Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Банк збільшив % за користування кредитним лімітом в односторонньому порядку!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
illiatim 2 октября 2025, 21:29
Я давно користуюсь кредитом, точніше кредитним лімітом на карті монобанку. Завжди вношу мінімальний платіж, банк в мене списував кожного місяця 3.1% від залишку по кредиту. Вже декілька років поступово йде погашення кредиту мінімальними платежами. НІКОЛИ не було простроченої заборгованості і все було ок.

Вчора 1.10 як завжди списались 3.1%. Але сьогодні 02.10 списались ще %.
Як пояснила мені підтримка, кредитний ліміт тепер поділений на 2 частини, там де нараховується 3.1% та там де НАРАХОВУЄТЬСЯ 6.2%!!! Тобто навіть спланувавши мінімальний платіж в мене сума кредиту буде не зменшуватись як раніше, а ЗБІЛЬШУВАТИСЬ!

Як мені пояснила підтримка, це нові правила. Я б ще зрозумів, якби це розповсюджувалось на нові договори! Але як нові правила можуть розповсюджуватись на старі кредитні договори? Так же можна в односторонньому порядку и 62% и 620% зробити.

Це просто обман і шахрайство зі сторони монобанку.
monobank
Ответ банка
3 октября 2025, 10:15
Ці зміни запроваджено для запобігання ситуацій із перевищенням кредитного ліміту та сприяння своєчасному погашенню заборгованості. Важливо зазначити, що стандартні умови користування кредитними коштами, включаючи пільговий період, залишаються незмінними.
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни
Для уточнення, написали вам в особистих повідомленнях

Комментарии - 19

+
+45
Oleksii Ch
Oleksii Ch
3 октября 2025, 9:31
#
Звісно, жахлива ситуація. Цікаво буде почути коментар банку. Може, нова міра боротьби з вічними кредитами…

Але питання до вас: я так бачу, ви декілька років платите мінімальний платіж по кредитці?
Ви розумієте, що відсотки по кредиткам за звичай значно більші за ті, що пропонуються по кредитам на собисті потреби? Давно треба було перекредитуватись деінде та погасити кредитку.
Навіть з 3% щомісяця, за рік ви платите банку більше третини суми заборгованості.

