Не можуть вже п’ятий день підключити 3-D Secure до О. картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкривав О. картку, щоб мати можливість оплачувати покупки онлайн. В результаті вже п’ятий день з дня видачі картки не можу нічого оплатити онлайн, бо начебто чомусь картка не підключилася до 3-D Secure, і коли це відбудеться, і з якої причини не відбувається — представники банку не говорять — лише кормлять завтраками. Якщо навіть таку проблемку не можуть оперативно вирішити — то можна уявити, скільки вони будуть вирішувати більш складні проблеми…
Написать комментарий
Комментарии - 4
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою, ваш Ідея Банк
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою, ваш Ідея Банк
- +
- 0
- 1financier
- 5 июля 2021, 11:22
- #
Куди вказати?
- +
- 0
- 1financier
- 7 июля 2021, 0:47
- #
Сьогодні самостійно виявив, що 3-D Secure вже поацює. Ну і на тому дякую…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться