Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ігнорування клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Василь Козак 7 ноября 2025, 21:54
04.11.2025 Р. (Фахівець) Марія
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
monobank
Ответ банка
8 ноября 2025, 13:22
Перепрошуємо за незручності!
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.

Комментарии - 4

+
0
Василь Козак
Василь Козак
9 ноября 2025, 14:26
#
Працівник монобанк акцентує відповідь на скаргу як Не Зручності від блокування рахунків, і нічого про хамське ігнорування оператором чат додатку Марією моєї просьби Не блокувати мої платіжних карток. Якщо відповідає фахівець Монобанк, то привівби в приклад «Положення про банк і банківську діяльність» " Умови та правила та процедури надання послуг установою Монобанку, які порушені умови передбачені договором та/або законодавством . Нічого цього Не відображається в відповіді на скаргу. Питання; 1) Що порушив клієнт, згідно нормативних документів . 2) Чим керувалася оператор Марія блокуючи мої рахунки 04.11.2025 р. Яке, документальне підтвердження необхідності в блокуванні платіжних карток ?? Не потрібно прикриватися загальними висловами (забота про збереження коштів клієнта) Я просив оператора в Чат додатку, Не Блокувати карток, Не давав згоди на блокування платіжних карток.
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
14 ноября 2025, 14:06
#
У оператора нет банковского образования, там берут всех подряд, проходят короткие тренинги и садят обслуживать клиентов, все что вы пишете анализирует прога и по ключевым словам приказывает оператору блокировать счет. У оператора лишь есть набор заготовленных фраз которые разрешено отправлять клиенту («забота про збереження коштів клієнта» и тд) За самодеятельность или отклонение от стандартных шаблонных отписок штраф
+
0
Василь Козак
Василь Козак
12 ноября 2025, 14:19
#
Немає відповіді з Монобанку. Чому ? Відписка була. Відповіді я Не отримав. 1. Що я порушив, наведіть доводи. Правила,постанову,рішення, правила. Договір . Що я порушив ? 2. Чим керувалася Особа Марія яка заблокувала мої рахунки . Якою інструкцією ? Мої запитання можеш ігнорувати. Заробляєте на мої довірі, довіра До випадку виявлення фальші. Розумію що вам п
+
0
Василь Козак
Василь Козак
13 ноября 2025, 14:02
#
Monobank все ще турбуються про мої гроші. Чекаю на відповідь; Чому Марія проігнорувала мою просьбу. На підставі яких нормативних чи правових актів 04.11.2025 в 12:26 заблокувала мої рахунки ??? Запитання залишилося без відповіді від Монобанку. Мене цікавить, яка інструкція дозволяє ігнорувати клієнта?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.9 42.3603
EUR 48.75 49.249
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.9 42.3603
EUR 48.75 49.249
Все курсы банка