Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Свободы, 63, Ямполь

Адрес:
Винницкая область, Ямполь, ул. Свободы, 63
Телефон:
0 (800) 201-800
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00 (касса: 08:00-16:30), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
27 марта 2025, 1:14
В мене, Стерніцький Богдан Анатолійович обмежили всі видаткові операції в ощад 24, на карті залишилося 45 тис грн, які з січня місяця я ніяк не можу забрати, після блокування телефонував в контакт-центр на що мені відповіли звертатися в відділення!
Звернувся, мені відповіли що обмеження встановив фінансовий моніторинг банка і запросив підтвердити походження коштів, ситуація така що я на крипто біржі продавав usdt, а мені скидували різні люди грн, згодом я в відділення банка надав всю документацію по поводу цих транзакцій і в довільній формі написав заяву до фінансового моніторингу на імя директора нашого місцевого відділення в якій також розписав що за операції, заявку відправили і сказали очікувати!
Пройшло майже 3 місяця, відповіді ніякої так і немає, конкретного регламента скільки це буде тривати немає!
Повний ігнор!
Я клієнт банка, я на карті тримаю власні кошти, все надав що потрібно для підтвердження! Банк навмисно їх утримує! Це вже якесь неподобство! А співробітники банка в м.Ямпіль (Вінницької області) не сильно впливають на дану ситуацію! Не компетентність банка і його співробітників відчувається, я вже не знаю куди звертатися і що робити.
Нікому не рекомендую користуватися даним банком, самий найгірший ‼️
Інновацій в банку не бачили і ще давно не побачимо! Також йдучи в відділення всім потрібно з собою мати кучу документів, це лише для того щоб щось розпочали робити, тут даже не знають що існую державний портал «Дія» як в більшості сучасних банках!
Я хочу щоб мені попросту закрили рахунок, розірвати відносини і забрати остаток коштів через касу або по реквізитам на карту іншого банку, де зазвичай в других сучасний банках так і працює, а тут заставляють очікувати місяцями рішення їхнього внутрішнього фінансового моніторингу! Скарги потрібно писати, писати і ще раз писати! Може тоді хоть дойде — що гнилій системі банку потрібно змінюватись!
Комментарии (3)
1
6 февраля 2025, 2:02
При відкритті зарплатної карточки запропонували відкрити кредитну, потім її активувати. В підсумку, активувавши картку у мене збільшили ліміт кредиту, хоча я цього не просила, бо не збиралась їй користуватись,і потім к кредитної карти знакли всі кошти переказом невідомо куди (банк не знає))), а тепер на мені висить кредит майже на 10000 грн. Дуже я так розумію 'якісне" обслуговування!
Комментарии (2)
1 не засчитана
10 февраля 2022, 9:48
Пишу вдруге так як проблема не вирішується, навіть внятної відповіді немає. Чат-бот створений для розумово-відсталих, зворотнього зв’язку немає. В кол-центрі сидять баришні, які абсолютно не орієнтуються в заданих запитаннях, а лише відправляють у відділення банку. У відділенні також відхрещуються, мол це не ми — це все автоматично.
Нагадаю, що в мене з пенсійного рахунку списались кошти (двомісячна пенсія) в рахунок погашення заборгованості по кредиту, ПО ЯКОМУ ВЖЕ Є РІШЕННЯ СУДУ СТЯГНУТИ З МЕНЕ КОШТИ!!!
Хочу побачити відповідь від банку, а не відписку
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
10 февраля 2022, 10:17
Доброго дня. Перевіримо, чому у відділенні не надали необхідну інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
3
6 февраля 2022, 11:25
Доброго дня!
В даний час являюсь пенсіонером. Оскільки ПФУ перераховує пенсію тільки на рахунок Ощадбанку, оформив відповідну картку. Також по раніше оформленому кредиту в Ощадбанку в мене була заборгованість, внаслідок чого банком було подано позов до суду, який було задоволено і рішення суду вступило в законну силу. Дане рішення я не оскаржував так як з ним згоден. До 05.02.2022 р. я мав отримати пенсію майже за 2 місяці, однак кошти на картку так і не надійшли. Увійшовши через веб-банкінг в особистий кабінет я побачив, що пенсійні кошти були списані в рахунок заборгованості по кредиту. В даний час я залишився без засобів для існування і цілий місяць (до 5.03.2022р.) не маю на що жити і сплачувати комунальну плату. На якій підставі з мого рахунку було списано кошти? (відповідь на кшталт «Це не ми, це система робить автоматично» не приймається). Виходить виконавча служба зі свого боку буде забирати, а банк зі свого? Це що за безпрєдєл? Чи може Ощадбанк таким чином заробляє на оплату штрафу, який дав антимонопольний комітет? Очікую пояснень, в іншому разі звертатимусь до суду з позовом в т. ч. про відшкодування моральної шкоди
Комментарии (3)
Ответ банка
Ощадбанк
7 февраля 2022, 9:42
Доброго дня! Банк може списати кошти у випадку наяності простроченої заборгованості перед банком, або платіжної вимоги від виконавчої служби. У відділенні банку ви можете отримати всю інформацію щодо даного списання.
без оценки
29 октября 2016, 16:11
Хочу поблагодарить сотрудницу банка мариупольского отделения Ротань Ольгу. Я как юрлицо открывала счет в банке и меня поразило то с каким спокойствием, уважением и прфессиональным подходом подошла к оформлению бумаг Ольга, хочу выразить слова благодарности ей и ее руководителю Татьяне Михайловне за воспитание таких сотрудников. Побольше бы таких работников!!! Здоровья Вам и успехов!!!
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2016, 11:53
Добрый день. Спасибо за положительный отзыв. Для нас важна реакция клиентов!