Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Drako11 19 марта 2023, 17:36
Одного дня моно банк заблокував всі мої рахунки. Запитую в чаті причину і їхня відповідь звучить так «зможемо вам надати відповідь на усі ваші запитання коли ви погасите заборгованість по вашій кредитній карті» Подзвонив в підтримку, сказав що це тупо шантаж, вони сказли «це не шантаж, ми так спонукаємо вас погасити борг» Це все при тому що у мене жодного просроченого платежу…
monobank
Ответ банка
20 марта 2023, 15:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Всю детальну інформацію по обмеженню рахунків, вам колеги повідомили в дзвінках та переписці в месенджері
Mrmalek 18 марта 2023, 22:43
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 87 (Алло)
Я користувався їхніми послугами два роки потім мені відмовили в обслуговувані не пояснивши причини цього (банківська таемниця)потім я звернувся доних щоб мені пояснили вони відмовились, потім я їм повидомив що мені повинні прийти кошти завтра на мій рахуное на що вони мені сказали що повернуть мені їх на любой другой банк де вмене е рахунок на що я їм відповів що згоден и будем чекати коли прийдуть грошу, наследующий день я їм задаю питанья чи прийшли гроші вони кажуть ні, я чекаю ще деньнь и звертаюсь доних знов кажуть що гроши вже прийшли и кажуть що зараз відновлять доступ до мобільного додатку щоб я підписав заяву на перевод їх на другий рахунок и коли я захожу в мобільний додаток и дивлюсь исторію зарахувань и бачу що гроші вже як два дні назад умене на рахунку були, а вони мені казали що ще нема, ладно думаю підписую заяву на перевод коштів и чекаю и гроші так и неприходять коли я їм написав де гроші вони кажуть чекайте прийдуть, а потім я їм скидую скриншоти переписки зними де вони казали мені тоді що грошей нема и скриншот зарахуваня коштів з додатку и там есть время и дата и виходить так що вони мене дурили два дні согласно скриншотов и що вони беруть роблять блокируют мене в вайбері щоб я більше немав змоги їм написати и гроші надругий рахунок я так и недочекався
monobank
Ответ банка
19 марта 2023, 10:42
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Колеги в месенджері надали вам інформацію, з якої причини вам при першому зверненні повідомили, що кошти ще не надійшли

Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.
Николай Брусник 18 марта 2023, 18:19
Хотів би вияснити- що сталося і чому щезли суми нарахувань за комунальні. Було дуже зручно, оновлювалися дані і платилося вчасно і головне- без комісій. Тепер же з 10−12 платежів залишилось два три, у кого як. А інше вишукуй по інтернету як можеш. У монобанка щось не заладилось з місцевим Новакомом? Чий косяк? У службі підтримки обіцяли результат до кінця тижня, проблему знають. Тиждень сплив. А вже час сплачувати. Ну, чи дрейфувати в сторону якогось другого банку, а це новий головняк. Головне- знати- чи взагалі проблема вирішиться. Дякую.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 марта 2023, 18:58
На цей момент справді можуть виникати складнощі при створенні комунального шаблону або проведення платежу в Новаком.
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з шаблонами буде вирішене.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
yuliya1109 18 марта 2023, 12:41
07.03.23 з МОНОБАНКу оплачували комунальні послуги. Як з’ясувалося через тиждень, кошти так і не надійшли на рахунки комунальних підприємств, порадили звернутися до банку. Коли звернулася відповідь одна: у нас сталася помилка, фахівці вже працюють над цим питанням, але терміни невідомі.
Тепер у мене висять борги, і що з цим робити?
Одного разу мені так і заробітну плату не перерахують.
Дуже розчарувалась у цьому банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 марта 2023, 15:41
Нам шкода, що склалась така ситуація
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з проведенням оплат буде вирішене
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Kote38638 16 марта 2023, 11:29
Вже не перший раз не можу нормально зняти депозит в Івано-Франківську. Минулого разу для зняття в, А банку довелося відкрити в них рахунок. Але тепер замовити валюту в, А банку неможливо.
Тому пропонують Укргазбанк, але і там необхідно відкрити рахунок.
В котрий раз усвідомлюю, що Моно — це дійсно якісний додаток, але не банк.
monobank
Ответ банка
16 марта 2023, 11:51
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Qwertyyu 16 марта 2023, 8:46
Відкрив рахунок у банку, а гроші туди заходять, но не усі, телефонував на горячу лінію допомоги нуль, кажуть що то питання до банків з яких іде оплата, зателефонував до тих банків вони кажуть що моя карта заблокована у моно банку, що потрібно вирішувати з моїм банком, так що не раджу
monobank
Ответ банка
16 марта 2023, 10:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми отримуємо сповіщення від платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку фоп, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Avi 15 марта 2023, 19:50
Произошла ситуация вывод с компаний париматч был осушествлен еще 09.03.2023 на карту монобанк прошло 5 банковских дней париматч придуприждал что они задержуют выплату ну я не думал что они их крадут служба подержки монобанка даже не пытаеться розобраться тупа капирует заранее подготовлиный текст! Ужасно худьший банк в мире не только Украйны!!!
monobank
Ответ банка
16 марта 2023, 10:37
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
18 марта 2023, 17:08
Отзыв не засчитан (на 18.03.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Pashaaaew 15 марта 2023, 15:08
В пятницу сделал вывод с сайта Париматч
Париматч выплату подтверил
Монобанк задерживает зачесление денег на карту
Больше монобанком пользоваться небуду
monobank
Ответ банка
15 марта 2023, 15:13
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
da75y 15 марта 2023, 5:01
Зазначаю, що до шахрайської установи монобанк відкрито провадження зі сторони нашої сім'ї.

Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.

Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.

Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.

Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.

Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.

Випадок: установа заблокувала кошти клієнта який отримав кошти з Німеччини у валюті як допомогу у сумі 2000 євро. Запросила документи про походження таких коштів на території Німеччини (витяги доходів резидента іншої країни). Що є абсолютною юридичною дурницею.

Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
monobank
Ответ банка
15 марта 2023, 12:35
Хотіли б звернути вашу увагу, що перевірки Фінансового моніторингу пов'язані з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.

Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.
Минфин
Ответ администратора
17 марта 2023, 8:49
Відгук не зарахований (на 17.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Olyusjka 14 марта 2023, 18:55
Від 30 січня не можуть надіслати офіційну відповідь по вхідному запиту #1368 від нотаріуса. Згідно регламенту відповідь повинні були надіслати потягом 30 календарних днів, тобто до 2 березня. Досі не відправлено і постійно годують обіцянками «завтра-завтра», скільки ще чекати? Жодних термінів не називають, ні скарги, ні супервізори не мають ніякого впливу. Вирішити будь-які питання неможливо!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 марта 2023, 20:16
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі
Danylohoremykin 14 марта 2023, 18:54
Мне отказали в обслуживании по непонятным для меня причинам, летом 2022 попросили предоставить документы о зачислениях на карту — предоставил, поставили лимит 50к пополнение, картой пользовался каждый день, довольно активно.
В начале декабря отказали в обслуживании.
Я позвонил на горячую линию спросил по чему — на всё стандартный шаблонный ответ.
Я спросил можно ли остаток средств снять в кассе универсал банка — мне сказали да, конечно идите. Пришёл в банк на меня сотрудники как на идиота смотрят… не понимают что я им говорю, в банке звоню на горячую линию — говорят нельзя. В г. Днепр одно отделение и находиться оно в жопе мира, в итоге имею 3 потерянных часа. Дальше веселее.
В середине января мне пришла бумажка о том что все счета закрыты.
Ну в этой справке было написано что инициатором закрытия счёта являюсь я (???)
Потом вообще выяснилось что счета не закрыты и там есть какие то деньги.
Когда я начал спрашивать как так, почему счёта не закрыты если мне пришёл документ который свидетельствует об обратном — они нафиг меня заблокировали по телефону, в телеграмме, в Вайбере, в мессенджере. И единственным каналом связи осталась почта (в 2000 году живем) — на которую они к слову тоже отвечают только на «удобные» письма.
Не банк, а полное дно, надеюсь они это прочитают (если всё же да, то разблокируйте меня в телеграмме вы мне нормальную справку так и не прислали!!!)
С абсолютным не уважением.
Данил.
monobank
Ответ банка
16 марта 2023, 18:00
Ми детально ознайомились з вашим зверненням.
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lordwar 14 марта 2023, 17:49
Хозяин карты занимается мошенничеством
5375 4141 1718 6683
5375414117186683
UA703220010000026206306397465
Ананьева Диана Юрьевна
ФИО, могут не соответствовать действительности!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 марта 2023, 18:34
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
13.03.2023, я сделал пополнение карты в айбоксе по адресу Киев, пр Ватутина 2 г, средства на карту не пришли, все попытки связаться с представителями банка по имеющимся доступным каналам тщетны, хотя перед этим приходило уведомление, что айбоксы работают и доступны для пополнения.
Жду пояснений.
Юрий
monobank
Ответ банка
monobankua 14 марта 2023, 18:29
Шкода, що сталася така ситуація.
На поточний момент маємо інформацію, що деякий відсоток поповнень не зараховується онлайн — не справляється процесинг нового партнера ІBОХ. Зазвичай зарахування відбувається впродовж доби.
Для уточнення деталей поповнення, то щодо зв'язку с підтримкою, написали вам в особисті повідомлення
YuliiaTuz 14 марта 2023, 13:26
Обратилась в поддержку банка поздно вечером, узнать как обезопасить свою карту от списаний. Подсоединился ко мне оператор — Александр. На мой вопрос никакого ответа, обезопасил он мою карту тем, что заблокировал её. Такого запроса у меня не было! Я не разрешала блокировать карту, на мои смс о видео подтверждении личности, цитирую «Що підтверджувати і для чого дзвінок?» На этом общение с оператором закончилось, звонила в тех.поддержду, предлагали ждать пару дней чтоб получить новую карту.Но проблема в том, что блокировать карту, с моими средствами, я не просила.С горем пополам мне перевыпустили карту, зачислили сумму со старой карты.Понятное дело что карта виртуальная.Максимально неудобства мне предоставил банк! Пользовалась этим банком много лет без нареканий, но действия оператора испортили всю картину о банке.
monobank
Ответ банка
monobankua 14 марта 2023, 14:25
Якщо клієнт повідомляє, що не підтверджує операцію по карті, не пам'ятає або не впевнений, що робив таку операцію, то картка може бути заблокована співробітником з метою безпеки, щоб уникнути повторних списань.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Проблема решена
Anna2328 13 марта 2023, 18:00
Раньше таких проблем не было, но вчера столкнулся с тем что монобанк не зачисляет вийграные деньги на карту, очень неприятная ситуация, ведь каждый из нас расчитивает на эти деньги, говорят мол ждите 3 4 5 дней хотя слотокинг подтвердил вывод
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 20:37
З нашого боку ми зараховуємо кошти миттєво, як тільки вони надходять в банк, але проведення самого переказу здійснюється вже за регламентами відправника
Якщо до нас надійде сума від банку-еквайєра внаслідок взаєморозрахунку через платіжну систему, тобто коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку. Зазвичай це займає не більше 3-4 календарних днів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Angela22 13 марта 2023, 11:49
сама не є клієнтом банку, але мій син, як тільки отримав паспорт (наразі в Україні його зобов«язаний отримати кожен по досягенню 14 років) відразу став клієнтом банку, оформив картку з можливістю встановлення кредитного ліміту. Все ж просто!
Але виникає питання… До кого банк виставлятиме вимоги у разі, якщо неповнолітній не повертає кредитні кошти?
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 15:04
У монобанк можна оформити картку без кредитного ліміту (тобто дебетову), при досягненні 14 років, а отримати кредитний ліміт на картку можна тільки при досягненні 18 років.
https://www.monobank.com.ua/umovy

Згідно Цивільного кодексу України, п. 4, стаття 32 — Неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років передбачає самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я (коштами на рахунку).
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MATVIIKO12 12 марта 2023, 18:09
Запитав як захистити карту від посторонніх списань. Вони взяли і одразу заблокували. Хоча я і не просив.
Це створило мені серйозні проблеми.
Не банк, а  ***
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 19:33
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
16 марта 2023, 14:26
Відгук не зарахований (на 16.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
pro1987 12 марта 2023, 7:51
Пользуюсь банком с 2019 года. Лимит был то 20,.то 30 тыс.на карте. Все время платит платежи. Пользовался постоянно. С началом войны, жил в Херсоне. С первого дня остался на квартире сьемной, без работы.Выезжать не хотели так как ЗСУ, от Херсона 20 км. И надеялись что скоро. В итоге все сбережения потратили, и пришлось выехать. До лета и летом я вносил платежи. Потом был период 3−4 месяца не вносил. Перед н.г занял средства и внес всю просрочку около 3000 тыс. Сейчас снова нужно около 2300 грн. Сейчас на карте минус 23 тыс. Наша семья впо. Работу найти сложно. Квартира сьемная. Банк не хочет пойти на реструктуризацию. Причины не озвучивает. Говорил 3 раза уже на горячей линии. Ответ один. Мы не государственный банк, у нас нет реструктуризации. В моем понятии если банк не хочет получать гарантировано платежи в указанный срок по реструктуризации, значит он намерен доить клиента и дальше. Значит погашение не нужно, а нужна выкачка денег!!!
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 10:50
Написали в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артур Хоменко 11 марта 2023, 22:25
Зайшлов почитати коментарі і був дуже здивований. Викроситовую це банк, напевно, рік 4−5й. Жодних проблем не виникало. Служба підтримки працює просто ідеально. Всім рекомендую.
monobank
Ответ банка
12 марта 2023, 10:46
Дякуємо за відгук!
Проблема решена
Валентина Климова 11 марта 2023, 15:49
Закрили счета і обьясняють це тим що вони закрили мої рахунки і не можу являтися іх клиентом.на счету прийшли кошти впо і моя родина зараз повинна голодати.Але вони пообіцяли прислати мені на іншу карту на яку я дала їм реквізити.Але що мені зараз робити чим сімью кормити.Розірвали в односторонньому порядку угоду оце їх пояснення так, а там мої кошти і депозит.жодного кредиту в цьому банку
monobank
Ответ банка
monobankua 13 марта 2023, 14:55
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