Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Винница, пр-т Коцюбинского, 70
Адрес:
Винница, пр-т Коцюбинского, 70
Телефон:
+38 (0432) 326-509, +38 (0432) 326-507
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-15:30, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
vitakandyba
22 ноября 2022, 13:18
Я надала реквізити для оплати (за матеріал для термінової операції) і ID паспорт. Ніколи у банку не питали про доданок до паспорту. Касир без доданку не прийняла платіж. Сказала що може зробити вийняток, потім відповіла що не буде брати платіж. Ніколи в різних регіонах України таких проблем не виникало.
Комментарии (3)
Ответ банка
22 ноября 2022, 14:40
Добрий день. При здійсненні платежу через касу банку, працівники банку можуть запросити додаток до ID-картки в залежності від суми операції. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення на яку суму Ви намагалися здійснити платіж, та ми перевіримо інформацію.
Забула картку у терміналі, звернулася у службу безпеки, а вони ії знищили!!! Пройшло більше місяця…які молодці!!!
У банку перевипуск 200 грн., а чому не 30−40 грн.? Державний банк! Менеджер Чорноморець В. М. сидить перелякана, очі витріщила, не знає, що робити…я простояла до нею чергу, потім у кассу, адмін мене знов в чергу відправила, щоб взяти квитанції для видачі готівки…Витратила декілька годин.А ще у касі 1% зняли з суми. Не хочу користуватися послугами банку, піду в інший, зняла усі кошти. Була черга, каса працює одна…на одну людину більше 15 хвилин…Навіщо стільки працівників?! Вони сидять і дуже повільно працюють…Навчайте їх працювати і обслуговувати клієнтів.
Комментарии (4)
У банку перевипуск 200 грн., а чому не 30−40 грн.? Державний банк! Менеджер Чорноморець В. М. сидить перелякана, очі витріщила, не знає, що робити…я простояла до нею чергу, потім у кассу, адмін мене знов в чергу відправила, щоб взяти квитанції для видачі готівки…Витратила декілька годин.А ще у касі 1% зняли з суми. Не хочу користуватися послугами банку, піду в інший, зняла усі кошти. Була черга, каса працює одна…на одну людину більше 15 хвилин…Навіщо стільки працівників?! Вони сидять і дуже повільно працюють…Навчайте їх працювати і обслуговувати клієнтів.
Ответ банка
17 февраля 2022, 9:33
Доброго дня! За більшістю карток вартість перевипуску за ініціативою клієнта складає 40 грн., лише за деякими типами карткок — 100 грн., 125 грн. або 175 грн., що передбачено тарифами.
Хотіли б перевірити детальніше цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Наперед вдячні!
Хотіли б перевірити детальніше цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Наперед вдячні!
Доброго дня. До вас звертається Ковальчук Микола Михайлович, який проживає по адресу м.Вінниця по вул.Ушакова 77 А кв.2, Вже дві неділі не можемо вирішити питання по інформація про споживачів, які отримують субсидії на відшкодування витрат на електроенергію АТ «Ощадбанк». Енера
Вінниця списки передає в АТ «Ощадбанк» до 14 числа кожного місяця. Зверталася в АТ «Ощадбанк» відповів, що подали некоректні списки і так кожного місяця, висит заборгованість по елетроенергії і приходиться платити за свої кошти, щоб не зняли субсидію. Розберіться з цим питанням.
Номер телефону 0974357672
Написать комментарий
Вінниця списки передає в АТ «Ощадбанк» до 14 числа кожного місяця. Зверталася в АТ «Ощадбанк» відповів, що подали некоректні списки і так кожного місяця, висит заборгованість по елетроенергії і приходиться платити за свої кошти, щоб не зняли субсидію. Розберіться з цим питанням.
Номер телефону 0974357672
Ответ банка
24 октября 2019, 11:57
Доброго дня! Інформацію перевіримо та надамо зворотний звязок.
