Як не треба працювати
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ідея банк (тепер він ховається під мобільним додатком О) надсилає повідомлення про необхідність актуалізації даних). Може воно і потрібно, але ж не раз буваєш в банку і надаєш свої документи. То чи не можна відмітити? В інших банках мабуть так і робиться. Я клієнт кількох банків і ніде немає такого. Але кожен творить свої правила. Хай буде так. Скачую новий додаток, прохожу актуалізацію. Додаток говорить про успішне завершення. Проходить неділя. Сьогодні отримую повідомлення про необхідність оновлення додатку. Оновлюю. І отримую повідомлення про необхідність актуалізації і блокування рахунку. Служба підтримки ніяка. Пообіцяла кудись передати це звернення. Але я знаю що буде. Декілька років назад в першому мобільному додатку не було можливості ввести сумму до оплати з копійками — тільки ціле число. Звернувся. Виправили. В версії яка вийшла в цьому місяці. Тобто на виправлення помилок їм потрібні кілька років. В цій версії також багато чого зроблено незручно. Але писати немає ніякого сенсу. Отакий це банк.
Написать комментарий