Надра горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написать комментарий
Написать комментарий
С помощью интернет-банкинга 22.12.2014 и 23.12.2014 я осуществил денежные переводы со своей зарплатной карты на счет в «Приват Банке» (номер транзакции — 38306424, номер квитанции — 50414) и на счет в «Сбербанке России» (номер транзакции — 38312198, номер квитанции — 50751).
До настоящего времени (16.01.2015) ни один из названных переводов на указанные счета не поступил. Прошу, в кратчайшие сроки разобраться в данной проблеме и в кратчайшие сроки принять все меры по переводу соответтсвующих сумм на указанные счета…
Копии квитанций на адрес k_servisa@nadrabank.ua отправил!
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Обращалась в отделения, на горячую линию, писала на ваш сайт, а денег как не было так и нет! я обращусь в прокуратуру по факту мошенничества и финансовых нахинаций
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
С помощью интернет-банкинга 23.12.2014 я осуществил денежный перевод со своей зарплатной карты на счет в Приват-банке (номер транзакции — 38308871, квитанция — 50490). До настоящего времени (15.01.2015) деньги на счет в Приват не поступили, хотя списаны в тот же день.
Любые обращения через обратную связь на вашем сайте, общение с сотрудниками отделения банка и сервис-центра результата не дают, ответа на вопрос где деньги и когда поступят на счет тоже. Одни отписки и отговорки по поводу доп. контроля и стабилизации на рынке.
Прошу дать четкий ответ, когда конкретно банк выполнит свои обязательства и в кратчайшие сроки перевести мои деньги на указанный счет.
Комментарии (1)
Подаю інформацію і письмово і в телефонному режимі.всюди( сайт« відгуки,» «сервіснадра»,«горяча лінія», із тел 800-3000-70 посилають на тел. 481-09-2, 499-05-46, які « успішно» просто не відповідають .08.01.2015р було також зареєстровано моє звернення в телефонному режимі за № 3997.Відповіді не маю ніякої.Допоможіть знайти мої кошти
Написать комментарий
Ответ банка Надра
12 января 2015, 16:34
14lubov14, Добрий день. Ваше питання передане в профільний підрозділ Банку.Чекаю на відповідь!!!
Комментарии (3)
Комментарии (2)
Моя скарга банально тенденційна повторює сотні скарг зі сторінок МінФіну і інформаційних порталів
Освальд Л, валютний депозит 26350275361501, PAB NADRA, закінчився, 18.11.2014,
валюту не видають на протязі 3 місяців, після багатьох звернень, як усних так і письмових, офіційної відповіді не дають, на дзвінки — нема відповіді, ховаються, чи немає на місці,
менеджери Пащук Наталя Анат., Турянська Марiя Валентин;
багаторазове звернення до пруденційного департаменту Нацбанку безрезультатне, формальні відписки, а тобто: тільки вирішення суду змушує банк до виплат заборгованностей клієнтам, який же це нагляд? некомпетентний, безпорадний це не нагляд, а насміховисько.
Дуже дуже прикро, марна трата грошей на цілі департаменти та їх начальників, таємничі імена яких неможливо довідатися; дуже ймовірно, що саме це, розв´язує руки банкам, їх 100% впевненості в своїй безвідповідальності; народжує і підтримує чорні ринки продажу валюти… хтось на цьому добре гріє руки,
перекупу депозитів за півціни- інтернет повен пропозивій, а безправні громадяни йдуть на це аби щось повернути із загубленого…
Я не давала згоду на свавільне распорядження моїми коштами ні для проведения аукціонів-торгів на користь банку, ні для виділення кому б то не було кредитів, ні для утримання роздутого, некваліфікованного, до того ж невихованного персоналу банка, персоналу, не маючого уявлення ні як має насправді виглядити кваліфікована робота банка, не маючи культури обслуговування клієнтів банку
… ми ж боремося за інтеграцію до Європи…
Моя скарга банально i тенденційнo на сьогодення повторює сотні скарг з інформаційних порталів МінФіну і інформаційних порталів http://banki.ua.
Освальд Лариса, валютний депозит 26350275361501, PAB NADRA, закінчився, 18.11.2014,
Написать комментарий
Прошу пояснити представників банку правову основу порушення постанови НБУ №705 від 05.11.2014р. а також зміну умов надання послуги смс-інформування без попереднього повідомлення клієнтів та висвітлення на офіційному сайті?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
При зверненні у відділення Вашого банку яке видавало картку працівники зсилаються на постанову НБУ №705 від 05.11.2014р. хоча в цій постанові не має тексту про встановлення лімітів щодо яких здійснюється інформування.
Прошу представників банку пояснити дану ситуацію!
Комментарии (1)
И так «дорогая» как мне и в каком отделении мне сделать валютный перевод ?!
Написать комментарий
Подскажите пожалуйста каким документом регулируется (устанавливается) в банке «Надра» комииссия 10% за SWIFT-переводы.
Написать комментарий