Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кешбек та відбраження оперцій по карті

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Александр Савельев 22 января 2022, 14:10
Був кліентом ще Конкорд банку там мав там депозит. Зараз вирішив протестувати новий продукт з застосунком — Neobank.
В першу чергу зацікавила карта VISA Platinum та прівелеї. Користуюсь послугами декількох банків в Україні тому є з чим порівнювати. Поки що неможу дати детальний відгук, але напишу про досвід отримання карти та невелокої проблеми — яка до сих пір (22/01/2022) не вирішана.
Отже, карту отримав на другий день на Новій Пошті — проблем з реєстрацію не було. Хоча тривалий час активувалася сама карта — як пояснили у службі підтримки — через велике навантаження.
Доречі звернув увагу що операції по карті у виписці і історії — відповідно теж відображаються трохи з затримкою. Пам’ятаю що схожа ситуація були і під час моєї співпраці з ними у Конкорд-банку, і веб версії ICON25 здається. Це особливості процесінгового центру і його потужностей обробки — сподіваюсь вони вирішать це питання. Тому що отримати інформацію про списання, або зарахування протягом півгодини — це неприйнятно зовсім до повної відмови від користування.
Отже, про проблему. Виконав всі умови для отримання кешбеку по реферальному запрошенню (встановив сам, та запросив друга). Але кешбек не отримав. Звернувся у підтримку 21/01/2022 (вечір п’ятниці), в мене прийняли звернення і сказали найближчим часом дадуть відповідь. Але зв’язавшись з банком 22/01 (13:00) — дізнався що у відповідальних людей сьогодні вихідний день. Отже чекатиму на початок робочого тиждня.
Окремо хотів би написати про роботу кол-центру. З дозвоном проблем немає, відразу беруть слухавку, ідентифікують. Але чомусь під час розмови переходять постійно між українською та російскькою мовою. Кілтка речень на українській, потім кілька речень на російській. Намагаются тобі допомогти, але іноді складається враження про недостатню компетенцію у вирішенні питання.
В цілому проект цікавий — побачимо як він буде далі реалізовуватись. Побажаю успіхів і поки що три зірки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Neobank 💰 / Отзывы о Neobank 📝 / Кешбек та відбраження оперцій по карті