Ігнорування клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Василь Козак
- 9 ноября 2025, 14:26
- #
Працівник монобанк акцентує відповідь на скаргу як Не Зручності від блокування рахунків, і нічого про хамське ігнорування оператором чат додатку Марією моєї просьби Не блокувати мої платіжних карток. Якщо відповідає фахівець Монобанк, то привівби в приклад «Положення про банк і банківську діяльність» " Умови та правила та процедури надання послуг установою Монобанку, які порушені умови передбачені договором та/або законодавством . Нічого цього Не відображається в відповіді на скаргу.
Питання;
1) Що порушив клієнт, згідно нормативних документів .
2) Чим керувалася оператор Марія блокуючи мої рахунки 04.11.2025 р. Яке,
документальне підтвердження необхідності в блокуванні платіжних карток ??
Не потрібно прикриватися загальними висловами (забота про збереження коштів клієнта)
Я просив оператора в Чат додатку, Не Блокувати карток,
Не давав згоди на блокування платіжних карток.
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 14 ноября 2025, 14:06
- #
У оператора нет банковского образования, там берут всех подряд, проходят короткие тренинги и садят обслуживать клиентов, все что вы пишете анализирует прога и по ключевым словам приказывает оператору блокировать счет. У оператора лишь есть набор заготовленных фраз которые разрешено отправлять клиенту («забота про збереження коштів клієнта» и тд) За самодеятельность или отклонение от стандартных шаблонных отписок штраф
- +
- 0
-
- Василь Козак
- 12 ноября 2025, 14:19
- #
Немає відповіді з Монобанку.
Чому ?
Відписка була. Відповіді я Не отримав.
1. Що я порушив, наведіть доводи. Правила,постанову,рішення,
правила. Договір . Що я порушив ?
2. Чим керувалася Особа Марія яка заблокувала мої рахунки . Якою інструкцією ?
Мої запитання можеш ігнорувати. Заробляєте на мої довірі, довіра До випадку виявлення фальші.
Розумію що вам п
- +
- 0
-
- Василь Козак
- 13 ноября 2025, 14:02
- #
Monobank все ще турбуються про мої гроші.
Чекаю на відповідь; Чому Марія проігнорувала мою просьбу. На підставі яких нормативних чи правових актів 04.11.2025 в 12:26 заблокувала мої рахунки ???
Запитання залишилося без відповіді від Монобанку.
Мене цікавить, яка інструкція дозволяє ігнорувати клієнта?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.9 | 42.3603 |
| EUR | 48.75 | 49.249 |
| Все курсы банка | ||
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.