Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.4 | 41.9 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Старая Выживка, ул. Октябрьская, 4
Адрес:
Волынская область, Старая Выживка, ул. Октябрьская, 4
Телефон:
+38 (03346) 2-13-74
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Lesia06
24 октября 2020, 19:07
Доброго вечора. Термін моєї зарплатної карти минув, тому прийшла у відділеня по нову, видали. До цього мала на старій кредит у сумі 1500 грн. на моє прохання закрити кредит повністю відмовили, а відкрили нову до того ж на 22 тис.грн. про що я не була повідомлена. Прийшовши у відділення попросила закрити кредитну карту отримала знову відмову. Як таке можливо? Це законно? Примусово змушувати мати кредит у Ощадбанку?
Комментарии (1)
Ответ банка
25 октября 2020, 8:13
Доброго дня! Оформлення кредитних продуктів здійснюється на добровільній основі. Просимо вибачення за можливе неякісне обслуговування у відділенні, обов'язково проведемо роботу із працівниками.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Ощабдбанк ДУЖЕ прикро розчарував.
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Комментарии (2)
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Ответ банка
1 декабря 2017, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацю, що склалась. Справді, стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну. Для можливості повернення невиданої клієнту суми має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін. Співробітники контакт-центру не мають доступу до інформації щодо розгляду заяви, тому і не могли надати відповідь на Ваше питання. Під міжнародними стандартами малися на увазі передбачені строки розгляду спірних транзакцій міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard.