Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Казатин, ул. Героев Майдана, 9, пом. 190
Адрес:
Винницкая область, Казатин, ул. Героев Майдана, 9, пом. 190
Телефон:
+38 (04342) 222-58, +38 (04342) 203-42
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:30, Сб: 09:00-12:45, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
14 мая 2020, 11:38
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Певний час тому, організація в якій я працюю замовила для співробітників додаткові картки з ЕЦП, я благополучно уже про це забув, але сьогодні перепитали чи всі отримали картки, звісно я її не отримав, так як і інформації чи вона уже є у відділенні в якому я обслуговуюсь, дзвінок на гарячу лінію допоміг прояснити ситуацію, що моя картка уже три тижні як лежить у відділені, лежить собі і чекає чогось, не знаю навіть що вона чекає, адже про неї ніхто не повідомляв, а отже, беру я документи і йду в банк по картку, підходжу на касу де сидить одна людина з 3 чи 4 не рахував, мене направляють в кабінет якись де сидить в черзі багато людей зі своїми проблемами, але річ не в тому, дочекавшись коли можна зайти і вирішити свої проблеми, мені відповіли що я не зможу забрати на касі свою картку бо там обід, люди 2019 рік, каса де сидить 3-4 людини, не може поділитись як їм ходити на обід щоб безперервно обслуговувати клієнтів, ви це серйозно? На моє питання про те що у мене також зараз обід і я можу тільки в цей час забрати картку тільки пожали плечима. Отже, картку вам залишаю на память, вона вам потрібніша напевне, навіть не знаю, ЕЦП виготовив в приваті за 10 хвилин і їх не засмучувало що обід, на превеликий жаль, не можу відмовитись від користування послугами цього банку так як ніхто не дасть, знаю що вам всеодно на слова і незадоволення людей, але виговоритись мені потрібно було. Дякую за ваш поганий сервіс.
Написать комментарий
Ответ банка
13 ноября 2019, 14:13
Доброго дня! Нам шкода, що у вас склалася така думка про банк. Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу з поліпшення якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Такого бардака как в ощадбпнке г.Казатин нет нигде. Люди с утра до обеда стоят в очередь чтобы уплатить за коммунальные услуги. Работает только ода касса. Остальные кассиры не знают куда себя деть от безделия. Простояв в очереди с 9.00 до 1200 и так и не дошла очередь. Всех на время обеда выпроважают из зала на уличу до конца обеденного перерыва. После обеда все сначла — занимай очередь снова и жди или дежурь под дверьми до конца обеда. Управляющий банком на неоднократные жалобы не реагирует.
Комментарии (3)
Працівник банку Коваль Тетяна Віталіївна замовила мені нову картку, яку я отримала 21.04.20р., а 24.04.20р. невідомі особи за знову зняли кошти з мого рахунку, заблокували мою картку і без мого дозволу і відома перезамовили на моє ім'я нову картку, хоча данних я вже нікому не надавала і мобільним банкінгом ніколи не користувалась
Турчинска Лариса Сергіївна — керуюча банком 27.04.2020р спочатку накинулась на мене з лайкою, звинувачувала у шахрайстві моїх рідних і близьких, вела себе підозріло, ніби прикривала когось
27.04.2020р прийшла щоб закрити рахунок повністю
12.05.20р дізналась, прийшовши в банк за субсидією, що Кубайчук Тетяна Миколаївна, закрила лише картки, а рахунок досі відкрито!!!
Я попросила книгу скарг. Спочатку Кубайчук Тетяна Миколаївна мені відмовила, а потім надала.
Написавши скаргу помітила, що протягом останніх трьох років скарги ніхто не розглядає!
13.05.20р в банк повернулась щоб поставити підпис під скаргою, бо забула випадково. На що Турчинска Лариса Сергіївна відповіла, книги скарг немає, банк -це не магазин! Ви не туди прийшли!!!
Прошу розберіться і повідомте мене!