Тут два варианти: або проблеми з вмінням рахувати, або вас це влаштовувало. А тепер з додатковими відсотком платіж став кусатись.
+
+15
RobinG
RobinG
3 октября 2025, 10:43
#
6,2 це ви не платили в строк мінімальний платіж? бо: 6,2% на місяць (нараховується у випадку наявності простроченої заборгованості)
+
0
illiatim
illiatim
3 октября 2025, 12:04
#
Якби було так… Але ні, сплачувалось все в строк і просроченої заборгованості не було.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
3 октября 2025, 13:22
#
Або десь не дійшов платіж через термінал вчасно, або прорахувалися з датою. Не стверджую, просто думки вголос.
Сподіваюсь, наступного місяця буде знову старий відсоток.
Дуже цікаво побачіти відповідь банку
+
0
illiatim
illiatim
3 октября 2025, 15:54
#
Та ні, справа не в платежу що щось не пройшло, а в тому що банк змінив умови. Це мені навіть підтримка відповіла що змінились умови. Раніше нараховувалось 3.1% на суму боргу, а теперь якщо кредитний ліміт 20 тис, а борг 30 тис, то на цю різницю в 10 тис % нараховується по ставці 6.2%. Тобто на 20 тис 3.1%, на 10 тис 6.2% Ці умови банк змінив в односторонньому порядку.
+
+6
ch777
ch777
3 октября 2025, 17:56
#
Треба було не брати кредит у банківських шахраїв, ставка має бути фіксованою, якщо вони можуть міняти її як завгодно то вас дурять. Тепер тільки в суді скаржувати договір, але там напевно 1000 пунктів прописано дрібним шрифтом щоб не можна було докопатися
+
+28
SergeyNina
SergeyNina
4 октября 2025, 0:09
#
Перекредитуйтесь в другом банке если кредитная история позволяет. 6.2% это очень много. Это все-таки банк, а не онлайн кредит на карту под очень большой процент. Или ищите другую работу, заработайте деньги и погасите кредит. Я надеюсь банк хоть уведомил клиентов об изменении условий с такого то числа.
+
0
MarselKN
MarselKN
4 октября 2025, 13:47
#
Согласен не приятно, но давайте порассуждаем почему долг может быть больше лимита. Если вносить минимальный платёж своевременно 4% (и не тратить) то списание 3.1% не будет в минус, а наоборот будет погашение.
Если не вносить своевременно, проценти будут списывать сверх лимита (в минус), если не вносить платежи по рассрочке или покупке частями — тоже списания идут в минус. То есть первопричина долга большего чем лимит — это несвоевременная оплата, а значит штраф или двойной процент на эту сумму вполне логичен
+
0
Anna Avel
Anna Avel
4 октября 2025, 14:08
#
Давайте поразмірковуєм: картка відкрита в 23 р., взяти 3 розстрочки, а 07.23 р вони зменшують кредитний ліміт на 20000 грн при непогашених 3 розстрочках, я не звертаю на це уваги, беру ще 2 розстрочки (проходила лікування), які банк дозволяє мені взяти при зменшеному ліміті на картці. І погашення цих всіх розстрочок+ їхні відсотки швидко виходять поза ліміт. Я не відмовляюсь сплачувати цей борг (досі було 3.1% на весь борг) — плачу мінімальні платежі, трохи сама докидую. Нових моїх транзакцій з початку 24 року немає, тобто сама я не іду наново в мінус, по своїй ініціативі. Сплачую, поки вони не роблять з цього старого мінусу, типу новий борг і не накладають з 1.10 подвійний відсоток.
+
0
MarselKN
MarselKN
4 октября 2025, 16:08
#
Чтобы этого не происходило нужно вносить своевременно платежи по карте и рассрочка, чтоби платежи не списывались в минус и не увеличивали долг. Если не вносить платежи — будут штрафы и двойные тарифы.
Как человека вас понимаю — никому не хочется отдавать деньги на погашение и тем более перплачивать. Но с точки зрения логики все правильно — не вносишь вовремя — платишь шраф.
Монобанк разбалывал тем что не списывал двойные проценты с времен ковида
+
0
Anna Avel
Anna Avel
6 октября 2025, 13:09
#
Так нехай би зробили такі умови для нових клієнтів, підняли мені ліміт на суму боргу, щоб я теж була в умовах нових клієнтів. І нараховували подвійний відсоток вже, коли після цих нововведень люди влазять в мінус. Як ви не розумієте, ми не уникали боргу, вони змінили умови для старого боргу.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
6 октября 2025, 19:11
#
Дайте вагадаю, ви сносили мінімальний платіж, а потім одразу знімали все що доступне, що приводило до удовічнення кредиту. Бо інакше немає розумного пояснення існування картково боргу РОКАМИ!
+
0
Anna Avel
Anna Avel
4 октября 2025, 14:13
#
Ви підписували новий договір в застосунку, він висів там зверху, виділений червоним? Бо я ні. Тобто згоди на запровадження нових умов я не давала! Вони роблять що хочуть в односторонньому порядку
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 октября 2025, 20:28
#
Коли вже пересічні почнуть читати угоди?
Те що висить банером в застосунку це лише один з варіантів прийому нових умов.
Якщо клієнт не згодний з новими умовами, він має десь три дні, щоб погасити борг та відмовитись від обслуговування. Якщо ні - діють нові умови.
Було б дуже дивно, якщо б банк, який створено заробляти гроші на кредитах, не захистив свої права.
+
0
Anna Avel
Anna Avel
4 октября 2025, 14:16
#
Я пропоную писати всім скаргу в НБУ, зоча б для початку. Потім, можливо, піду до суду.
+
0
Arrow186
Arrow186
4 октября 2025, 19:10
#
Ахах, НБУ глибоко плювати на Вас, вони вже беруть 50% прибутку банку і ті відсотки що банк зніме з Вас вони є прибутком банку, з якого половину зніме держава, то ж виходить ви допомагаєте державі)
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 октября 2025, 20:29
#
Нагадую, в цивільному суді саме на позивача лягає тягар доказів та аргументації, які саме права порушені. Бажаю успіху, це буде цікавйи досвід.
+
+2
Java Vetal
Java Vetal
5 октября 2025, 9:48
#
Ця контора з ними заодно, їм начхати яку ставку банк поставить, 50% чи 500% НБУ не лізе в кредитні договора, одні шахраї покривають інших, якщо в договорі прописано зміна ставки в односторонньому порядку що ймовірно так і є то суд стане на бік шахраїв
+
+55
SergeyNina
SergeyNina
8 октября 2025, 1:44
#
Нбу пишет отписки. Суд — банк ничего формально не нарушил. Единственная проблема в том что об изменении ставки нужно предупреждать клиентов за 30−60 дней чтобы клиенты перекредитовались в другом банке
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банк збільшив % за користування кредитним лімітом в односторонньому порядку!