не пройдет. Я отказалась так как страхование у нас в стране по собственной воле, а не принудительное. В касе резко не оказалось денег. Завтра опять пойду. Житомир, Ивана Франка 3.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
27 февраля 2017, 15:42
Добрый день. Приношу извинения от имени Банка. Страхование это добровольный продукт. Пожалуйста, подскажите Ваш контактный номер телефона и ФИО для связи.
1
22 декабря 2016, 16:04
г. Житомир, Ощадбанк просто ужас, сотрудники вообще не знают и не понимают где они работают наверное. С вчерашнего дня торчу в одном и том же отделении, чтоб отправить бабушке деньги. Вчера когда уже спешу на работу достатваю в очереди, она мне говорит «у меня нету доступа к денежным переводам» перейдите во вторую кассу. На следующий день прихожу в то же отделение, во вторую кассу, она мне говорит « у меня нету дотупа к ден. переводам, перейдите в 1 кассу» ок говорю « у нее точно есть доступ? я точно смогу отправить перевод?» она пне «дада конечно»сегодня было побольше времени, переходу в 1 кассу стою жду, еще минут 20, она сне говорит идите в какую-то кабинку там за переводы. Вы что *** серьёзно? или это квест найди ге отправить деньги???? что за неуважение? подхожу к консультанту, она говорит все денежные переводы в кассе! ?????!!! возникает много вопросов! кучу потраченого времени впустую!!! никогда больше не буду пользоваться Вашими услугами!!! именуйте свои кассы или я не знаю. проведите со своими сотрудниками тренинг и объясните им что у людей тоже нету времени торчать и каждый день слушать бред этот
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
27 декабря 2016, 12:18
Добрый день. Приношу извинения за неудобства. По ситуации будут приняты меры. Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваш контактный номер телефона и ФИО для связи.

На странице собрана вся информация про отделение Ощадбанка по адресу Житомир, ул. Ивана Франко, 3.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Ощадбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Ощадбанка  расположенном по адресу Житомир, ул. Ивана Франко, 3- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.