Доброго дня, мій чоловік користується карткою вашого банку, але сталась ситуація, яка зовсім пригнічує і не хочеться надалі співпрацювати з Вашим банком: 18.10.2019 прийшла ЗП на картку чоловіка, він спробував увійти в додаток, але забув логін і пароль ( спробував зареєструватись ще раз у додатку, і бачить що при реєстрації вказано, що буде надіслано смс код на номер ( а номер зовсім не його та й не український 380), телефонує в службу підтримку на що йому відповідають, що картка заблокована, картка дійсна до 23 року, питання: «як без згоди і повідомлення клієнта Ви це робите???» Після даної інформації у суботу 19.10.2019 ми приїждаємо до відділення банку за адресою Коцюбинського 78 (Вінниця), даємо паспорт на що говорять, що так заблокована, бо ви не користувалась (Обурення: як можна закрити карту без згоди клієнта, як можна про це не повідомити, як начебто є смс-банкінг, і як було зараховано кошти і прийшла ЗП на картку?), гаразд кажемо чи можливо перевипустити карту, так але вона буде аж через 14 днів, добре а кошти можна зняти або перевести на іншу, ні сьогодні не можна тільки у понеділок, і то написати заяву і чекати згоди Києва, а якщо ні то у середу, можливо 2000 гривень зняти (Скажіть будь ласка, у Вінниці оплата комунальних проводиться до 20 числа, як можна так робити з нашими фінансами, не дозволити їх перевести, і зняти в зручний для нас день, як можна не повідомляти про закриття і робити це без згоди клієнта, чому у інших банках немає таких проблем?? що навіть при не використанні картки, її без відома не закривають, Ви ж працюєте для задоволення інтересів людей-клієнтів чи ні? Чому картку робити дыйсною до 23 року, щоб просто потім через 3 місяці її порізати і викинути? І головне саме смішне, через 5 хв як тільки ми вийшли з банку пригнічені, шок ошти є а ми ними скористуватись ніяк не можемо, чоловіку надійшло смс, що йому підключено знову смс-банкінг який просто не приносить користі (повідомити що заблокована карта ні таке важко робити), а зняти кошти за обслуговування то ви можете, і зателефонувавшии знову на гар. лінію відключити ви без номеру картки не можете, зате підключити без згоди клієнта можете, я вважаю, що таке не припустимо, страждає багато людей від ваших таких дій, перегляньте відношення до клієнтів, і будьте у відділені вічливішими ( проблеми не клієнти створюють Вам, а Ви нам, втрачати тепер 2 дні на вирішення проблем з знятя хоч якось фінансів, а потім ще забрати картку)!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
21 октября 2019, 12:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Доброго дня. Я обслуговуюсь у ТВБВ 10001/0175. Сьогодні 4.05.2019р з питання отримання перевипущеної зарплатної карти я звернулась до співробітника банку, яка мені відмовила мотивуючи це тим, що я маю в них взяти кредит. Я пояснила, що кредиту не потребую, так як в мене вже є кредит, який ще не виплачений. На що вона мені відповіла:« то я вам не віддам картку». В діях Ощадбанку вбачаю порушення моїх законних прав та інтересів. Така послуга не має бути нав'язана силоміць. Що значить не хочеш кредиту не отримаєш зарплату? Прошу невідкладно розібратись в даній ситуації.
Написать комментарий
Ответ банка
6 мая 2019, 16:43
Доброго дня!
Приносимо вибачення за некоректну поведінку працівників. Всі банківські продукти оформлюються за бажанням клієнта.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Приносимо вибачення за некоректну поведінку працівників. Всі банківські продукти оформлюються за бажанням клієнта.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Я проживаю у м. Вінниці і працюю на підприємстві яке, з квітня 2014, перераховує мою зарплатню на рахунок Ощадбанку. Рахунок відкритий згідно договору № 739276 від 17 квітня 2014 року.
В цьому році, в минулому місяці, закінчився термін дії зарплатної картки, а тому потрібна її заміна.
Але працівники відділення Ощадбанку в м. Вінниці по вул. Пр. Коцюбинського 78 відмовляються видати мені нову картку без підписання заяви про приєднання до кредитної лінії.
Тепер я не можу отримувати свою зарплатню.
В договорі про такі умови взагалі не йдеться, а після звернення до консультантів гарячої лінії мені підтвердили, що ні в якому договорі приєднання до кредитної лінії не може бути обов’язковою умовою відкриття зарплатного рахунку, а тим більше заміни картки на нову.
Таке нав’язування мені взагалі не подобається.
Прошу розібратись і посприяти видачі мені нової картки.
Написать комментарий
В цьому році, в минулому місяці, закінчився термін дії зарплатної картки, а тому потрібна її заміна.
Але працівники відділення Ощадбанку в м. Вінниці по вул. Пр. Коцюбинського 78 відмовляються видати мені нову картку без підписання заяви про приєднання до кредитної лінії.
Тепер я не можу отримувати свою зарплатню.
В договорі про такі умови взагалі не йдеться, а після звернення до консультантів гарячої лінії мені підтвердили, що ні в якому договорі приєднання до кредитної лінії не може бути обов’язковою умовою відкриття зарплатного рахунку, а тим більше заміни картки на нову.
Таке нав’язування мені взагалі не подобається.
Прошу розібратись і посприяти видачі мені нової картки.
Ответ банка
16 мая 2017, 10:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Вам перетелефонує наш співробітник.
Что бы получить перевод банк навязывает открыть карту. Хотя насколько я знаю до 15 000 грн банк должен выплачивать без открытия счета? Или законы не действуют?
Комментарии (7)
Ответ банка
10 апреля 2017, 16:01
Добрый день. Вы можете получать перевод без открытия карты. В случае, если в момент обращения в банке нет в наличии валюты — могут предложить открыть счёт для зачисления и выплаты через 1-2 дня.