Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Непорядність по відношенню до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
YHK 3 августа 2024, 15:09
До червня 2024 проблем з банком не було. У червні була здійснена операція по виплатній карті. У липні в додатку висвітило що є непогашена комісія по цій виплатній карті. Щоб її погасити довелось переказати на неї кошти. Інших операцій не було. У серпні ситуація повторилася — непогашена комісія і я знову змушений робити переказ на картку, щоб погасити комісію. Інших операцій немає. Оператор повідомив, що це комісія за смс банкінг, який я не підключав і до червня оплат за нього не було.
Тож, отримуємо замкнуте коло. Карткою я не користуюся, але після першої і єдиної операції починає нараховуватися комісія за смс банкінг, для погашення якої я повинен поповнити картку, що вважається операцією і підставою для нарахування нової комісії. Відключити смс банкінг можна тільки у відділенні.
O.Bank
Ответ банка
8 августа 2024, 10:55
Добрий день!
Ми розуміємо, що ситуація, яка склалася, викликає у Вас занепокоєння. Щодо нарахування комісії за SMS-банкінг, хотілося б детальніше розібратися.
SMS-банкінг – це послуга в рамках пакета картки, яка має свої тарифи. Навіть якщо Ви не використовуєте картку активно, комісія може нараховуватися згідно з умовами договору.

На жаль, наразі у додатку дійсно неможливо відключити послугу. Будь ласка, зверніться у відділення. Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб вирішити питання якнайшвидше.

Дякуємо за розуміння.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / O.Bank 💰 / Отзывы о O.Bank 📝 / Непорядність по відношенню до клієнтів