Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Ощадбанка: Коростень, ул. Грушевского, 50

Адрес:
Житомирская область, Коростень, ул. Грушевского, 50
Телефон:
+38 (04142) 9-64-49, +38 (04142) 4-30-60
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб: 09:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
19 августа 2023, 18:54
28.06.2023 року, відповідно до моєї заяви, державний виконавець винесла Постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій — рахунок у Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» UA 193116470000026208000467747. Ця Постанова була відправлена виконавцем на адресу центрального відділення Ощадбанку. Протягом липня — серпня я неодноразово телефонувала на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800), цікавилась, коли мої кошти будуть розблоковані, однак такої інформації мені не надали. Консультант з Ощадбанку попередила, що я можу звернутись в місцеве відділення, мені відразу ж розблокують рахунок і я зможу зняти свої кошти. Коли я звернулась в місцеве відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Коростень вул. Михайла Грушевского,60, мені повідомили, що вони не можуть самостійно розблокувати рахунок, це можна зробити лише в центральному відділенні. Жодної інформації щодо термінів розблокування мого рахунку мені ніхто не надає, я не маю інформації щодо того, чи моє питання взагалі хтось розглядав чи збирається розглядати.
Враховуючи таку ситуацію, державний виконавець 21.07.2023 року виніс ще одну Постанову — про зняття арешту з коштів, оскільки рахунок UA 193116470000026208000467747 є виключно зарплатним, про що є виписка з Ощадбанку. 21.07.2023 року ця Постанова про зняття арешту з коштів була надіслана до центрального відділення Ощадбанку. Пройшов майже місяць, але немає жодного результату. Знову зверталась на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800) і знову мені рекомендують звернутись у місцеве відділення для розблокування рахунку, а в місцевому відділення мені в цьому відмовляють. Складається таке враження, що це все робиться свідомо. Потягом 2 місяців я не маю засобів для існування. Я є одинока мама, сама виховую малолітню дитину. Я і моя дитина маємо щодня чимось харчуватись, дитину треба зібрати і підготувати до школи, скоро осінь — треба чимось топити будинок, платити за електроенергію, купити газ. В мене немає жодної допомоги й чекати її немає звідки. Все, що я заробляю, в мене вираховують до останньої копійки. Від початку війни я свідомо не виїхала з України, я люблю свою країну і хочу жити і працювати тут. Однак, я і моя дитина, ми тут зайві. Те, що відбувається- це знущання. Під час війни залишити людей без засобів для існування — це означає винищити їх. Нас винищують. Нас не вбили російські окупанти, то нас винищують свої ж. Протягом двох місяців не розглядається жодна з Постанов, не надається жодна інформація щодо розблокування. Скільки можна чекати і як мені з дитиною жити? Борги треба віддавати, їх і вираховують, але не можна забрати все і приректи людину на голодну смерть, бо це вже є свідоме винищення.
Навіть у виконавчій службі підтверджують, що Ощадбанк- найпроблемніший банк. Таке враження, що цей банк вибрали інструментом для нашого винищення.
Ось такий емоційний відгук. Вибачте, але немає слів, це державний банк.
Комментарии (1)
1
30 марта 2022, 13:17
Послали родственнику деньги из-за границы. Родственник пошёл узнавать насчёт денег в банк. Работники банка не хотят слушать или выдавать информацию. У нас есть подтверждение из своего банка, но поскольку Ощадбанк отказывается давать э-Майл адрес, то не можем им послать это подтверждение для проверки.
Комментарии (2)
Ответ банка
Ощадбанк
31 марта 2022, 12:30
Доброго дня. Потрібно у відділенні банку повідомити лише номер переказу та прийти з документами, що посвідчують особу. Ось всі міжнародні перекази, з яким співпрацює банк: https://www.oschadbank.ua/perekazi

Знайдіть в переліку потрібний та напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення — як саме було здійснено переказ.
3
25 января 2021, 23:18
В грудні 2020 року, в процесі поповнення власного рахунку в терміналі самообслуговування, відбулася помилка. В результаті кошти залишилися в терміналі, а рахунок, на жаль, не поповнився. Термінал розташований в продуктовому магазині. Продавець, побачивши згадану сцену, сумно сказала: «Не Ви перший…» Довелося йти у відділення (Грушевського, 50). У відділенні на подив довго не могли ідентифікувати термінал (визначити його номер). Хоча терміналів у місті в межах десяти. Я звернув увагу менеджера на не поодинокі випадки некоректної роботи терміналу. Запропонували написати заяву й пообіцяли повернути кошти впродовж трьох днів. Наприкінці третього дня кошти справді надійшли. Про неприємний випадок я забув.
25 січня 2021 року я вирішив випробувати долю ще раз. В процесі поповнення власного рахунку кількома тисячами гривень, вже згаданий термінал самообслуговування образився на мене, що довго не відвідував його, й видав повідомлення: «Технічна помилка❌». Кошти на рахунок, звісно, не надійшли. А термінал, подумавши трохи, далі собі продовжив працювати у звичному режимі. Я вирішив його випробувати знову й вніс 20 грн. І чудо здійснилося! 20 грн. надійшли на рахунок. А п’ятьма хвилинами раніше термінал кілька тисяч немовби і не помітив. Що ж, довелося знову їхати в згадане відділення. Після довгого очікування, таки зустрівся з представником банку. Й все пішло по сценарію! Знову довго не могли ідентифікувати термінал! Кудись бігали… Знову запропонували написати заяву. Я знову згадав про не поодинокі випадки некоректної роботи терміналу, на що представник банку майже не обурено сказав, що про проблеми в роботі терміналу йому не відомо.
P. S. Цього разу сказали чекати 10 робочих днів.
Подзвонив на гарячу лінію. Сказали чекати до 30 днів.
P. P. S. Як гадаєте, чи випробувати термінал втретє?
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
26 января 2021, 10:23
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
1 не засчитана
1 июля 2018, 15:22
11 июня платила за квартиру через терминал Ощадбанка. Терминал съел деньги и завис. В банке говорят через 10 рабочих дней вернут. Их нет, дозвониться не могу. Меня интересует один вопрос — когда вернут деньги? И вернут ли их вообще?
Комментарии (4)
Ответ банка
Ощадбанк
2 июля 2018, 9:57
Добрый день. Приносим извинения за возможные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, контактный номер телефона и адрес отделения банка.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отделения и банкоматы Ощадбанка в Коростене 🏦 / Отделение Ощадбанк: ул. Грушевского, 50, Коростень

На странице собрана вся информация про отделение Ощадбанка по адресу Коростень, ул. Грушевского, 50.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Ощадбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Ощадбанка  расположенном по адресу Коростень, ул. Грушевского, 50- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.