Йшов 2020 рік....
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
1 — Реєстрація. Якщо ви діючий клієнт ІдеяБанку, вам потрібно поїхати на відділення, підключити фінансовий номер телефону (і тут в мене замкнуло щось в голові з одним питанням — а як банк ідентифікує клієнтів?).Ок, поїхала на відділення, пройшла реєстрацію, заходити в додаток — ваш профіль заблоковано, зверніться в підтримку.
2. Користування. Забіжу наперед і скажу, що не користуюсь додатком. Звернулась на гарячу лінію Банка, де хлопчик для ідентифікації прохав назвати ПІБ, РНОКПК, номер паспорту…
На всі мої питання типу якого лисого знаходячись посеред вулиці я маю вголос називати свою персональну інформацію почула лише, що така політика банку для ідентифікації клієнта…… а нащо я підключала фінансовий номер… для мобільного додатку і так діалог по колу, проблема залишилася не вирішеною.
З такими закидонами бажання співпрацювати з цим банком далі просто відсохло і відпало